Сабақтың
тақырыбы: «Арифметикалық орта. Мода, ауытқу,
медиана»
|
Мектеп: Абай атындағы
мектеп-лицейі
|
Күні:12.04.2020ж.
|
Мұғалімнің есімі:
Сейсембиева Молдир
Нурланбековна
|
СЫНЫП: 5
|
Қатысқандар саны:22
|
Қатыспағандар
саны:0
|
Оқу бағдарламасына
негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
|
Оқушыларды арифметикалық орта, мода, ауытқу,
медиана ұғымымен таныстыру, тақырыпқа сай есептер шығаруға
дағдыландыру
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
Арифметикалық орта, мода, ауытқу, медиана ұғымын
түсіндіреді, жеңіл есептерді шығарады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Сұрақтарға жауап береді, тақырыптқа сай кез
келген есептерді шығарады, қатемен жұмыс жасайды.
|
Кейбір оқушылар:
|
Тақырыпта берілген ұғымдардың мәнін түсіндіреді,
дәлелдейді, тақырыпқа сай күрделі есептерді шығарады, ашық сұрақтар
құрастырады.
|
Бағалау критерийлері
|
-
Арифметикалық орта, мода, ауытқу, медиана ұғымын
түсіндіреді, жеңіл есептерді шығара алады
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Оқушылар шығаратын есептерінің жолдарын талдап,
түсіндіре алады.
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Арифметикалық орта, мода, ауытқу,
медиана.
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған тармақтар:
|
Санның арифметикалық ортасын, шаманың модасын,
шама мәндерінің өзгеріс ауқымын және берілген сандар қатарының
медианасын табуды топта талқылайды.
|
Сіз
неліктен ... екенін айта аласыз ба?
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:
|
Жаңа сабақтағы анықтамаларды ереже дәптерге
жазады.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
құндылықтарын дамыту арқылы жеке ,жұптық және топтық жұмыста,
оқушыларды еңбек пен шығармашылыққа баулуға ,
ынтымақтастыққа, бір-біріне құрмет көрсетуге
дағдыландыру
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қлодану
|
Алдыңғы оқу
|
Ондық бөлшекті дөңгелектеу
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
(кезеңдері)
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы (10
минут)
|
-
Оқушылардың сабаққа қатысуын
қадағалау;
-
Оқу құралдарын тексеру;
-
Оқушылардың назарларын сабаққа
аудару.
Топқа бөлу
|
|
|
-
Өткен сабақ бойынша «ыстық орындық» әдісімен
оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.
-
Ондық бөлшектер қандай разрядтарға дейін
дөңгелектенеді? мысал келтір.
-
Ондық бөлшектерді дөңгелектеу ережесін өз
түсінігің бойынша қорытып, мысал келтір.
-
Үйге берілген есептерді
тексеру;
№1507
Ондық бөлшек
|
Дөңгелектеу разряды
|
Жуықтап алған мәндері
|
артығымен
|
кемімен
|
2,36
|
0,1
|
2,4
|
|
16,783
|
0,01
|
|
16,78
|
3,8147
|
0,001
|
3,815
|
|
№1512
-
7,4
˂ 7,48126 ˂ 7,5 7,48126 ≈ 7,5
-
7,48 ˂ 7,48126 ˂ 7,49 7,481236 ≈
7,48
-
7,481 ˂ 7,48126 ˂ 7,482 7,481236 ≈
7,481
-
7,4812 ˂ 7,48126 ˂ 7,4813 7,481236 ≈
7,4813
|
|
Сабақтың
ортасы (20
минут)
|
Жаңа сабақ
-
Өкіл –әдісімен жұмыс
-
Мәтінді топқа бөліп оқу;
-
Жұмыс топтарында мәтінді
талдау;
-
Жұмыс топтарында постер құру;
-
Әр
топтан өкілдер басқа топтарға өз мәтін бөлігін
түсіндіру;
-
«Бағдаршам» әдісі арқылы өзін –өзі
бағалау.
-
Жалпы тақырып бойынша түсінбеген тұстарын ортаға
салып, мұғалімнің көмегімен талқылау.
|
|
|
-
Оқулықпен жұмыс
№1520 №1521
1)5+7+10+12+16=50 1)1; 2; 5; 7.
50:5=10 7-1=6
3)45+58+76+81=260 3)6.3; 0.6; 7;
15.9
260:4=65 15.9-0.6=15.3
5)20+32+43+49=144
144:4=36
Дескриптор:
№1522 №1523
1)2.1; 3.5; 4.6; 2.1; 0.3| 2.1 1)3.2; 4; 5.1;
6.2; 7; 8.9; 9
3)5.1; 7.5; 8.3; 10.2; 20| 5.1 2)1.3; 2.6; 2.6;
3.5; 3.5; 3.5
5)0.6; 0.5; 0.3; 0.6; 0.1| 0.6 (2.6+3.5) : 2 =
3.05
3)
;
;
;
;
;
;
;
+
= 1
Дескриптор:
-
Модасын табады
-
Өзгеріс ауқымын табады
|
|
Сабақтың
соңы (10минут)
|
1.
Сұрақ –жауап «Рубрика» әдісі. «Арифметикалық орта. Мода, ауытқу,
медиана» тақырыбы бойынша
-
Әр
топ 2 сұрақтан дайындайды;
-
Сұрақтарды басқа топтармен
ауыстырады;
-
Берілген сұрақтарды топ ішінде талқылап, жауап
береді.
|
|
Кері байланыс
|
-
«Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс
алу.
|
|
Үйге тапсырма
|
-
Жаңа сабақтағы ережелерді
жаттау;
-
№1520, №1521, №1522 есептердің жұп номерлерін
шығару.
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
|
-
«Бағдаршам» әдісі,
-
«Бес саусақ» әдісі.
|
Сабақта барлық оқушыларға жағымды әсер ету
үшін жағдай жасалады,қауіпсіздік техникасы ережелерін
сақтайды,өзара әрекет ету мәдениетін
қалыптастыру
|