Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Ер есімі ел есінде" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім: |
13. Ер есімі –ел есінде! |
|
Педагогтің аты-жөні |
Cұраған А. |
|
Күні: |
15.05.2024 ж. |
|
Сынып: 5 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ер есімі – ел есінде! |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: (бағалау критерийлері) |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
2-3 минут |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгендеу
Психологиялық ахуал. «Караоке» әдісі арқылы ән айтқызу. Партироттық сезім қалыптастыру, тақырыпқа бағыттау. |
Амандасады, сабаққа назарын аударады.
Оқушылар «Біз Отанның ұланымыз» әнін айтады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Интербелсенді тақта |
Сабақтың басы: 5 мин
|
«Болжау» әдісі Сабақ мақсатымен таныстыру. |
Cуреттерді көріп «Болжау» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңіз. Жетелеуші сұрақтар:
«Дескриптор:
Оқушылар сабақ мақсатымен танысады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Суреттер |
Сабақтың ортасы: 5 мин
3 мин
7 мин
10 мин
7 мин
|
«Ханталапай». Сөздікпен жұмыс.
«wordwall.net» қосымшасы. Жаңа сөздерді бекіту.
Тыңдалым мәтінімен жұмыс. «Сұрақ бізден, жауап сізден» Жеке жұмыс. Жазылым.
Постер. Айтылым.
|
Жаңа сөздерді сөздік дәптеріне жазыңыздар,оқыңыздар, қайталаңыздар
Дескриптор:
1-тапсырма. Сурет пен сөздерді сәйкестендір. Дескриптор:
2-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз, сұрақтарға қысқа және толық жауап беріңіз. 1-топ: Соғыс қанша уақытқа созылды? Толық жауап:...... Қысқа жауап:..... 2-топ: Соғысқа кімдер қатысты? 3-топ: Ержүрек жауынгерлер қай жерден қай жерге дейін соғысты? 4-топ: Олар қай жерлерді тазартты? Дескриптор:
3-тапсырма. Cөйлемдердегі жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазыңыз. А-деңгей: Ұлы Отан соғысы туралы біле__(-сыздар, -сіздер) ме Ұлы Отан соғыс_ (-ы, -і) халқ_(-ымыз, -іміз) үшін ең ауыр күн___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұл___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) жау(-ға, -ге, -қа, -ке) қарсы соғысты. Өз жер_(-ы, -і) мен Отан_(-ы, -і) үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__(-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) Брест қамалы___(-нан,-нен,-дан,-ден,-тан,-тен) бастап Берлин__(-ға, -ге, -қа, -ке) дейін жетті. В-деңгей: Ұлы Отан соғысы туралы біле__ ме Ұлы Отан соғыс_ халқ_ үшін ең ауыр күн___ болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұлттар жауға қарсы соғысты. Өз жер_ мен Отан_ үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__ Брест қамалы___ бастап Берлин__ дейін жетті. Дескриптор:
4-тапсырма. Мәтінде сипатталған халқымыздың бастан кешкен ең ауыр күндер мен қазіргі күндерді сипаттап постер салыңыз. 1-топ: «Қазіргі кездегі өмір» 2-топ: «Ұлы Отан соғысы кезіндегі өмір» 3-топ: «Ұлы Отан соғысы кезіндегі балалар» 4-топ: «Қазіргі кездегі балалар» Дескриптор:
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» «Шапалақ» әдісі
Бағалау парағы Бағалау парағы
«Бас бармақ» әдісі |
Презентация https://wordwall.net/ru/resource/73279134 Интербелсенді тақта https://wordwall.net/ru/resource/71838399 |
Сабақты қорытындылау 3 мин |
Презентация көрсету Қорытынды сұрақтар қою |
Берілген сұрақтарды өмірмен байланыстыра отырып жауап беріңіз.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
|
Сабақтың соңы: (2 мин) |
Рефлексия «Мәңгілік алау» әдісі Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс алу Үй тапсырмасы: 5-тапсырма |
Стикерлерді жабыстыру арқылы кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта мен...
Үй тапсырмасын жазып алады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
|
Сабақтың мақсаты:
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру;
5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу.
Ұлы Отан соғысы туралы білесіздер ме?
Ұлы Отан соғысы халқымыз үшін ең ауыр күндер болды. Төрт жыл, 1418 тәулік бойы соғыс жүріп жатты. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұлттар жауға қарсы соғысты. Өз жері мен Отаны үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады.
Ұлы Отан соғысында қазақ жауынгерлері көптеген ерлік көрсетті. «Отан үшін алға!», «Отан үшін»,- деп ұрандатты. Ержүрек жауынгерлер Брест қамалынан бастап Берлинге дейін жетті. Олар Сталинград түбіндегі жертөлелерде, Днепр өткелінде, Москва мен Денинград үшін болған ауыр шайқастарда батырлық танытты. Украинаны, Қырымды, Белоруссияны, Кавказды жаудан тазартты, жеңіс туын көтерді.
Сол отты жылдарда рухы күшті отандастарымыз араласпаған бірде-бір шайқас болмады.
А-деңгей:
Ұлы Отан соғысы туралы біле__(-сыздар, -сіздер) ме
Ұлы Отан соғыс_ (-ы, -і) халқ_(-ымыз, -іміз) үшін ең ауыр күн___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұл___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) жау(-ға, -ге, -қа, -ке) қарсы соғысты. Өз жер_(-ы, -і) мен Отан_(-ы, -і) үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__(-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) Брест қамалы___(-нан,-нен,-дан,-ден,-тан,-тен) бастап Берлин__(-ға, -ге, -қа, -ке) дейін жетті.
В-деңгей:
Ұлы Отан соғысы туралы біле__ ме?
Ұлы Отан соғыс_ халқ_ үшін ең ауыр күн___ болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұлттар жауға қарсы соғысты. Өз жер_ мен Отан_ үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__ Брест қамалы___ бастап Берлин__ дейін жетті.
А-деңгей:
Ұлы Отан соғысы туралы біле__(-сыздар, -сіздер) ме
Ұлы Отан соғыс_ (-ы, -і) халқ_(-ымыз, -іміз) үшін ең ауыр күн___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұл___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) жау(-ға, -ге, -қа, -ке) қарсы соғысты. Өз жер_(-ы, -і) мен Отан_(-ы, -і) үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__(-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) Брест қамалы___(-нан,-нен,-дан,-ден,-тан,-тен) бастап Берлин__(-ға, -ге, -қа, -ке) дейін жетті.
_____________________________________________________________________________________
В-деңгей:
Ұлы Отан соғысы туралы біле__ ме?
Ұлы Отан соғыс_ халқ_ үшін ең ауыр күн___ болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұлттар жауға қарсы соғысты. Өз жер_ мен Отан_ үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__ Брест қамалы___ бастап Берлин__ дейін жетті.
________________________________________________________________________
А-деңгей:
Ұлы Отан соғысы туралы біле__(-сыздар, -сіздер) ме
Ұлы Отан соғыс_ (-ы, -і) халқ_(-ымыз, -іміз) үшін ең ауыр күн___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұл___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) жау(-ға, -ге, -қа, -ке) қарсы соғысты. Өз жер_(-ы, -і) мен Отан_(-ы, -і) үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__(-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) Брест қамалы___(-нан,-нен,-дан,-ден,-тан,-тен) бастап Берлин__(-ға, -ге, -қа, -ке) дейін жетті.
_____________________________________________________________________________________
В-деңгей:
Ұлы Отан соғысы туралы біле__ ме?
Ұлы Отан соғыс_ халқ_ үшін ең ауыр күн___ болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұлттар жауға қарсы соғысты. Өз жер_ мен Отан_ үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__ Брест қамалы___ бастап Берлин__ дейін жетті.
________________________________________________________________________
А-деңгей:
Ұлы Отан соғысы туралы біле__(-сыздар, -сіздер) ме
Ұлы Отан соғыс_ (-ы, -і) халқ_(-ымыз, -іміз) үшін ең ауыр күн___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұл___ (-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) жау(-ға, -ге, -қа, -ке) қарсы соғысты. Өз жер_(-ы, -і) мен Отан_(-ы, -і) үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__(-лар,-лер,-дар,-дер,тар,-тер) Брест қамалы___(-нан,-нен,-дан,-ден,-тан,-тен) бастап Берлин__(-ға, -ге, -қа, -ке) дейін жетті.
_____________________________________________________________________________________
В-деңгей:
Ұлы Отан соғысы туралы біле__ ме?
Ұлы Отан соғыс_ халқ_ үшін ең ауыр күн___ болды. Бір күшке жиналған орыс пен тәжік, грузин, беларус, қазақ пен украин сынды ұлттар жауға қарсы соғысты. Өз жер_ мен Отан_ үшін, кешелек ұрпақ үшін аянбады. Ержүрек жауынгер__ Брест қамалы___ бастап Берлин__ дейін жетті.
________________________________________________________________________
Бағалау парағы
№ |
Тапсырма реті |
Бағалау критерийі |
Балл |
1 |
1-тапсырма Сурет пен сөздерді сәйкестендір. |
|
|
2 |
2-тапсырма «Сұрақ бізден, жауап сізден» |
|
|
3 |
3-тапсырма Жазылым |
|
|
4 |
4-тапсырма Постер |
|
|
Қорытынды балл |
Ерлік- героизм |
Ерлік- героизм |
Ерлік- героизм |
Ерлік- героизм |
Гүл шоқтары -букеты цветов |
Гүл шоқтары -букеты цветов |
Гүл шоқтары -букеты цветов |
Гүл шоқтары -букеты цветов |
Мәңгілік алау- вечный огонь |
Мәңгілік алау- вечный огонь |
Мәңгілік алау- вечный огонь |
Мәңгілік алау- вечный огонь |
Еске алу -вспоминать |
Еске алу -вспоминать |
Еске алу -вспоминать |
Еске алу -вспоминать |
Тағзым етемін -поклоняюсь |
Тағзым етемін -поклоняюсь |
Тағзым етемін -поклоняюсь |
Тағзым етемін -поклоняюсь |
Қазақ жауынгерлері - казахские воины |
Қазақ жауынгерлері - казахские воины |
Қазақ жауынгерлері - казахские воины |
Қазақ жауынгерлері - казахские воины |
Қамал- крепость |
Қамал- крепость |
Қамал- крепость |
Қамал- крепость |
Құрметтейді -уважает |
Құрметтейді -уважает |
Құрметтейді -уважает |
Құрметтейді -уважает |
Ескерткіш -памятник |
Ескерткіш -памятник |
Ескерткіш -памятник |
Ескерткіш -памятник |