Ашық сабақ "Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті" 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:


Мектебі: «Атамекен» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты–жөні: Қоңтаева А

Сынып: 5.

Қатысқандар: Қатыспағандар: жоқ

Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

5.2.2.3.Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар көшпелілердің баспанасы туралы білу.

Ежелгі көшпелілердің әлем мәдениетіне қосқан үлесін сипаттау

Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін анықтау

Бағалау критерийі

Оқушылар көшпелілердің баспанасы туралы біледі.

Ежелгі көшпелілердің әлем мәдениетіне қосқан үлесін сипаттай алады

Көшпeлілeр өркeниeтінің жaңaлықтaрын айқындайды

Тілдікмақсаттар:

Айтылым, тыңдалым, оқылым дағдысын қалыптастыруда белсенді оқу әдістерін қолдану.

Мәтінмен жұмыс арқылы оқылым дағдысын қалыптастыру

Зерттеу сұрағы:

Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

Көшпелілердің өмірінде киіз үйдің рөлі қандай болды?

Терминология мен жұмыс:

Термин сөздерді дәптерге жазу арқылы жазылым дағдысы қалыптасады. Сықырлауық, шаңырақ, дін, кебеже,мақал-мәтел, кереге,жаңылтпаш, миф, торсық, айтысатауларыненібілдіреді?

Құндылықтарға баулу:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық

байланыс:

Дүние жүзі тарихы-Ежелгі Египет пирамидалары

Алдынғы білім:

Қола дәуірінде ежелгі тайпалардың қолданбалы өнері туралы білімді меңгерді.

Сабақбарысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған тапсырма түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы:


(10 минут)

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера құру.

Киіз үйдің бөліктері арқылы 3 топқа біріктіру.

1-топ: Уық

2-топ: Кереге

3-топ: Шаңырақ

Үй тапсырмасын сұрау:


Тапсырма:Суретке қарай отырып көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуының себептеріне дәлел келтіріңіз

Мал шаруашылығы

Егін шаруашылығы

1

1

2

2

3

3

Қорытынды ой:






https://multiurok.ru/files/alg-ashk-y-adamdardyn-ien-biek-k-u-raldary-omiri-z.html





Сабақтың

ортасы:

25 мин












Жаңа сабақ.

Мұғалім түсіндірмесі: Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын және жаңа сабақ туралы мәлімет беріп өтеді.

«Киіз үйдің бөліктері» бейнебаян көрсетіп, жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашамын.

-Баспана дегеніміз не?

-Ежелгі дәуір адамдары қандай баспаналарда тұрған?

-Көшпенділерге тән баспаналарды атаңыздар?


1-тапсырма: Ортағасырлық саяхатшылардың деректерімен танысып, өз тұжырымыңды кестеге жаз

Деректер:

1253-1255 жылдары Қазақ жерін басып өткен француз елшісі Рубруктың айтуы бойынша ... «Олар тұратын үйлер ағаш кеспектерінен құрастырылып, бұтақтармен шабақталған, төбесінде жоғары қарай мойнын созып, ықшамдана түсетін оттықтікі сияқты дөңгелек түтігі бар арба үстіне орналастырылып, киізбен қапталады екен».

Ата-бабамыздан жеткен асыл мұрамыз туралы саяхатшы

С. Руденко: «Қазақтың киіз үйі құрылымдық жағынан осы уақытқа дейін көшпелі халықтардың бірде-біреуі асып түсе алмаған, жылжымалы баспананың ең жетілдірілген түрі болып табылады

Күнделікті тұрмыста

Шаруашылықта

Қолөнерде







Дескриптор:

  • киіз үйдің тез жығып, тез құрастыруға икемді екендігін көрсетеді;

  • киіз үйдің көшіп-қонуда ыңғайлылығын көрсетеді;

  • киіз үйдің қыста-жылы, жазда-салқын болатындығын көрсетеді.

2. тапсырма.

Төменде берілген көшпелілердің қолданбалы өнер туындыларын атап, ерекшелігіне сипаттама беріңіз.

Қолданбалы өнер туындылары

Атауы

Сипаттамасы

Көшпелі тұрмысқа бейімділігі
















Дескриптор:

-қолданбалы өнер туындыларының атауларын жазады;

- көшпелілер бұйымдарының қолданылу мақсатын сипаттайды;

- қолөнер бұйымдарының көшпелі тұрмысқа бейімділігін түсіндіреді;


3-тапсырма. Суретке қарап, киіз үйдің құрылымын анықтаңыз?



Киіз үйдің түрлері

Киіз үйдің құрылысы

Ерекшелігі





Киіз үй көшпелілердің қолданбалы өнері туралы қандай ақпарат береді?




Дескриптор:

-киіз үйдің түрлерін атайды;

-киіз үйдің құрылысын атайды;

-киіз үйдің ерекшелігін сипаттайды;

-көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшелігіне тұжырым жасайды;


Қазақстантарихы. 5-сынып оқулығы. Авторлары: С.Р.Ахметова, А.М.Ибраева, А.А.Құлымбетова, А.С.Мағзумова, А.М.Марқабаева (жоба). Астана: НЗМ. – 2017.

Қазақстантарихы. 5-сынып Мұғалімгеарналғаннұсқаулық. Авторлары: С.Р.Ахметова, А.М.Ибраева, А.А.Құлымбетова, А.С.Мағзумова, А.М.Марқабаева (жоба). Астана: НИШ. – 2017






















Сабақтың

соңы

2 мин

Кері байланыс: «Бес бармақ» әдісі (кері байланыс)

  1. Бас бармақ – мен үшін...маңызды болды.

  2. Балан үйрек – мен бүгін...түсіндім.

  3. Ортан терек – мен үшін...қиын болды.

  4. Шылдыр шүмек – менің бағам..,өйткені...

  5. Кішкене бөбек – мен...білгім келеді




Үйге тапсырма:


Тақырыпты оқып келу, тақырып бойынша 10 жабық тест құрау.

Тест құрайды

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралықбайланыс
Қауіпсіздікжәне
еңбекті қорғауережелері

Барлық оқушылар:

Оқушылар көшпелілердің баспанасы туралы білу.

Басым бөлігі:

Ежелгі көшпелілердің әлем мәдениетіне қосқан үлесін сипаттау.

Кейбір оқушылар:

Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін анықтау









Жалпы бағалау


Сабақбойынша рефлексия.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2019
2012
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі