Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
2
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Оқушылармен амандасу,
қатысуын түгендеу.
|
Мұғаліммен амандасады, сыныпта кім бар, кім жоқ екенін
анықтап түгенделеді
|
|
Оқулық,
дәптер
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
(Ұ) Оқылым алды
тапсырма.
Сөз тіркестері мен
суреттерді байланыстыра отырып, оқылатын мәтіннің мазмұны не туралы
болатынына болжам жасаңдар.
Сөз тіркестері: Күн сәулесі, сарқылмайтын энергия, озық
технология, баламалы энергетика, халықаралық
көрме.
|
Сөз тіркестері мен суреттерді байланыстыра отырып, оқылатын
мәтіннің мазмұны не туралы болатынына болжам
жасайды
|
ҚБ: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
-
мин.
10
мин.
|
(Ұ) Оқылым
тапсырмасы.
Алдымен мәтінді оқып
шығып, мәтін мазмұны бойынша берілген ақпараттардың шындық немесе
жалған екенін анықтаңдар.
|
Мәтінді оқиды, мәтін мазмұны бойынша берілген ақпараттардың
шындық немесе жалған екенін
анықтайды.
|
Дескриптор:
-Мәтінді оқиды-1
балл
-Ақпараттың шындық
екенін анықтайды-1 балл
-Ақпараттың жалған
екенін анықтайды-1 балл.
Жалпы - 3
балл
|
9-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
ҚБ:Мұғалімнің бағалауы
|
Жұптық
жұмыс
10
мин.
|
Тапсырма.«Экспо-2017» көрмесінің елімізге әкелген пайдасы мен
маңызын білу үшін оқылым мәтінін зерттеп оқу стратегиясын тиімді
қолданып, мәтінді қайта оқып, ондағы берілген ақпараттарды
зерделеп, мәтіннен фактілерді, көтерілген мәселені табыңдар.
Кестені толтырыңдар.
|
Оқылым мәтінін зерттеп оқу стратегиясын тиімді қолданады,
мәтінді қайта оқиды, ондағы берілген ақпараттарды зерделейді,
мәтіннен фактілерді, көтерілген мәселені
табады.
|
Дескриптор:
-Оқу стратегияларын
тиімді қолданады-1балл
-Фактілерді
табады-1балл
-Мәселені
табады-1балл
Жалпы - 3
балл
|
9-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
ҚБ:Мұғалімнің бағалауы
|
Жеке
жұмыс
10
мин.
|
Тапсырма.Мәтіннен құрмаластың түрлерін салалас құрмалас, сабақтас
құрмалас, аралас құрмаласты тауып, оларды кестеге
жазыңдар.
|
Мәтіннен құрмаластың түрлерін салалас құрмалас, сабақтас
құрмалас, аралас құрмаласты тауып
жазады.
|
Дескриптор:
-Құрмалас сөйлемнің
түрлерін ажыратады-1 балл
-Салалас қүрмалас
сөйлемді табады-1 балл
-Сабақтас құрмалас
сөйлемді табады-1 балл
-Аралас құрмалас
сөйлемді табады-1 балл
Жалпы - 4
балл
|
9-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
ҚБ:Мұғалімнің бағалауы
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|