Пәні: қазақ тілі мен
әдебиеті
|
СЫНЫП: 8
- сынып (Т2) -
А2+
|
Күні:
27.10.2023ж.
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Абилова
А.Б.
|
Сабақтың тақырыбы: Егер мен
«Қазақ тілі мен әдебиеті» оқулығының авторы
болсам...
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
Т.8.1.1.1 - мәтін тақырыбы,
тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені
болжау;
О.8.3.6.1 - тақырып бойынша
бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға
беру
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады: мәтінді түсінеді, негізгі ойды
анықтай алады.
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: оқушылар оқулықты жан-жақты
жасайды.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады: өз болжамдарын ұсына алады,
тақырыпқа қатысты мысалдар келтіре алады, мәтінге өзгеріс
енгізеді.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылар оқулықтың мұқабасын
өз болжамынша жан-жақты жасай алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
|
Тілдік
мақсат
|
Тілдік
дағдылар: мәтінде берілген мәліметтерді
салыстырады, топта айтылған ойлардан постер
құрастырады.
|
Сабақта
қолдан-н
материалдар
|
Интерактивті тақта, слайдтар,
А4 парағы, маркерлер, плакат, смайликтер,
т.б.
|
Пән-лық
байланыс
|
География, тарих,
әдебиет
|
Құндылықтарды
дамыту
|
Жеке тұлғаның пікірін ескеру
және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу.
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы
білім
|
Экономикалық дағдарыс,
күйзеліс, қаржы нарығы, әлемдік
тоқыраулар.
|
Дереккөздер:
|
Әдістемелік құрал,
дидактикалық материалдар, сөздік.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
Уәждеу және жаңа тақырыпты
жариялау
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Психологиялық
дайындық.
І. «Шаттық
шеңбері» әдісі арқылы
жағымды көңіл-күй
қалыптастыру.
ІІ. Топқа
бөлу.
Ойтүрткі.
Ұ
Ұжымдық топқа арналған
жұмыс. «Прожектор моделі»
әдісі арқылы жаңа сөздермен
танысу.
1-тапсырма. «Көршіңмен
бөліс» әдісі арқылы мәтінді тыңдап,
онда не айтылғаны жайында ой бөліседі.
«Қазақ тілі мен әдебиеті»
оқулығы туралы оқушылардың пікірлерін
әңгімелейді.
Дескриптор:
- сұрақтарға еркін жауап
береді;
- өз пікірлерін дәлелдеп
қорғайды.
|
Интернет, слайд, бейнеролик,
оқулық
|
Ортасы
Жаңа материалды
меңгеру
|
-
Оқулық мұқабасын
жобалау
-
Алғы
сөз
-
Оқулық мазмұнын
жобалау
Дескриптор:
|
|
Соңы
|
Топтық
жұмыс.
Берілген мәтіндер бойынша
лексикалық және грамматикалық тапсырмалар
дайындау
Айтылым
Оқылым
Тыңдалым
Жазылым
«Дескрипторлар:
-
мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
-
мазмұнын айтады, сурет
салады.
-
еліктеуіш сөздерді
түсінеді.
|
|
Бағалау және сабақты
қорытындылау
|
Кері
байланыс:
|
|