Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. ЕКОЕ (ең кіші ортақ еселік) табу. 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Мектеп директоры: Ү.Бибатыр
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сагымбекова Г.Н. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән/Сынып: |
5 сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
11.10.2023 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
5.5.1.2 мәтінді есептерді шығаруда ЕҮОБ және ЕКОЕ қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критериі: |
Сабақтың соңында оқушылардың барлығы берілген сандардың ЕҮОБ таба алады, ЕҮОБ табу алгоритмін айта алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік.ББЖБ№1 тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:Сабақтың соңында оқушылардың барлығы берілген сандардың ЕҮОБ таба алады, ЕҮОБ табу алгоритмін айта алады Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Қашықтықтан ұйымдастырылған сабаққа оқушылардың онлайн арқылы қатысуын қадағалап, оқушыларды онлайн сабаққа дайындау. Сабақтың тақырыбын және мақсатымен оқушыларды таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі Оқушыларды топқа бөлу: І топ Жай сандар ІІ топ Құрама сандар ІІІ топ Натурал сандар Қайталау оқу айнасы:
|
Оқушылар сәлемдеседі, құрал-саймандарын түгелдеп, сабаққа дайындалады |
Мадақтау сөздер. Өзара бағалау жүргізеді |
Слайд Дәптер оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 31 минут |
|
Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік
болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың ең кіші ортақ еселігі
деп атайды. Егер берілген натурал сандардың үлкені
кішілеріне еселік болса, онда үлкен сан осы сандардың ең кіші ортақ
еселігі етіп
алынады. І «Кім жылдам?» Сандардың ең кіші ортақ еселіктерін
табыңдар: Дескриптор
ІІ «Крассворд» топтық
жұмыс
Дескриптор
|
Сұрақтарға жауап береді Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады Берілген тапсырманы жылдам орындап, бағаланды Кроссвордты топтағы оқушылармен бірлесіп орынайды |
|
Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқулықпен жұмыс |
ІІІ Оқулықпен жұмыс № 250 IV Жұптық жұмыс Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың ең кіші ортақ еселігі деп атайды. №. Сандарды жай көбейткіштерге
жіктеп, ЕКОБ - сін
табыңдар: Дескриптор
|
Оқулықтағы есептерді шығарады Жұпқа берілген тапсырмаларды орындап, көршісімен топта бөліседі |
|
Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 7 минут |
|
Қорытындылау V топтық жұмыс «Сәйкестендіру»
Бүгінгі сабақта: Оқушылар меңгерді: ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ)ұғымының анықтамасын білу; екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін табу
Үйге тапсырма: № Кері байланыс
|
Топтағы оқушылар бірігіп тапсырманы орындайды, сәйке келетін әріптерді тауып сөз құрастырады
|
Өзара
бағалау Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |