Материалдар / Ашық сабақ. ЕКОЕ (ең кіші ортақ еселік) табу. 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. ЕКОЕ (ең кіші ортақ еселік) табу. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ең кіші ортақ еселік тақырыбына өтілген ашық сабақ өз мақсатына жетіп, орындалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2023
282
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директоры: Ү.Бибатыр

Мұғалімнің аты-жөні:

Сагымбекова Г.Н.

Пән/Сынып:

5 сынып

Күні:

11.10.2023

Тарау немесе бөлім атауы:

5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі

Сабақтың тақырыбы:

Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік.

Оқу мақсаты:

5.5.1.2

мәтінді есептерді шығаруда ЕҮОБ және ЕКОЕ қолдану;

Бағалау критериі:

Сабақтың соңында оқушылардың барлығы берілген сандардың ЕҮОБ таба алады, ЕҮОБ табу алгоритмін айта алады

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік.ББЖБ№1 тақырыбын қарастырамыз.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:Сабақтың соңында оқушылардың барлығы берілген сандардың ЕҮОБ таба алады, ЕҮОБ табу алгоритмін айта алады

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Қашықтықтан ұйымдастырылған сабаққа оқушылардың онлайн арқылы қатысуын қадағалап, оқушыларды онлайн сабаққа дайындау.

Сабақтың тақырыбын және мақсатымен оқушыларды таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі

Оқушыларды топқа бөлу:

І топ Жай сандар

ІІ топ Құрама сандар

ІІІ топ Натурал сандар

Қайталау оқу айнасы:

  1. 2, 5, 10 санына бөлінгіштік белгісі?

  2. 3, 9 санына бөлінгіштік белгісі?

  3. Жай сан деп қандай сандарды айтамыз? Мысал келтір.

  4. Құрама сан дегеніміз не? Мысал келтір

Оқушылар сәлемдеседі, құрал-саймандарын түгелдеп, сабаққа дайындалады












Бір – бірінің дәптерін тексереді

Мадақтау сөздер.













Өзара бағалау жүргізеді















Слайд

Дәптер

оқулық

Сабақтың ортасы

31 минут


Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың ең кіші ортақ еселігі деп атайды.
4 пен 6 сандарының ең кіші ортақ еселігі 12. Жазылуы: ЕКОЕ (4; 6)=12.
Ең кіші ортақ еселікті табу тәсілдері.
1 - тәсіл. Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігін, сол сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы табу.
Ол үшін:
1) берілген натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы;
2) берілген сандардың ең үлкенінің жай көбейткіштерін жазып, оны оның жіктелуінде жоқ, бірақ басқа сандардың жіктелуінде бар жай көбейткіштермен толықтыру керек;
3) шыққан көбейткіштердің көбейтіндісін табу керек.


Егер берілген натурал сандардың үлкені кішілеріне еселік болса, онда үлкен сан осы сандардың ең кіші ортақ еселігі етіп алынады.
Мысалы, ЕКОЕ(57, 19)=57; ЕКОЕ(8, 16, 32)=32.
Өзара жай екі санның ең кіші ортақ еселігі, осы сандардың көбейтіндісіне тең.
Мысалы, ЕКОЕ(5, 7)=35; ЕКОЕ(3, 11)=33;
ЕКОЕ(10, 21)=210; ЕКОЕ(6, 35)=210.
2 - тәсіл. Үлкен санды еселей отырып, берілген сандардың ең кіші ортақ еселігін табу.
2 - мысал. ЕКОЕ(12, 16)=48


І «Кім жылдам?»

Сандардың ең кіші ортақ еселіктерін табыңдар:
1) 6 мен 8 -------------- 4) 5 пен 15 -------------- 7) 16 және 20
2) 4 пен 7 -------------- 5) 6 мен 10 -------------- 8) 30 және 45
3) 9 бен 15 -------------6) 12 мен 20 ------------ 9) 14 және 35

Дескриптор

  • Сандарды жай көбейткішке жіктейді

  • ЕКОЕ табады;


ІІ «Крассворд» топтық жұмыс

Дескриптор

  • Өткен сабақтардағы анықтамалар мен ережелерді біледі

  • Кроссворд шеше алады


Сұрақтарға жауап береді


Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады






























Берілген тапсырманы жылдам орындап, бағаланды









Кроссвордты топтағы оқушылармен бірлесіп орынайды











Слайд









Оқулықпен жұмыс















ІІІ Оқулықпен жұмыс

250



IV Жұптық жұмыс

Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың ең кіші ортақ еселігі деп атайды.

. Сандарды жай көбейткіштерге жіктеп, ЕКОБ - сін табыңдар:
1) 21 мен 18 -------------- 4) 20 мен 35 -------------- 7) 14 пен 18
2) 24 пен 32 -------------- 5) 75 пен 90 -------------- 8) 28 бен 42
3) 16 мен 20 -------------- 6) 16 мен 48 -------------- 9) 21 мен 33

Дескриптор

  • Сандарды жай көбейткішке жіктейді

  • ЕҮОБ табады;


Оқулықтағы есептерді шығарады










Жұпқа берілген тапсырмаларды орындап, көршісімен топта бөліседі





Слайд


Сабақтың соңы

7 минут








Қорытындылау

V топтық жұмыс «Сәйкестендіру»

 №

Тапсырмалар

Жауабы

Сәйкес келетін әріп

1

ЕҮОБ(102;238)

25

Р

2

5 пен 7 цифрларын пайдаланып неше үш таңбалы сан жазуға болады? Оларды жазып көрсет.

1

И


3

Асқар  15 сәбізді неше ең көп деген қоянға тең бөліп бере алады?

6

Л


4

ЕКОЕ(72,180)

15

Г

5

Мен бір сан ойладым. Оны 3-ке көбейтіп, нәтижесіне 19-ды қосқанда, қосынды 94-ке тең болды. Мен қандай сан ойладым?

34

А

6

3-ке еселік сандардың ең кішісін тап: 6*233

3

М

7

Қыры 12 cм кубтың ішіне қыры 3 см неше кубты орналастыруға болады?

360

О

8

Екі санның көбейтіндісі бірінші көбейткіштен 3 есе артық. Екінші көбейткішті тап.

64

Т




Бүгінгі сабақта:

Оқушылар меңгерді:

ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ)ұғымының анықтамасын білу;

екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін табу


Үйге тапсырма: 

Кері байланыс

Білемін

Білдім

Білгім келеді








Топтағы оқушылар бірігіп тапсырманы орындайды, сәйке келетін әріптерді тауып сөз құрастырады


Өзара бағалау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!