Ашық сабақ "Еңбек – ырыстың бұлағы” 8- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Еңбек – ырыстың бұлағы” 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа арналған сабақ. Жасанды интеллектінің платформаларын қолдану арқылы өтілген сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы:

Еңбек – ырыстың бұлағы”

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.3.1.Оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздердің мағынасын түсіну, ақпараттың дұрыс-бұрыстығын анықтау;

8.5.1.3.Етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Оқу-еңбек тақырыптарына байла -нысты күрделі сөздердің мағынасын түсінеді, ақпараттың дұрыс-бұрыстығын анықтайды;

Етістіктің бұйрық рай қызметін біледі, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдана алады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар:


Сабақтың басы

1)Психологиялық ахуал

«Менің тәжім»

Мұғалім сыныпта ынтымақтастықтық атмосферасын орнату үшін «шаттық шеңберін» құрады.

2) Топқа бөлу “топ белгішелері” әдісі

Топқа біріктіру

1-топ: “Еңбекқор”тобы

2-топ: “Іскер” тобы


Топта жұмыс жасау ережесімен таныстыру:

  • Бірін-бірі сыйлау;

  • Белсенділік таныту;

  • Бір-біріне көмектесу;

  • Бір-бірін тыңдау;

Бағалау парағы/

Білім бәйгесі ” әдісі

Алдыңғы білім:“QR коды» әдісі арқылы сұралады.

Жаңа сабақты болжау

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады, сыныпта жағымды ахуал орнатады.





Топ белгішелері арқылы топқа бөлінеді.





Мұғалімді мұқият тыңдайды. Топ ережесін сақтайды.






Сұрақтарға жауап береді.


Суреттер арқылы жаңа сабаққа болжамдар жасайды

















Бағалау жүргізіледі





















«Білім бәйгесі»

бағалау парағы



















Жаңа сабақ









Сабақтың ортасы

Ой қозғау:


  • «Еңбек»,«Еңбексүйгіш-тік» деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?

  • Қалай ойлай-сың, еңбек адамға не үшін қажет?

  • Қандай адамды «еңбекқор» дейміз?

  • Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай?

  • Өздерің қандай еңбекпен айналыс-қанды ұнатасың-дар?

Бейне ролик:

«Еңбек ырыстың бұлағы»


Еңбек дегеніміз – адамдар -дың материалдық және рухани қажетін қанағаттан -дыратын қоғамдық пайдалы өнім өндіруге бағытталған іс-әрекет. Еңбектің түрлері өте көп.

Қазақстан Республикасын-да алғаш 2007 жылы,15-мамырда №251 бұйрыққа сәйкес «ЕҢБЕК» кодексі Заңы қабылданды.

Айтылым / Жеке жұмыс

Суретке қара қандай еңбек түрлерін көріп

тұрсың? Айтып бер.

Тақтамен жұмыс/

Кластер құру

1-тапсырма Диалогті рөлге бөліп оқыңдар

Мәтін “Еңбекпен келген нан тәтті”


2- тапсырма Жазылым
Берілген сөйлемдерден күрделі сөздерді тауып
жазыңыз.

Сергіту сәті

"Көңілді үзіліс"





Мұғалім сұрақтарын тыңдап, мұқият жауап береді.






Жазылым/Жаңа сөздер:.

Жаңа сөздер

Мағыналары

Еңбек

Еңбек адам өмірінің негізі. Еңбек адамның өзінің қалыптасуы,

өзінің тұтынушылығын қамтамасыз ететін

адам әрекетінің

негізгі формасы.

Еңбекақы

Істеген қызметіне

алатын ақшалай

немесе заттай құн

Жарнама

Сатылатын тауардың немесе қызмет

көрсету туралы

ақпарат беру







Суретке қарап қандай еңбек түрлерін көріп

Тұрғанын айтайды, ол туралы ақпарат айтады.



«Еңбек» сөзіне кластер құрастырады.





Бағалау жүргізіледі








Оқушылар жаңасөздердің мағынасымен танысады, дәптерге көшіріп жазады







Бағалау жүргізіледі



Дескриптор:
- Сөйлемдерді оқиды; - Күрделі сөздерді табады; Қатесіз жазады;


Қозғалыс қимыл жасап, сергиді.

















































Сабақтың соңы



3-тапсырма

Берілген етістіктерді бұйрық рай формасына қойып, сөйлем құра.


2- топ

Quiver платформасы арқылы суреттерді тірілту


Сабақтың соңы (5 мин)


«Бәйге» ойыны

Тест сұрақтары

Ақпараттың дұрыс бұрыстығын анықтайды



Ватсап желісі арқылы кері байланыс беру


Үйге тапсырма:

8-тапсырма: www.you tube.com сайтынан “Елбасының еңбек жолы қалай қалыптасты?” деп аталатын бағдарламаны тыңда. Елбасымыз-дың өмірі мен еңбек жолы туралы айтып бер.


Дескриптор: Етістіктерді бұйрық рай формасына қояды;

Сөйлем құрайды;

Сауатты оқиды;


Мұғалімді мұқият тыңдап, бекіту сұрақтарына жылдам жауап береді.













Өз деңгейін бағамдайды.

Мұғалімге кері байланыс жасайды.













Бағалау жүргізіледі



Білім бәйгесі арқылы бағалау







Бағалау қорытын-дылау






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.12.2024
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі