Сабақтің тақырыбы: Дұрыс және бұрыс жайбөлшектер | Мектеп: №57 жом |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ирисметова К.Э. |
Сынып: 5 « Е» | Қатысқан оқушы саны:23 | Қатыспаған оқушы саны:0 |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.1.10дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату; |
Сабақтың мақсаты | Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
Тілдік мақсат | Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.
|
Құндылықтарды дамыту | Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
Пәнаралық байланыс | Геометрия, тұрмыста қолдана алу |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар |
Бастапқы білім |
|
Сабақ барысы |
Сабақтың кезеңдері | Сабақта орындалатын іс-әрекеттер | Оқыту ресурстары |
Басы5 минут | Ұйымдастыру сәтіҮй жұмысын тексеруМатематикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» |
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу10 минут
| |
|
Топпен жұмыс10 минут
| |
|
Жеке жұмыс10 минут | Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдануА деңгейінің есептері №В деңгейінің есептері № С деңгейінің есептері № |
|
Соңы5 минут | Сабақты бекітуРефлексия«Аяқталмаған сөйлемдер» стратегиясы бойынша оқушылар оқу мақсаттарының жетістік критерийлеріне сәйкес өздерінің бүгінгі сабақта нені ұғынып, нені игергендерін, нені әлі де болса жетілдіру қажет екендері жайлы ойларын стикерлерге жазады.Үйге тапсырма: (1.Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015)№ , №
|
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
| Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау | Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |