Материалдар / Ашық сабақ. Экспо көрмесінің маңызы 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Экспо көрмесінің маңызы 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017 бөлімі Экспо көрмесінің маңызы тақырыбындағы 9-сыныпқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
63
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017

Педагогтің аты-жөні:

Ш.Ұ.Өмірзақова

Күні:

11.11.2024

Сыныбы:9 в

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Экспо -2017 көрмесінің маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

9.2.6.1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолдана білу;

9.4.4.1 құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары мен түрлерін білу;

Сабақтың мақсаты:

Белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын қолдана біледі;

Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары мен түрлерін біледі.

Бағалау критерийі

1.Оқылым стратегияларын қолданады;

2.Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын біледі;

3.Құрмалас сөйлемнің түрлерін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Мұғаліммен амандасады, сыныпта кім бар, кім жоқ екенін анықтап түгенделеді


Оқулық, дәптер

Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин

(Ұ) Оқылым алды тапсырма.

Сөз тіркестері мен суреттерді байланыстыра отырып, оқылатын мәтіннің мазмұны не туралы болатынына болжам жасаңдар.


Сөз тіркестері: Күн сәулесі, сарқылмайтын энергия, озық технология, баламалы энергетика, халықаралық көрме.

Сөз тіркестері мен суреттерді байланыстыра отырып, оқылатын мәтіннің мазмұны не туралы болатынына болжам жасайды

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

  1. мин.

10 мин.

(Ұ) Оқылым тапсырмасы.

Алдымен мәтінді оқып шығып, мәтін мазмұны бойынша берілген ақпараттардың шындық немесе жалған екенін анықтаңдар.


Мәтінді оқиды, мәтін мазмұны бойынша берілген ақпараттардың шындық немесе жалған екенін анықтайды.

Дескриптор:

-Мәтінді оқиды-1 балл

-Ақпараттың шындық екенін анықтайды-1 балл

-Ақпараттың жалған екенін анықтайды-1 балл.

Жалпы - 3 балл

9-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



ҚБ:Мұғалімнің бағалауы

Жұптық жұмыс

10 мин.

Тапсырма.«Экспо-2017» көрмесінің елімізге әкелген пайдасы мен маңызын білу үшін оқылым мәтінін зерттеп оқу стратегиясын тиімді қолданып, мәтінді қайта оқып, ондағы берілген ақпараттарды зерделеп, мәтіннен фактілерді, көтерілген мәселені табыңдар. Кестені толтырыңдар.

Оқылым мәтінін зерттеп оқу стратегиясын тиімді қолданады, мәтінді қайта оқиды, ондағы берілген ақпараттарды зерделейді, мәтіннен фактілерді, көтерілген мәселені табады.

Дескриптор:

-Оқу стратегияларын тиімді қолданады-1балл

-Фактілерді табады-1балл

-Мәселені табады-1балл

Жалпы - 3 балл


9-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері




ҚБ:Мұғалімнің бағалауы


Жеке жұмыс


10 мин.

Тапсырма.Мәтіннен құрмаластың түрлерін салалас құрмалас, сабақтас құрмалас, аралас құрмаласты тауып, оларды кестеге жазыңдар.

Мәтіннен құрмаластың түрлерін салалас құрмалас, сабақтас құрмалас, аралас құрмаласты тауып жазады.

Дескриптор:

-Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажыратады-1 балл

-Салалас қүрмалас сөйлемді табады-1 балл

-Сабақтас құрмалас сөйлемді табады-1 балл

-Аралас құрмалас сөйлемді табады-1 балл

Жалпы - 4 балл


9-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері







ҚБ:Мұғалімнің бағалауы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

8 мин.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!