Сабақтың
басы
5 мин
|
-
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын
жасайды.
«Шаттық
шеңбер»
Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы
тілек тілейді.
-
Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш
топқа бөлемін.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Сабақ тақырыбын, мақсатын
ашады.
|
|
Сары ,қызыл ,жасыл
,стикерлер
|
Сабақтың
ортасы
15 мин
2 мин
18 мин
|
23 - жаттығу: « Оқып көр»
ЖЖ
Дескриптор:
1.
Суреттегі Қожа туралы фильмді естеріне
түсіреді;
2.
Фильмнің кейіпкерлерін атайды;
3
.Оқығандарының диалог екенін
дәлелдейді;
4.
Диалогті көшіріп жазады;
Кері байланыс:
«стикер»
ҚБ
« смайлик»
«Жауап
жаз»ТЖ
Дескриптор:
1.Берілген сұрақтарды
оқиды;
2.Сұрақтарға жауап
береді;
3.Сұрақтар мен жауаптардың көмегімен мәтін
түрлерін ажыратады;
4.
Сипаттау мәтіні бойынша сурет
салады;
5.
Бір-бірінің жұмыстарын бағалайды;
Кері байланыс:
«стикер»
ҚБ
« БАҒДАРШАМ»
Сергіту
сәті
24-жаттығу «Дәлелде» ҰЖ
Оқыңдар. Қай сөздердің тобы сөйлем
құрайды?
Кері байланыс:
«стикер»
ҚБ
«смайлик»
25-жаттығу «Кім мықты»
ҰЖ
Кері байланыс:
«стикер»
ҚБ
« смайлик»
26-жаттығу «Анықта»
ТЖ
Кері байланыс:
«стикер»
ҚБ
« Смайлик»
27-жаттығу «Дұрыста»
ҰЖ
Кері байланыс:
«стикер»
ҚБ
« Смайлик»
|
-
Мәтінді оқиды.
-Сұрақтарға жауап
береді.
-Сөздердің айтылуы мен жазылуын
салыстырады.
Өлеңді дауыстап айтып, сәйкес қимыл
жасайды
-
Сөздерді көшіріп жазады.
-
Сөздердің мағынасын
түсіндіреді.
-Ережені
оқиды.
Дескриптор:
1.Сөздегі сөйлем тобын
анықтайды;
2. Сөйлемдерді көшіріп
жазады;
3. Сөйлемдегі негізгі ойды
анықтайды;
Дескриптор:
1. Жазған сөйлем санын
табады;
2. Сөйлемдегі ойды
анықтайды;
3. Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына
сәйкес тыныс белгілерін қолданады;
Дескриптор:
1. Мәтінді оқиды, неше сөйлем бар екенін
анықтайды;
2. Тиісті тыныс белгілерін қойып
жазады;
3. Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына
қарай ажыратады;
Дескриптор:
1. өз
болжауларымен ұсынады;
2. сұрақтар
қояды;
3. хабарландыру жазу туралы
әңгімелейді;
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
смайлик
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
Смайлик
смайлик
|
Оқулық
Оқулық,
дәптер
|
Сабақтың
соңы
5 мин.
|
Үй
тапсырмасы: 87-бет 28-жаттығу, ереже
жаттау
Кері байланыс: «Білім
ағашы»
|
Сабақ туралы кері байланыс
береді
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
Білім ағашы парақ
шасы
стикер
|