Ашық сабақ денешынықтыру пәнінен 0 "А" сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ денешынықтыру пәнінен 0 "А" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ денешынықтыру пәнінен 0 "А" сыныпбына арналған сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты

Нугымаров Серик Жумадилович

Күні

19.12.2025

Сынып: 0 «А»

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қозғалмалы ойындар

Сабақтың мақсаттары

  1. Балалардың қозғалыс белсенділігін арттыру.

  2. Ептілікке, шапшаңдыққа және кеңістікті бағдарлауға үйрету.

  3. Ойын ережесін сақтауға және ұжыммен ойнауға тәрбиелеу.
    Құрал-жабдықтар: Ысқырық, , шеңберлер (ұялар),


Сабақ барысы

Сабақ кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдістемелік нұсқаулар

Ұйымдастыру кезеңі 3 мин

- Оқушыларды сабаққа дайындау
- Сәлемдесу
- Қауіпсіздік ережелерін түсіндіру

- Саптық жаттығулар

- Шеңбермен журу, журу жаттығулары (аяқтың ұшымен, аяқтың ішкі , сытқы жағымен жүру, жартылай отырып жүру)

- Жугіру

- Жүгіру жаттығулары (аяқты арқа сермеп жүгіру, тізені алдыға көтеріп жүгіру, оң қырмен және сол жақ қырмен жугіру)

Жалпы дамыту жаттығулары:

Б.қ. (Бастапқы қалып): Аяқ иық деңгейінде, қол белде– Басты оңға қисайту – басты солға қисайту , асықпай жасау керек.

2. " (Қол мен иыққа)

Б.қ.: Аяқ бірге, қол төменде.

Аяқтың ұшымен тұрып, қолды жоғары созу (біз үлкенбіз

2 – Б.қ. келу.Төбеге, күнге қарай созыламыз. 5-6 рет

Жоғары созылу.

3. ""Құстар" (Қолға)

Б.қ.: Аяқ иық деңгейінде

1-4 – Қолды түзу ұстап, алға қарай айналдыру; 5-8 – Артқа қарай айналдыру..4-5 рет

4. "Ағаштар ырғалады" (Белге) белді оңға, солға айналдыру, қол белде.

5."Отын жару" (Еңкею) Б.қ.: Аяқ алшақ, қолды жоғарыда біріктіру (балта ұстағандай).

1 – Демді шығарып, алға қатты еңкею ("Ух!" деп дыбыстау);

6. "Көңілді доптар" (Секіру) Б.қ.: Аяқ бірге, қол белде.Бір орында екі аяқпен жеңіл секіру.Мұғалімнің санауымен: 1-2-3-4-5 – тоқта!

Оқушылар сабаққа дайын, күн тәртібін түсінеді, қауіпсіздік ережелерін біледi.



Сапта жүріп жасайды, арақашықық сақтайды.







Шеңберде тұрып жасайды, қалай дұрыс істеуін түсінеді.











Шеңберде тұрып жасайды, қалай дұрыс істеуін түсінеді.

Арқаны тік ұстауды қадағалау.



Дұрыс жасауларын қадағалау, арақашықтық сақтау, бір-бірлеріне кедергі жасамау.


Дұрыс жасауларын қадағалау, арақашықтық сақтау, бір-бірлеріне кедергі жасамау





Дұрыс жасауларын қадағалау, арақашықтық сақтау, бір-бірлеріне кедергі жасамау


Дұрыс жасауларын қадағалау, арақашықтық сақтау, бір-бірлеріне кедергі жасамау.

Мұғалім балалармен бірге жасайды.

Негізгі бөлім 25 мин

  1. "Түлкі мен қояндар"

 Шарты: Бір бала "Түлкі" болып тағайындалады, қалғандары "Қояндар". Қояндар алаңда екі аяқпен секіріп жүреді. Мұғалім "Түлкі келе жатыр!" деп айқайлағанда, қояндар тез арада жерге отырып, тығылуы керек (немесе үйшіктеріне қашуы керек). Қимылдап қойған немесе үлгермеген қоянды түлкі ұстап алады.


"Күн мен түн"


  1. Ойын шарты (Ережесі)

  2. Басталуы Балалар алаңда еркін тұрады. Мұғалім ойын жүргізуші болады.

  3. "Күн!" бұйрығы Мұғалім "Күн!" деп айқайлағанда (немесе Күннің суретін көрсеткенде) Балалар алаңда жүгіреді, секіреді, "құс" болып ұшады немесе билейді. Көңілді, шулы қимылдар жасайды.

  4. (Балалар еркін қозғалуда)

  5. "Түн!" бұйрығы Мұғалім "Түн!" дегенде (немесе Айдың суретін көрсеткенде): Балалар сол орнында "қатып" қалуы керек немесе қолдарын жастық қылып, "ұйықтаған" кейіп танытуы керек. Ешқандай дыбыс шығаруға, қозғалуға болмайды

  6. (Балалар ұйықтап жатқандай немесе мүсін болып қатып тұр)

  7. Ойынның соңы Мұғалім "Түн" кезінде қозғалып қойған баланы байқаса, ол бала ойыннан бір айналымға шыға тұрады (немесе жай ғана ескерту алады). Ойын бірнеше рет қайталанады.


Қасқыр мен қояндар

Ойын шарты (Ережесі) Дайындық Алаңның бір шетінде "Қасқырдың апаны" (орман) болады. Қасқыр сол жерде тығылып отырады. Алаңның екінші шетінде "Қояндардың үйлері" (шеңберлер) орналасады. Әр қоян өз үйінде тұрады. ?(бұрышта) (үйлерінде)

Ойын барысы Мұғалім: "Қояндар серуенге шықты, секіріп ойнап жүр" дегенде, балалар үйлерінен шығып, алаңда екі аяқпен секіріп жүреді. Шөп жегендей, құлақтарын қимылдатқандай болады. Тақпақ айтуға болады: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды.Ойлы-қырлы жерлермен, Ытқып-ытқып жүгірді. (Алаңда еркін секіріп жүр)

Қауіп сәті Мұғалім кенеттен: "Қасқыр келе жатыр!" (немесе "Қасқыр шықты!") деп белгі береді. Осы кезде Қасқыр апанынан шығып, қояндарды қуады. Қояндар тез арада өз үйлеріне (шеңбер ішіне) кіріп үлгеруі керек (Қасқыр қуады, қояндар қашады)

Ереже Қасқыр ұстап алған (қолы тиген) қоянды өзімен бірге "апанына" алып кетеді (ол бала келесі айналымда қасқырға көмектесуі мүмкін немесе жай ғана отырады). Ескерту: Қасқыр балаларды қатты итермеуі керек, тек қолын тигізеді.













Ойынды ереже бойынша ойнайды , тәртіп бұзбайды. Қөңілді ойнайды. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, ойын барысында (бір-бірін итермейді, аяқтан шалмайды т.б.) Мұғалімді тындайды.
































Ойынды ереже бойынша ойнайды , тәртіп бұзбайды. Қөңілді ойнайды. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, ойын барысында (бір-бірін итермейді, аяқтан шалмайды т.б.) Мұғалімді тындайды






Дұрыс ойнауларын қадағалау, қателік жіберсе түзету.














Дұрыс ойнауларын қадағалау, қателік жіберсе түзету.













Дұрыс ойнауларын қадағалау, қателік жіберсе түзету.










Дұрыс ойнауларын қадағалау, қателік жіберсе түзету.










Қорытынды кезеңі

2 мин

  1. Сабақты қорытындылау:
    - Оқушылардан бүгінгі сабақта не ұнағанын және қандай қиындықтар болғанын сұрау.
    -Оқушылардың жетістіктерін мадақтау.
    - Тыныс алу жаттығулары және рефлексия (2 минут).

  2. Мұғалім: "Сабақ ұнаса, бойымыз бен көрсетеміз?"

  3. Әрекет:

  4. Қолды көтеріп, секіру немесе тік тұру: "Керемет! (Жоғары деңгей)".

  5. Тік тұрып, қолды белге қою: "Жақсы (Орташа)".

  6. Жерге отырып алу (бүктетілу): "Шаршадым, ұнамады

- Сұрақ-жауап
- Қысқаша әңгіме









- Сұрақ-жауап
- Қысқаша әңгіме


Толық сапқа тұруларын қадағалау. Сабаққа қатысуына байланысты бағалау. Түгел қоштасуын қадағалау. Бір саппен шығару.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2025
16
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі