Командалық спорттық
ойындар
|
Мектеп: Ақыртөбе орта
мектебі
|
Күні: 26.09.2023
ж
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Фазылұлы
Н.
|
Сыныбы:
8
|
Қатысқаны:
|
Қатыспағаны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Допты төменнен
ойынға қосу
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары:
|
8.1.3.3 Арнайы
спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті
үйлестіру
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Оқушылар қарапайым арнайы
спорттық алаңда жұптасып допты төменнен ойынға қосу техникаларын
қолданады
|
Жоспарланған
уақыт:
45
минут
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сабаққа қажетті құрал
жабдықтар
|
Сабақтың
басы:
10
минут
|
Сабақ
мақсаттарын түсіндіру, қауіпсіздік техникасын
талқылау.
Оңға
солға артқа бұрылу жаттығуларын
орындау,
бір
қатардан екі қатар және үш қатар
тұру
Қыздыру
жаттығулары
Залды
айнала саппен жүгіру
Б. Қ.
Қолды белге қойып , оң жақ жағымен
жүгіру
Б. Қ.
Қолды белге қойып , сол жақ жағымен
жүгіру
Б. Қ.
Қолды белге қойып , аяқты атрқа серпи
жүгіру
Б. Қ.
Қолды белге қойып , екі тізені алма кезек көтеріп
жүгіру
Жай
жүріске көшу.
Әр
адымға қолды көтере керіле жүру.
Қолды
жоғары көтеріп аяқтың ұшымен жүру
Қолды
белге қойып аяқтың өкшесімен жүру
Отырып
қаз жүріспен жүру
Отырып
секіру жаттығулар
|
-Оқушылар саптық жаттығу
және
әр-түрлі дене қыздыру
жаттығуларын орындайды.
-оқушылар бұйрық бойынша
әр-түрлі жүгіру және жүру жаттығуларды
орындайды
|
Ысқырық,
жүгіру
алаңы,
|
Сабақтың ортасы: 30
минут
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сабаққа қажетті құрал
жабдықтар
|
Жаңа
сабақ
Мұғалім түсіндірмесі
1-тапсырма. Тапсырма
«жұптық» белсенді
әдісі арқылы жүзеге
асады.
Мұғалім
түсіндірмесі:
-допты ойынға қосу әдісін
оқушыларға көрсету
-тапсырманы жұппен орындалуын
қадағалау
-жұппен тұрып допты ойынға
қосу
|
Осы тапсырманың
дескрипторы:
Оқушыларды екі-екіден
қарама-қарсы тұрады
Бір қолмен допты белдің
деңгейінде ұстайды Екінші қолмен жұдырықты жартылай бүгіп, допты
жоғары қарай сәл лақтырып екінші қолмен сермеп ойынға
қосады.
Оқушы нәтижесіне
байланысты «Қол
щапалақтау» әдісі арқылы қалыптастырушы
бағалау жүргізіледі.
|
Ысқырық, волейбол доптары,
волейбол алаңы
|
|
2-тапсырма.
«Топтық»
белсенді әдісі арқылы тапсырма
орындалады.
Мұғалім
түсіндірмесі:
-Оқушылар алаңның сыртынан
ортадағы тордан асыра допты төменнен ойынға
қосу
-Допты ойынға қосу барысында
алаң сызығын баспай орындауды қадағалау
- Қысқартылған ережемен екі
жақты ойын
|
Осы тапсырманың
дескрипторы:
Оқушылар топ-топпен
қарама-қарсы алаңның сыртына тұрады
Допты тордан асырып ойынға
төменнен қосады
-оқушылар екі топқа бөлініп,
қысқартылған ережемен волейбол ойынын
ойнайды
Оқушы нәтижесіне
байланысты «Бас бармақ»
әдісі арқылы қалыптастырушы
бағалау жүргізіледі.
|
Ысқырық, волейбол доптары,
волейбол алаңы
|
Сабақтың соңы: 5
минут
|
Оқушылардың денені қалпына келтіру
жаттығуларын жасату.
«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардан кері
байланыс аламын.
Дескриптордың
нәтижесінде «Бас бармақ», әдістері арқылы оқушылар арасында
қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Құралдарды жинастып сабақтан
босату
|
|
Рефлексия
-
Сабақтың мақсаты мен оқу
міндеттері орындалды ма?
-
Бүгін оқушылар не үиренді
?
-
Уақытты қалай
пайдаландым?
|