Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ "Еңлік-Кебек дастаны
Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен "Еңлік-Кебек" дастаны тақырыбындағы ашық сабаққа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары. Жоспар соңғы үлгіде құрылған. Топтық, жеке жұмыс тапсырмалары бар. Интербелсенді әдістердің тиімді түрлері қолданылған, Тапсрымалар сабақтың оқыту мақсатына жету негізіне сай құрылған материал.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:_________ Қысқа
мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті
Бөлім:Көркем әдебиет және эпикалық
сарын
Мектеп:З.Тамшыбай атындағы орта
мектеп
Мұғалім:
Мұратбекова Балжан
Жанатқызы
Күні:
05.12.2023
Сынып: 8
«Ә»
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
«Еңлік-Кебек»
дастаны
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
Автор бейнесі мен
кейіпкерлерқарым-қатынасының тілдік
көрінісін талдау;
Шығармадағы
көркемдегіш құралдардың қолданысын талдацй отырып, автор стилін
анықтау.
Сабақтың
мақсаты
Шығарма мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп,
көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады. Шығарманың идеялық
мағынасын ашып, композициялық құрылымына талдау жасайды.
Кейіпкерлерге мінездеме береді. Шәкәрім Құдайбердіұлының 165-жылдың
мерейтойының маңыздылығын оқушыларға
насихаттау.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басталуы
5
минут
Сабақтың
ортасы
10минут
10
минут
Сабақтың
соңы
5минут
I.Оқушылармен амандасу,
қатысуын түгендеу.
1.Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Тұлғаны таны. Бұл
кім?»әдісі додокаэдр геометриялық
фигурасы арқылы атақты тұлғаларды
табу.
2.Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатымен таныстыру;
II. Оқушыларды
топтастыру.
«Садақ пен жебелер»
әдісі.
1-топ:
«Тарихшылар»
2-топ: «
Әдебиетшілер»
III.Үй жұмысын
тексеру.
Берілген тапсырма:
«Еңлік-Кебек» дастанын оқу.
1-топ. «Конструктор»
әдісі бойынша оқиғаның композициялық құрылымына талдау жасайды.
Берілген оқиға үзінділерін сюжет желісі бойынша
орналастырады.
Оқиғаның
басталуы
Кебектің нысан абызға
бал ашқызуы
Оқиғаның
байланысы
Кебектің аңға
шығуы
Оқиғаның
дамуы
Кебек пен Еңліктің
байланысы
Оқиғаның шарықтау
шегі
Кебектің Еңлікті алып
қашуы, сәбилерінің дүниеге келуі
Оқиғаның
шиеленісуі
Екі жасты өлтіруге
шешім қабылдауы
Оқиғаның
шешімі
Екі жастың өлімі,
сәбидің тауда қалуы
2-топ. «Қосжазба күнделігі» әдісі арқылы басты және жанама
кейіпкерлерді бағандарға бөліп
жазу.
Еңлік –Матай руынан, бай Сыбанның ынжық баласына
айттырылған, батыл.
Нысан абыз –балгер.
Кеңгірбай- Тобықтының биі, ақылды, әділ би, дала заңына
бағынып, қатал үкім шығарушы.
Көбей - Жүзбенбет деген таптан шыққан кісі, әрқашан
Кеңгірбай бидің жұмбақ сөзін сол
шешкен.
IV.Тыңдалым.
Арнайы бейнеролик көрсету.
Жазылым, айтылым:
«Сиқырлы қобдиша» әдісі бойынша топтарға тапсырма
бөлу:
Кейіпкерлерге сатылай кешенді
талдау;
Поэмаға жалпы талдау;
Поэманың тілі;
Поэмадағы ажарлау.
V. Шәкәрім
Құдайбердіұлының мерейтойына байланысты тұлға есімін оқушыларға
насихаттау, өмір жолы мен ұстанымдарымен
таныстыру.
Арнайы бейнеролик көрсету.
Тапсырма. Викториналық сұрақтарға жауап
беру.
Ш. Құдайбердіұлы кім?
Ш. Құдайбердіұлы қандай тұлғамен
замандас?
Ш. Құдайбердіұлы қай өңірде, қай жерде дүниеге
келді?
«Білім білген әр істе шебер болмақ» сөзінің мағынасын
аш?
Шәкәрім қуаныш бірде бар, бірде жоқ болуын қалай
түсіндіреді? (Адамдардың көп қиянат жасап, мейірімі аз болуымен
байланыстырады)
Ш. Құдайбердіұлының 165-жылдық меретойына қандай іс-шаралар
өткізілді?
VI. Сабақты
қорытындылау.
Кері байланыс. «Қуаттау» әдісі
бойынша.
Психологиялық
ахуал
-Сәлеметсіңдер ме
балалар!
-Сәлеметсіз бе,
апай
Додокаэдр
фигурасында атақты тұлғалардың суреті мен жалынды сөздері тұрады.
Сол нақыл сөздерінің авторын табуы
қажет
Оқушылар садаққаптың
ішіндегі жебелерді таңдай отыра топтарға
бөлінеді.
Конструкторларды
оқиға желісі бойынша құрап, мазмұнынын қысқаша
баяндайды.
Шығарманың
композициялық құрылымына талдау
жасайды.
Оқушылар берілген
кестеге кейіпкерлердің есімін жабыстырады. Шығармада қандай рөль
атқаратынын айтады.
Оқушылар
бейнероликпен танысады.
Шығармадағы
көркемдегіш құралдарын талдап, автор стилін
анықтайды.
Ш. Құдайбердіұлының
өмір жолымен танысу.
Worldwall
платформасындағы барабан сұрақтарына жауап
береді.
Сабақты қанша пайыз
түсінгенін жеткізеді. Қанша пайызға қуатталғаны туралы ақпарат
береді.
Оқушылардың психолигиялық ахуалы
қалыптасады.
Ауызша
мадақтау
Жарайсың!
Керемет
шешім!
Дескриптор:
Мазмұнын айту-
1балл
Композициялық құрылымын
меңгеру – 1балл
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз