Ашық сабақ "Эмоция әлемі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Эмоция әлемі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне қоллануға болатын материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Бекітілді: Г. Адилова

08.04.2021ж

Сабақтың түрі және қатысушы оқушылар:

2-6 жас

Топтық

Сабақтың тақырыбы

«Эмоция әлемі»

Сабақтың мақсаттары

а)Түзете дамыту: Балалардың көңіл-күйін көтеру, бір-біріне достық қарым-қатынаспен қарауға, көңіл бөлуге және тапсырмаларды тиянақты, бірге орындауға үйрету. «Көңілді смаиликтер құрау», «Смаиликтерге көтеріңкі көңіл-күй сыйлаймыз» қол моторикасын дамыту, «Көңіл-күй сағаты», «Көңіл-күй жәшігі» көңіл-күйді ажырата алуға үйрету. Смаиликтерді таңдау арқылы, өз-өздерін бағалау арқылы сенімділіктерін арттыру.

б)Тәрбиелік: Оқушыларды достыққа, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

-Тапсырманы тиянақты орындауға үйрету;

-Ойлау үрдістерін дамыту

-Шығармашылыққа баулу.

Сабақта қолданатын әдістер мен тәсілдер

Жылулық шеңбері, сергіту сәті, топтық жұмыстар

Маман аралық байланыс

Олигофренопедагог, музыкалық ырғақ педагогі, тәрбиеші, әлеуметтік педагог

Сабақ барысы

2-7 жас

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

1 – сабақ

Ресурстар

Психологиялық дайындық.



Босаңсу жаттығуы

Сабақтың басы

2 минут

Балалар, кәнеки, бір - бірімізбен амандасайық. Мен сендерді «шаттық шеңберге» шақырамын.

Шаттық шеңбері.

Қайырлы күн, қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін!

Қайырлы күн, қайырлы күн!

Дос боламыз біз бүгін!

Сабақтың ортасы

25 минут

Жаңа сабақты түсіндіру.

Балаларға сабақтың тақырыбын айтып, қысқаша ақпарат беру.

1. Босаңсу жаттығуы. Психогимнастика.

Әуен жіберіледі.

Балалар кәне көз алдымызға жасыл көгалды елестетейік.

Күн сәулесі жарқырап, біздің бетімізді жылытып барады. (жоғары қарап, көзімізді жұмамыз)

Кенет күн бұлт ішіне кіріп кетіп, салқындау болып кетті. (жылынамыз)

Күн бұлттың ішінен кері шығып, бізге ыстық болып кетті (күнге жылынамыз)

Алдымызда жасыл шөптер бар деп елестетеміз, қане қолымызбен сипаймыз, ол жұмсақ, қолымызға сондай жағымды.

Ал қане қолымызды жоғарға созып ауада күннің суретін салайық. Рахмет балалар. Орнымызға отырамыз.

2. «Көңілді смаиликтер құрау».

3. «Көңіл-күй сағаты».

4. «Көңілді смаиликтер». Сергіту сәті.

5. «Смаиликтерге көтеріңкі көңіл-күй сыйлаймыз».

6. «Көңіл-күй жәшігі».

Дидактикалық материалдар


Сабақтың соңы

3 минут








Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайликтер арқылы бағалау. Смаиликтерді таңдау арқылы өз-өздерін бағалау.

Сабақты қорытындылау

-Бүгінгі сабақ ұнадыма?

-Не туралы әңгімеледік?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.05.2021
620
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі