Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Мектеп директоры: Ү.Бибатыр

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сагымбекова Г.Н.

    Пән/Сынып:

    5 сынып

    Күні:

    11.10.2023

    Тарау немесе бөлім атауы:

    5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі

    Сабақтың тақырыбы:

    Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік.

    Оқу мақсаты:

    5.5.1.2

    мәтінді есептерді шығаруда ЕҮОБ және ЕКОЕ қолдану;

    Бағалау критериі:

    Сабақтың соңында оқушылардың барлығы берілген сандардың ЕҮОБ таба алады, ЕҮОБ табу алгоритмін айта алады

    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин


    Ұйым дастыру

    Сәлеметсіздерме!

    Бүгін, Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік.ББЖБ№1 тақырыбын қарастырамыз.

    Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:Сабақтың соңында оқушылардың барлығы берілген сандардың ЕҮОБ таба алады, ЕҮОБ табу алгоритмін айта алады

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу. Қашықтықтан ұйымдастырылған сабаққа оқушылардың онлайн арқылы қатысуын қадағалап, оқушыларды онлайн сабаққа дайындау.

    Сабақтың тақырыбын және мақсатымен оқушыларды таныстыру.

    Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі

    Оқушыларды топқа бөлу:

    І топ Жай сандар

    ІІ топ Құрама сандар

    ІІІ топ Натурал сандар

    Қайталау оқу айнасы:

    1. 2, 5, 10 санына бөлінгіштік белгісі?

    2. 3, 9 санына бөлінгіштік белгісі?

    3. Жай сан деп қандай сандарды айтамыз? Мысал келтір.

    4. Құрама сан дегеніміз не? Мысал келтір

    Оқушылар сәлемдеседі, құрал-саймандарын түгелдеп, сабаққа дайындалады












    Бір – бірінің дәптерін тексереді

    Мадақтау сөздер.













    Өзара бағалау жүргізеді















    Слайд

    Дәптер

    оқулық

    Сабақтың ортасы

    31 минут


    Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың ең кіші ортақ еселігі деп атайды.
    4 пен 6 сандарының ең кіші ортақ еселігі 12. Жазылуы: ЕКОЕ (4; 6)=12.
    Ең кіші ортақ еселікті табу тәсілдері.
    1 - тәсіл. Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігін, сол сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы табу.
    Ол үшін:
    1) берілген натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы;
    2) берілген сандардың ең үлкенінің жай көбейткіштерін жазып, оны оның жіктелуінде жоқ, бірақ басқа сандардың жіктелуінде бар жай көбейткіштермен толықтыру керек;
    3) шыққан көбейткіштердің көбейтіндісін табу керек.


    Егер берілген натурал сандардың үлкені кішілеріне еселік болса, онда үлкен сан осы сандардың ең кіші ортақ еселігі етіп алынады.
    Мысалы, ЕКОЕ(57, 19)=57; ЕКОЕ(8, 16, 32)=32.
    Өзара жай екі санның ең кіші ортақ еселігі, осы сандардың көбейтіндісіне тең.
    Мысалы, ЕКОЕ(5, 7)=35; ЕКОЕ(3, 11)=33;
    ЕКОЕ(10, 21)=210; ЕКОЕ(6, 35)=210.
    2 - тәсіл. Үлкен санды еселей отырып, берілген сандардың ең кіші ортақ еселігін табу.
    2 - мысал. ЕКОЕ(12, 16)=48


    І «Кім жылдам?»

    Сандардың ең кіші ортақ еселіктерін табыңдар:
    1) 6 мен 8 -------------- 4) 5 пен 15 -------------- 7) 16 және 20
    2) 4 пен 7 -------------- 5) 6 мен 10 -------------- 8) 30 және 45
    3) 9 бен 15 -------------6) 12 мен 20 ------------ 9) 14 және 35

    Дескриптор

    • Сандарды жай көбейткішке жіктейді

    • ЕКОЕ табады;


    ІІ «Крассворд» топтық жұмыс

    Дескриптор

    • Өткен сабақтардағы анықтамалар мен ережелерді біледі

    • Кроссворд шеше алады


    Сұрақтарға жауап береді


    Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады






























    Берілген тапсырманы жылдам орындап, бағаланды









    Кроссвордты топтағы оқушылармен бірлесіп орынайды











    Слайд









    Оқулықпен жұмыс















    ІІІ Оқулықпен жұмыс

    № 250



    IV Жұптық жұмыс

    Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың ең кіші ортақ еселігі деп атайды.

    №. Сандарды жай көбейткіштерге жіктеп, ЕКОБ - сін табыңдар:
    1) 21 мен 18 -------------- 4) 20 мен 35 -------------- 7) 14 пен 18
    2) 24 пен 32 -------------- 5) 75 пен 90 -------------- 8) 28 бен 42
    3) 16 мен 20 -------------- 6) 16 мен 48 -------------- 9) 21 мен 33

    Дескриптор

    • Сандарды жай көбейткішке жіктейді

    • ЕҮОБ табады;


    Оқулықтағы есептерді шығарады










    Жұпқа берілген тапсырмаларды орындап, көршісімен топта бөліседі





    Слайд


    Сабақтың соңы

    7 минут








    Қорытындылау

    V топтық жұмыс «Сәйкестендіру»

     №

    Тапсырмалар

    Жауабы

    Сәйкес келетін әріп

    1

    ЕҮОБ(102;238)

    25

    Р

    2

    5 пен 7 цифрларын пайдаланып неше үш таңбалы сан жазуға болады? Оларды жазып көрсет.

    1

    И


    3

    Асқар  15 сәбізді неше ең көп деген қоянға тең бөліп бере алады?

    6

    Л


    4

    ЕКОЕ(72,180)

    15

    Г

    5

    Мен бір сан ойладым. Оны 3-ке көбейтіп, нәтижесіне 19-ды қосқанда, қосынды 94-ке тең болды. Мен қандай сан ойладым?

    34

    А

    6

    3-ке еселік сандардың ең кішісін тап: 6*233

    3

    М

    7

    Қыры 12 cм кубтың ішіне қыры 3 см неше кубты орналастыруға болады?

    360

    О

    8

    Екі санның көбейтіндісі бірінші көбейткіштен 3 есе артық. Екінші көбейткішті тап.

    64

    Т




    Бүгінгі сабақта:

    Оқушылар меңгерді:

    ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ)ұғымының анықтамасын білу;

    екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін табу


    Үйге тапсырма: №

    Кері байланыс

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді








    Топтағы оқушылар бірігіп тапсырманы орындайды, сәйке келетін әріптерді тауып сөз құрастырады


    Өзара бағалау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сагымбекова Газиза Нартаевна
    23 Қараша 2023
    539
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. ЕКОЕ (ең кіші ортақ еселік) табу. 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. ЕКОЕ (ең кіші ортақ еселік) табу. 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ең кіші ортақ еселік тақырыбына өтілген ашық сабақ өз мақсатына жетіп, орындалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Бекітемін»

    Мектеп директоры: Ү.Бибатыр

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сагымбекова Г.Н.

    Пән/Сынып:

    5 сынып

    Күні:

    11.10.2023

    Тарау немесе бөлім атауы:

    5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі

    Сабақтың тақырыбы:

    Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік.

    Оқу мақсаты:

    5.5.1.2

    мәтінді есептерді шығаруда ЕҮОБ және ЕКОЕ қолдану;

    Бағалау критериі:

    Сабақтың соңында оқушылардың барлығы берілген сандардың ЕҮОБ таба алады, ЕҮОБ табу алгоритмін айта алады

    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин


    Ұйым дастыру

    Сәлеметсіздерме!

    Бүгін, Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік.ББЖБ№1 тақырыбын қарастырамыз.

    Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:Сабақтың соңында оқушылардың барлығы берілген сандардың ЕҮОБ таба алады, ЕҮОБ табу алгоритмін айта алады

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу. Қашықтықтан ұйымдастырылған сабаққа оқушылардың онлайн арқылы қатысуын қадағалап, оқушыларды онлайн сабаққа дайындау.

    Сабақтың тақырыбын және мақсатымен оқушыларды таныстыру.

    Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі

    Оқушыларды топқа бөлу:

    І топ Жай сандар

    ІІ топ Құрама сандар

    ІІІ топ Натурал сандар

    Қайталау оқу айнасы:

    1. 2, 5, 10 санына бөлінгіштік белгісі?

    2. 3, 9 санына бөлінгіштік белгісі?

    3. Жай сан деп қандай сандарды айтамыз? Мысал келтір.

    4. Құрама сан дегеніміз не? Мысал келтір

    Оқушылар сәлемдеседі, құрал-саймандарын түгелдеп, сабаққа дайындалады












    Бір – бірінің дәптерін тексереді

    Мадақтау сөздер.













    Өзара бағалау жүргізеді















    Слайд

    Дәптер

    оқулық

    Сабақтың ортасы

    31 минут


    Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың ең кіші ортақ еселігі деп атайды.
    4 пен 6 сандарының ең кіші ортақ еселігі 12. Жазылуы: ЕКОЕ (4; 6)=12.
    Ең кіші ортақ еселікті табу тәсілдері.
    1 - тәсіл. Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігін, сол сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы табу.
    Ол үшін:
    1) берілген натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы;
    2) берілген сандардың ең үлкенінің жай көбейткіштерін жазып, оны оның жіктелуінде жоқ, бірақ басқа сандардың жіктелуінде бар жай көбейткіштермен толықтыру керек;
    3) шыққан көбейткіштердің көбейтіндісін табу керек.


    Егер берілген натурал сандардың үлкені кішілеріне еселік болса, онда үлкен сан осы сандардың ең кіші ортақ еселігі етіп алынады.
    Мысалы, ЕКОЕ(57, 19)=57; ЕКОЕ(8, 16, 32)=32.
    Өзара жай екі санның ең кіші ортақ еселігі, осы сандардың көбейтіндісіне тең.
    Мысалы, ЕКОЕ(5, 7)=35; ЕКОЕ(3, 11)=33;
    ЕКОЕ(10, 21)=210; ЕКОЕ(6, 35)=210.
    2 - тәсіл. Үлкен санды еселей отырып, берілген сандардың ең кіші ортақ еселігін табу.
    2 - мысал. ЕКОЕ(12, 16)=48


    І «Кім жылдам?»

    Сандардың ең кіші ортақ еселіктерін табыңдар:
    1) 6 мен 8 -------------- 4) 5 пен 15 -------------- 7) 16 және 20
    2) 4 пен 7 -------------- 5) 6 мен 10 -------------- 8) 30 және 45
    3) 9 бен 15 -------------6) 12 мен 20 ------------ 9) 14 және 35

    Дескриптор

    • Сандарды жай көбейткішке жіктейді

    • ЕКОЕ табады;


    ІІ «Крассворд» топтық жұмыс

    Дескриптор

    • Өткен сабақтардағы анықтамалар мен ережелерді біледі

    • Кроссворд шеше алады


    Сұрақтарға жауап береді


    Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады






























    Берілген тапсырманы жылдам орындап, бағаланды









    Кроссвордты топтағы оқушылармен бірлесіп орынайды











    Слайд









    Оқулықпен жұмыс















    ІІІ Оқулықпен жұмыс

    № 250



    IV Жұптық жұмыс

    Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың ең кіші ортақ еселігі деп атайды.

    №. Сандарды жай көбейткіштерге жіктеп, ЕКОБ - сін табыңдар:
    1) 21 мен 18 -------------- 4) 20 мен 35 -------------- 7) 14 пен 18
    2) 24 пен 32 -------------- 5) 75 пен 90 -------------- 8) 28 бен 42
    3) 16 мен 20 -------------- 6) 16 мен 48 -------------- 9) 21 мен 33

    Дескриптор

    • Сандарды жай көбейткішке жіктейді

    • ЕҮОБ табады;


    Оқулықтағы есептерді шығарады










    Жұпқа берілген тапсырмаларды орындап, көршісімен топта бөліседі





    Слайд


    Сабақтың соңы

    7 минут








    Қорытындылау

    V топтық жұмыс «Сәйкестендіру»

     №

    Тапсырмалар

    Жауабы

    Сәйкес келетін әріп

    1

    ЕҮОБ(102;238)

    25

    Р

    2

    5 пен 7 цифрларын пайдаланып неше үш таңбалы сан жазуға болады? Оларды жазып көрсет.

    1

    И


    3

    Асқар  15 сәбізді неше ең көп деген қоянға тең бөліп бере алады?

    6

    Л


    4

    ЕКОЕ(72,180)

    15

    Г

    5

    Мен бір сан ойладым. Оны 3-ке көбейтіп, нәтижесіне 19-ды қосқанда, қосынды 94-ке тең болды. Мен қандай сан ойладым?

    34

    А

    6

    3-ке еселік сандардың ең кішісін тап: 6*233

    3

    М

    7

    Қыры 12 cм кубтың ішіне қыры 3 см неше кубты орналастыруға болады?

    360

    О

    8

    Екі санның көбейтіндісі бірінші көбейткіштен 3 есе артық. Екінші көбейткішті тап.

    64

    Т




    Бүгінгі сабақта:

    Оқушылар меңгерді:

    ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ)ұғымының анықтамасын білу;

    екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін табу


    Үйге тапсырма: №

    Кері байланыс

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді








    Топтағы оқушылар бірігіп тапсырманы орындайды, сәйке келетін әріптерді тауып сөз құрастырады


    Өзара бағалау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    23.11.2023
    539
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сагымбекова Газиза Нартаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации