Материалдар / Ашық сабақ. Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпта география пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
844
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Гидросфера

Мектеп: Сафуан Шәймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия

Күні:

Кусаинова А.К

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы

Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

Сабақ мақсаттары

Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайды

Мұхит суының температурасына сипаттама жасайды.

Оқушылар атлас картаны қолдана отырып мұхит суының қасиеттерінің таралуы бойынша талдайды.

Бағалау критерийлері

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтай алады.

Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасай алады

Мұхит суының температурасына сипаттама жасай алады

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

  • судың тұздылығы

  • промилле

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Менің ойымшы .......................... өзгереді

Менің ойынша ................................. әсер етеді

Құндылықтарды дарыту

Жаһандық азаматтық: Әлемдік мұхит суының температурасы тақырыбында қозғалады.

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Физика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысыды

математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.

Бастапқы білім

5-6 сыныптың жаратылыстану пәнінен алған білімдері

Сабақ барысы

кезеңдер


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

0-3 мин

  • сәлемдесу

  • түгелдеу

  • ынтымақтастық атмосферасын құру

Бұл оқиға ерте заманда болған. Бір қалада ақылды Ғалым данышпан мен оның сөзін қызғанып көре алмайтын қатыгез адам өмір сүреді. Қатыгез адам данышпанға жауап бере алмайтындай бір сұрақ ойлап тапқысы келеді. Ол үшін ол шалғынға барып, көбелек ұстап алады да, оны алақанның ортасына салады. Ол данышпаннан сұрағысы келеді: Менің қолымдағы көбелек тірі ме әлде өлі ме деп. Егер өлі десе, мен алақанымды ашам да, көбелек ұшып кетеді, ал егер тірі десе, мен алақанымды қатты қысамын, көбелек өліп қалады. Сөйтіп данышпанға келіп сұрайды: Менің қолымдағы көбелек өлі ме, әлде тірі ме? (Оқушылардың жауабын тыңдау)Сонда данышпан былай дейді: Барлығы сенің қолында.

Презентация


4-8









































9-10











11-15













16-26









27-30







30-35

Өткен сабақты бекіту үшін тапсырма

Жеке жұмыс. Сәйкестендіріңіз:

1.Сәйкестендіріңіз (4 мин)

Атау

Теңіз

Шығанақ

Бұғаз

Арал

Түбек

Сары






Жерорта






Бискай






Бенгал






Мадагаскар






Жаңа Зеландия






Үндістан






Сомали






Дрейк






Мозамбик







Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді.

  • Тақырыпты ашу. Су туралы мәліметтер

Медузаның денесі 99% осы заттан тұрады.

Балық-75%

Қызанақ-90%

Адам -65-70% астам. Бұл қандай зат?


Су (Ассоциация)

Құрамы бойынша су қандай болады? Тұщы су, тұзды су. Олай болса бүгінгі тақырыбымыз «Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері» Сабақтың мақсаты мұхит суының тұздылығына сипаттама жасау

мұхит суының температурасына сипаттама жасау , атлас картаны қолдана отырып мұхит суының қасиеттерінің таралуы бойынша талдау


Оқушылар мұхиттың кескіндері бойынша топқа 2 бөлінеді

  • Тынық

  • Атлант


  • 1 тапсырма. Топтық жұмыс. Постер құру. Қорғау (10мин )

1 топ мұхит суының температурасына талдау жасайды.

2 топ мұхит суының тұздылығына талдау жасайды.

Бағалау критерийлері (4 ұпай) 1 топ



Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

1

-Температураның ендік бойынша өзгерісін анықтайды


2

-Температураның ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін факторды талдайды


3

-Температураның тереңдік бойынша өзгерісін анықтайды


4

-Температураның тереңдік бойынша өзгерісіне әсер ететін факторды талдайды


Бағалау критерийлері (4 ұпай) 2 топ

Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

1

Тұздылықтың ендік бойынша өзгерісін анықтайды


2

Тұздылықтың ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін факторды талдайды.


3

Тұздылықтың өзгерісіне басқа факторларды келтіреді


4

Дүниежүзілік мұхиттардың тұздылығын анықтайды


Бағалау: Критерийлер бойынша топ бір-бірін бағалайды.

  • 2 тапсырма. Жеке жұмыс. Жұмысты орындауға 3 минут Тапсырма бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың температурасы бойынша талдау жасайды.

  • Температурасы жоғары 2 ауданды белгілеңіз

  • Температурасы төмен 2 ауданды белгілеңіз



Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

1

Температурасы жоғары 2 ауданды белгілейді


2

Температурасы төмен 2 ауданды белгілейді



Бағалау: Бірін-бірі бағалау (дескриптор арқылы)

  • Мұхит суының тұздылығы

Т апсырма бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың тұздылығы бойынша талдау жасайды. Және температурамен байланысын сипаттайды.

  • Тұздылығы жоғары 2 ауданды белгілеңіз

  • Тұздылығы төмен 2 ауданды белгілеңіз

Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

1

Тұздылығы жоғары 2 ауданды белгілейді


2

Тұздылығы төмен 2 ауданды белгілейді



Бағалау: Бірін бірі бағалау (дескриптор арқылы)

3 тапсырма

Адасқан сандар

  1. %0

  2. 41 %0

  3. +19,40С

  4. -20С

  5. 35 %0

  6. +17,40С

Бағалау: Тақтада дұрыс жауабы беріледі. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай (6 ұпай)

4 тапсырма

«Ең,ең» Топтық жұмыс (әр дұрыс жауапқа1 ұпай)

Ең үлкен 
Ең суық 
Ең жылы 
Ең ұзын 
Ең кіші 
Ең тұзды 
Ең оңтүстікте 
Ең солтүстікте 
Ең терең 
Ең енді 


презентация























(мұхит кескіндері)














презентация










Флипчарт,

Атлас карта,

Кескін карта





























Слайд








Атлас









Сабақтың соңы

36-40

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Бағалау. Әр тапсырманың жауаптары бойынша

Үй жұмысы:

Ғаламтор мәліметтерінен және бейнебаяннан теңіз суын тұщы суға айналдыру әдісін жасап көріп, талдау жасап келу.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!