Ашық сабақ Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті? 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті? 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге қосымша мәлімет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Ежелгі Қытай Мектеп: №183 ЖББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Турдакынова К.Х. Күні:

Сынып: 5 «А» қатысқандар: қатыспағандар


Cабақтың тақырыбы: Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.3.1 ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

Сабақтың мақсаты:

Ежелгі Қытай философтарының көзқарастарына түсіндірме бере алады


Бағалау критерийі:

- Ежелгі Қытай философтарының көзқарастарын түсіндіре алады.

- Ежелгі Қытай ойшылдарының қоғамды ұғынудағы әртүрлі діни көзқарастарын талқылай алады.


Тарихи концепт

Интерпретация

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Конфуцийшілдік, даосизм, легизм, император

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  • Ежегі Қытай философтары … туралы айтты

  • Конфуцийдің айтуы бойынша .......

  • Легистердің айтуынша..........


Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Пәнаралық байланыс:

География, Қазақстан тарихы

Алдыңғы білім

Ежелгі Қытай туралы біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу, олардың назарларын сабаққа аудару Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Серпілген сауал» тәсілімен үй тапсырмасын сұрау.


К онвертке конфуцийшілдік, даосизм, легизм деген сөздерді жасыру арқылы 3 топқа бөлу:

1- топ «конфуцийшілдік»

2- топ «даосизм»

3- топ «легизм»

Оқушылар сөздер арқылы топқа бөлініп сабақтың тақырыбын анықтайды.

«Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылардан Ежелгі Қытай туралы не білетіндерін сұраймын. Оқушылардың жауабынан кейін ақпараттарды толықтырамын.

Б.з.д ІІІ мыңжылдықта біріккен Қытай мемлекеті құрылды.

Ежелгі Қытайдың мәдени және ғылыми жетістіктері қағаз, оқ-дәрі, түсбағдар, иероглиф, жібек туралы айтамын.

Ұлы Қытай қорғаны туралы бейнеүзінді көрсетіп, бұл қорғанның ғұндардан қорғану үшін салынғанын атап өтемін.


Назарға:

Барлық суреттер интернет желісінен алынған














https://www.youtube.com/watch?v=NVR4POR0LIY

Сабақтың ортасы


















Ежелгі Қытай мемлекетінің қалыптасуы мен дамуына ұлы ойшылдар- Конфуций, Лао-цзы, Шан Ян елеулі үлес қосып, діни ілімдердің негізін қалады.

1- тапсырма «Мәтінмен жұмыс»

Оқулықтан мәтін беріледі. «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі бойынша берілген мәтінді оқып, жеке, жұппен, топпен жұмыс жасайды. Топтық талқылауға салады.

1 топ Қытай ойшылы Конфуций

2 топ Қытай ойшылы Лао-цзы

3 топ Қытай ойшылы Шан Ян

Бағалау критерийі:

- Ежелгі Қытай философтарының көзқарастарына түсіндіре алады


Дескриптор:

- Мәтінді оқып танысады

- Термин сөздер мен жаңа сөздерді анықтайды

-Ежелгі Қытай философтарының көзқарастарын түсіндіреді


Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ» әдісі арқылы топтар бірін- бірі бағалайды.

Кері байланыс: «Кір жаю» стратегиясы бойынша кері байланыс жүргізіледі.(Не түсіндім, не ұқтым?)


2 тапсырма

«Сөйлемді аяқтаңдар»

Ежелгі Қытай ойшылдарының даналық сөздері жазылған кеспе қағаздар таратылады

Тапсырма:

1 топ

  1. Ұлы адам барлық ісін шындыққа сай орындайды, бірақ..............

(ешқашан заңға сүйенбейді. Лао Цзы)

  1. Егер билеуші ата- анасын құрметтесе, онда...........

(қара халық та адамгершілік қасиетке ие болады. Конфуций)


2 топ

  1. Қайырымды билік етудің құпиясы: билеуші тек билеуші болса, оның қарамағындағылары...................

(әкесі- әкесімен, баласы- баласымен қарым-қатынас жасағандай болады. Конфуций)


  1. Заңдар мен бұйрықтар көбейген кезде, ...............арта түседі.

(ұрылар мен қарақшылардың саны арта түседі. Лао Цзы)

3 топ

  1. Егер сарай салтанатты болса, онда.........................

(егін алқаптары арамшөпке толы және астық қоймалары бос болады. Лао Цзы)

  1. Тәртіп үстемдік ететін мемлекет.................болады.

(өз ісінде және сөзінде батыл Конфуций)



Бағалау критерийі:

- Ежелгі Қытай ойшылдарының қоғамды ұғынудағы әртүрлі діни көзқарастарын талқылай алады.


Дескриптор:

- сөйлемнің жалғасын табады.

- қай философтың даналық сөзі екендігін анықтайды

Қытай ойшылдарының діни көзқарастарын талқылайды


Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды.

Кері байланыс: БББ кестесі арқылы кері байланыс жасау .


«Бір минуттық әңгіме» тәсілі

Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді. Бүгінгі сабақтан алған мәліметтерімен бөліседі:


Дүниежүзі тарихы жалпы білім беретін мектептің 5- сыныбына арналған оқулық.

Назарбаев зияткерлік мектептері

Астана 2017

















Дүниежүзі тарихы жалпы білім беретін мектептің 5- сыныбына арналған оқулық.

Назарбаев зияткерлік мектептері

Астана 2017




Дүниежүзі тарихы жалпы білім беретін мектептің 5- сыныбына арналған.

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Назарбаев зияткерлік мектептері

Астана 2017









Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия .

-Балалар,бүгінгі тақырыпқа байланысты«ҚҚҚ»тәсілімен

« қиын? қызық? құнды?» деген сұрақтарға жауап жазады.

ҚБ.Оқушылар бір-бірінің жұмысына жазбаша кері байланыс береді.




Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

Жіктеу” тәсілі арқылы

Талаптары әртүрлі оқушыларды топқа бөлу.

Дереккөздер Кейбір оқушылар күрделі дереккөздермен жұмыс істейді.

Қарқын

Көмекті қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі




Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

Бағалау Тапсырманың орындалуына қарай оқушылар үнемі бағаланып қажеттілігіне қарай түзетіліп отырады


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.10.2020
845
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі