Өткен сабақты бекіту үшін
тапсырма
Жеке
жұмыс.
Сәйкестендіріңіз:
1.Сәйкестендіріңіз (4
мин)
Атау
|
Теңіз
|
Шығанақ
|
Бұғаз
|
Арал
|
Түбек
|
Сары
|
|
|
|
|
|
Жерорта
|
|
|
|
|
|
Бискай
|
|
|
|
|
|
Бенгал
|
|
|
|
|
|
Мадагаскар
|
|
|
|
|
|
Жаңа
Зеландия
|
|
|
|
|
|
Үндістан
|
|
|
|
|
|
Сомали
|
|
|
|
|
|
Дрейк
|
|
|
|
|
|
Мозамбик
|
|
|
|
|
|
Тақтада көрсетілген кілттер
арқылы өз-өздерін тексереді.
Медузаның денесі 99% осы
заттан тұрады.
Балық-75%
Қызанақ-90%
Адам -65-70% астам. Бұл қандай
зат?
Су
(Ассоциация)
Құрамы бойынша су қандай
болады? Тұщы су, тұзды су. Олай болса бүгінгі тақырыбымыз
«Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері» Сабақтың мақсаты мұхит
суының тұздылығына сипаттама жасау
мұхит суының температурасына
сипаттама жасау , атлас картаны қолдана отырып мұхит суының
қасиеттерінің таралуы бойынша талдау
Оқушылар мұхиттың кескіндері
бойынша топқа 2 бөлінеді
1 топ мұхит суының
температурасына талдау жасайды.
2 топ мұхит суының
тұздылығына талдау жасайды.
Бағалау
критерийлері (4 ұпай) 1
топ
Бағалау
критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
+/ –
|
Мұхит суының қасиеттеріне әсер
ететін факторларды анықтайды
|
1
|
-Температураның ендік бойынша
өзгерісін анықтайды
|
|
2
|
-Температураның ендік бойынша
өзгерісіне әсер ететін факторды талдайды
|
|
3
|
-Температураның тереңдік
бойынша өзгерісін анықтайды
|
|
4
|
-Температураның тереңдік
бойынша өзгерісіне әсер ететін факторды
талдайды
|
|
Бағалау критерийлері (4
ұпай) 2 топ
Бағалау
критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
+/ –
|
Мұхит суының қасиеттеріне әсер
ететін факторларды анықтайды
|
1
|
Тұздылықтың ендік бойынша
өзгерісін анықтайды
|
|
2
|
Тұздылықтың ендік бойынша
өзгерісіне әсер ететін факторды талдайды.
|
|
3
|
Тұздылықтың өзгерісіне басқа
факторларды келтіреді
|
|
4
|
Дүниежүзілік мұхиттардың
тұздылығын анықтайды
|
|
Бағалау: Критерийлер
бойынша топ бір-бірін бағалайды.
Бағалау
критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
+/ –
|
Мұхит суының қасиеттеріне әсер
ететін факторларды анықтайды
|
1
|
Температурасы жоғары 2 ауданды
белгілейді
|
|
2
|
Температурасы төмен 2 ауданды
белгілейді
|
|
Бағалау: Бірін-бірі бағалау (дескриптор
арқылы)
Т апсырма
бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың
тұздылығы бойынша талдау жасайды. Және температурамен байланысын
сипаттайды.
Бағалау
критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
+/ –
|
Мұхит суының қасиеттеріне әсер
ететін факторларды анықтайды
|
1
|
Тұздылығы жоғары 2 ауданды
белгілейді
|
|
2
|
Тұздылығы төмен 2 ауданды
белгілейді
|
|
Бағалау: Бірін бірі бағалау (дескриптор
арқылы)
3
тапсырма
Адасқан
сандар
-
%0
-
41 %0
-
+19,40С
-
-20С
-
35 %0
-
+17,40С
Бағалау: Тақтада дұрыс жауабы
беріледі. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай (6 ұпай)
4
тапсырма
«Ең,ең» Топтық жұмыс (әр дұрыс жауапқа1
ұпай)
Ең
үлкен Ең
суық Ең
жылы Ең
ұзын Ең
кіші Ең
тұзды Ең
оңтүстікте Ең
солтүстікте Ең
терең Ең
енді
|