Мен досымды
сүйеін,
Мен әлемді
сүйемін.
Жақсы оқушы
боламын,
Кілең бестік
аламын.
Қазақ тілін
үйреніп,
Еркін сөйлей
аламын.
Шаттық
шеңбері.
Шеңбер құрып, жұмсақ ойыншықты
бір-біріне беру арқылы тілек
айту.
2.Үй тапсырмасын
тексеру.
«Мен қатысатын үйірме» шағын
әңгіме құру.
Дәптерлерін жинап
алу.Проверяем домашную
работу
3.Жаңа материалды
түсіндіру.
Енді, жаңа материалмен
таныспас бұрын, өткен сабақты қайталап
көрейікші.
-
Үйірме деген не? Что такое
кружок?
-
Үйірме деген бос уақытымызда
қатысатын дүние.
-
Қандай үйірме түрлерімен
таныстық? Какими видами кружков мы
познакомились?
-
Қазақ тілі және би
үйірмелерімен.
-
Өте жақсы. Жаңа тақырыпты білу
үшін сөзжұмбақ шешіп көрейік. Вы любите решать кроссворд? Ол үшін
мен айтқан орысша сөздердің қазақша баламасын табуымыз керек. Для
этого вы должны русские слова перевести на казахский
язык.
-
Стул –
орындық
-
Рука –
қол
-
Кошка –
мысық
-
Рыба –
балық
-
Класс –
сынып
-
Кружок –
үйірме
-
Время –
уақыт.
1о
р
ы
н
қ
ы
д
т
ы
қ
7у
м
е
6ү
й
і
қ
ы
л
а
п
ы
5с
н
қ
ы
с
ы
2.қ
л
а
р
ы
4б
3.м
о
Дәптерлерімізді ашып, бүгінгі
күннің жадын және тақырыпты жазып алайық.
Мұғалім:
Екі ішектің бірін
қатты,
Бірін сәл - сәл кім
бұра.
Нағыз қазақ, қазақ
емес,
Нағыз қазақ - домбыра - деген өлең жолында
айтылғандай, бүгін біз ең ежелгі, ең жетілген әрі нағыз табиғи
ұлттық аспап - домбырамен
танысамыз.
-
Домбыра туралы не білесіңдер?
Что вы знаете о домбре?
-
Д
омбыра - қазақ халқының
өте ерте және кең тараған, нағыз табиғи ұлттық музыкалық аспабы.
Көне Шумер тілінен аударғанда «кішкене садақ» деген мағына береді.
Домбырадан шыққан үнді – күй, ал домбыра тартатын адамды – күйші
деп атайды. Домбыраны үйрену үшін домбыра үйірмесіне қатысу
қажет.

Ноталар және соль кілті туралы
айтып өту.

Құрманғазының «Адай» күйін
тыңдаймыз.
Әсерлерін
сұрау.
Сөздікпен
жұмыс.
Күй – кюй, домбыра – домбра,
музыкалық аспап – музыкальный инструмент.
Сергіту
сәті.
Әуен бойынша
билеу.
1-тапсырма.
Көп нүктенің орнына тиісті
сөздер қойып жаз.
1. Бос уақытымда мен....
(кітап оқимын)
2. Маған.... ұнайды.
(футбол)
3. Кейде... барамын.
(киноға)
4. Мен... айналысамын.
(бимен)
5. Мен... жақсы көремін.
(домбыра ойнағанды)
Көмекші сөздер: домбыра
ойнағанды, кітап оқимын, киноға, футбол,
бимен.
2-тапсырма.
Берілген сөздерді көпше түрге
айналдырып, буын түрлерін жаз.
Домбыра-домбыралар, би-билер,
күй-күйлер, күйші-күйшілер, аспап-аспаптар,
үйірме-үйірмелер.
Дом-бы-ра-лар
б.б-а.б-а.б-б.б
Би-лер
а.б-б.б
Күйлер
б.б-б.б
Күй-ші-лер
б.б-а.б-б.б
Ас-пап-тар
т.б.-б.б-б.б
Қосымша
тапсырма.
Сөйлемді дұрыс
құрастыр.
1.қазақтың, Домбыра, аспабы,
халық. *Домбыра – қазақтың халық аспабы.
2.атасы, домбыраны, Айгүлдің,
жақсы, өте, шертеді. *Айгүлдің атасы домбыраны өте жақсы
шертеді.
3.мектепте, Біздің, үйірмесі,
бар, домбыра. *Біздің мектепте домбыра үйірмесі
бар.
4.домбырашы, жақсы,
армандаймын, Мен, болуды. *Мен жақсы домбырашы болуды
армандаймын.
4.Бекіту.
-Не
ұнады?
Не қиын
болды?
5.Бағалау.

6.Үйге
тапсырма.
Домбыраның суретін
салу.
«Домбыра» өлеңін
жаттау.
7.Қорытынды.
Домбыра туралы айтып
кету.
Домбырам, жүрегіммен үндес
едің,
Сенімен сырласымдай
тілдесемін.
Бабамнан қалған мұрам сен
болмасаң,
Өнердің не екенін білмес
едім.