Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
2
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Музыка арқылы сыныпқа
билеп кіреді.
«Есікті қақ» әдісі
арқылы үш топқа
бөлу;
Әр топтан бір оқушыдан
шығып, сұраққа жауап беру арқылы топтың атауын
біледі.
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы:
22-жаттығу
Сендер сиқырлы қарындаш
болатынын білесіңдер ме?
Сол қарындаштарыңмен берілген
пішіндерді сыныптағы заттарға айналдырып салып кел. Сол заттарға
сипаттау мәтінін құрастыр.
Жаңа
тақырып

Определение: предложение – это
группа слов, которая выражает законченную мысль.Примеры
предложений: Кошка спит. Доброе утро! Как тебя
зовут?
В письменной речи предложение
начинается с заглавной буквы и заканчивается знаком препинания.
Например: точкой(.), вопросительным знаком(?) или восклицательным
знаком(!).
23-жаттығу.
«Ой
қозғау»
әдісі
Суретке қара. Қожа туралы
фильм қалай аталады? (Менің
атым-Қожа)
Оның кейіпкерлері
кімдер?
(Әжесі, анасы, Қожа, Сұлтан,
мұғалімдер)
Оқылым, қысқаша видеоролик
көру арқылы , қысқаша өз ойларын
айту.
Задать вопросы ученикам
касающиеся просмотренного видеоматериала. Как называется фильм?
Какие герои есть в фильме? Кто из них отрицательные
герои?
Берілген мәтінді оқып
шық
Оқығаныңның диалог екенін
дәлелде. Өйткені, екі адамның арасындағы
әңгіме
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕҚБ
25-жаттығу
Қожаның алдына қойған
міндеттемелерін оқып, көшіріп
жаз.
Оқушылардың оқулықта берілген
сұрақтар бойынша іздену жұмыстарын жүргізуіне басшылық жасалады.
Оқушылар сөйлем туралы бұған дейін игерген білімдеріне сүйеніп,
оқулықтағы сұрақтарға жауап
береді.
Сергіту
сәті
«Қамажай» әні арқылы билеп, серігіп
аламыз.
Топтық
жұмыс.
26-жаттығу. Тыныс белгіні
қой, оқып шық.
Хабарландыруды оқып, сөйлем
санын анықта. Тиісті тыныс белгісін қойып, дауыстап
оқы.
27-жаттығу
.
Диологті қалпына келтір.
Ретімен оқып шық. Диалогті парталасыңмен рөлге бөліп
оқы.
Үй
тапсырмасы
28-жаттығу.
Саралау тапсырмаларын
орындату.
Шығармашылық
үзіліс
1-деңгей.
Хабарландыруға қандай ақпарат
қажет болатынын айтып бер.
2-деңгей.
Хабарландыруға қажетті
ақпаратты білу үшін іздену жұмыстарын
жүргіз.
3-деңгей.
Тіл апталығына хабарландыру
жаз.
Кері
байланыс

|
Мақсаты:
Жақсы көңіл күй
орнату;
1-топ Зат
есім
2-топ
Сан
есім
3-топ
Сын есім
Үй тапсырмасын
тексертеді
Киноны көреді,
талқылайды
Қазақ тілінде және орыс
тілінде өз ойларын
жеткізеді;
Ақпаратпен
танысады
Сөйлемді дәптерге көшіріп
жазады. Жаттығу орындайды
Оқушылар үш топқа бөлініп, әр
сөйлемді тыныс белгісін қойып
шығады.
Кітаппен
жұмыс
Тапсырмаларды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Дескриптор:
Берілген пішіндерді сыныптағы
заттарға айналдырып салып
келеді-1б.
Сол заттарға сипаттау мәтінін
құрастырады-1б
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!

Дескриптор:
Күнделікті өмірде кездесетін
жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке
қатысады-1б
Диалогті көшіріп жазады- 1
б
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!

Дескриптор:
Диологті рөлге бөліп оқиды-1
б
Дескриптор:
Қай сөздердің тобы сөйлемді
құрайтынын анықтайды-1б. Сөйлемді көшіріп
жазады-1б.
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!

Дескриптор:
Қожаның алдына қойған
міндеттемелерін оқып, көшіріп
жазады-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
Тамаша!

ДескриптоР:
Хабарландыруды оқып, сөйлем
санын анықтайды-1б. Тиісті тыныс белгісін қойып,көшіріп
жазады-1б
Дескриптор:
Хабарландыруға қандай ақпарат
қажет болатынын айтып береді-1
б
Хабарландыруға ақпарат
іздейді-1 б
Тіл апталығына хабарландыру
жазады-1 б
|
gaca gaca
gelerem
Суреттер

Суреттер
Оқу
құралдары

Жұмыс
дәптері
https://youtu.be/9QMG22NOvI8?si=xxEaoMGYaLH5nTil
Оқулық
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Оқулық
Суреттер
А4
парағы
Оқулық
|