Батыс Қазақстан облысы
Казталов ауданы
Қоныс орта жалпы білім беретін мектебінің
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі Балдахова Алия Алпамысовна
Сабақтың тақырыбы: «Ер Төстік» ертегісі, қорытындылау 5 сынып
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды халық ауыз әдебиетінің бір түрі-ертегі әлеміне жетелеу, Ер Төстік
ертегісін қорытындылау барысында түрлі тапсырмалар орындау;
ертегілерді талдай отырып оқушы білімін жинақтау, оларды өзіндік пікірін
қалыптастыруға жетелеу; оқушыларды ұлтжандылыққа, Отансүйгіштікке
тәрбиелеу;
Сабақтың типі: Білімді жинақтап қорытындылау
Сабақтың түрі: саяхат сабағы
Сабақтың әдісі: әңгімелесу, ой қозғау, сөзжұмбақ әдісі, оқулықпен жұмыс,кестемен жұмыс
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың көнекілігі: интерактивтік тақта, тапшамалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу, түгелдеу,
зейінін сабаққа аудару.
Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз Ер Төстік еретегісіне саяхат сабағы. Біз ертегіні аяқтай келген болатынбыз.
- Ертегідегі Төстіктің достары кім еді?
- Бізге бүгінгі сабақта сол Ер Төстіктің достары тапсырмалар беріп отыр, сол тапсырмаларды орындауға дайынсыздар ма?
ІІ. Желаяқ. Үй тапсырмасын тексеру
Тест-интервью кестесі
|
Сұрақ |
Жауап |
|
Ерназардың сегіз ұлы қалай жоғалды? |
|
|
Ер Төстік өзінің ағалары бар екенін кімнен білді? |
|
|
Перінің қызы Бекторының айласы |
|
|
Ер Төстіктің серігі екеуі қандай қиыншылықтарға тап болды? |
|
|
Бапы ханның Төстікке берген бұйрығы? |
|
|
Шойынқұлақтың жанының жасырылған жері? |
|
ІІІ. Саққұлақ. Оқулықпен жұмыс.
“Ер Төстік” ертегісінің шарықтау шегі.
Оқулықтан оқу.
ІІІ. Таусоғар. Тапсырма.
1-кесте
|
Жырдың кейіпкерлері |
Ұнаған кейіпкер |
Қасиеті |
|
|
|
|
2-кесте
|
№ |
Кімдердің сөзі |
Кемпір |
Ерназар |
Кенжекей |
Жалмауыз кемпір |
Анасы |
Ер Төстік |
|
1 |
«Кемпір, сүйінші! Керулі тұрған кер биенің төстігі майлы көрінеді, бол, жылдам, асып жібер» |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
«Ертеден қара кешке бүйтіп жар қуалап, торғай атқанша, тентіреп кеткен сегіз ағаңды тауып алсаң болмай ма?» |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
«Сегіз ағаңның бары рас еді, жұт жылы кетіп еді, содан қайтқан жоқ. Қайда жүргендерін білмейміз.» |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
«Әкем маған жылқыдан таңдатсын Шалқұйрық атты берсін, жасаудан ақ сырмалы сауытты берсін, түйеден Құба інгенді берсін.» |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
«Тұрсам отыра алмаймын, шырағым, отырсам тұра алмаймын, шырағым, әперуге әлім жоқ, нашар адаммын.» |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
«Жер үстіне шығып, еліме қайтқым келеді» |
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті.
3-кесте
|
Сұрақ |
Ия |
Жоқ |
Себебі |
|
Ер Төстіктің ағаларын іздеуі дұрыс болды ма? |
|
|
|
|
Ер Төстік қиял-ғажайып ертегіге жатады ма? |
|
|
|
ІҮ. Көлтауысар. Сабақты бекіту
Ертегінің мазмұнын білесіңдер, олай болса, мына сөзжұмбақты шешіп көрелік.
Ү. Үйге тапсырма беру.
1. Ертегі мәтінін оқу.
2. «Егер мен Ер Төстік болсам...» шығарма жазып келу.
ҮІ. Бағалау.
- Сабақ аяқталды.
- Сау болыңдар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Ер Төстік» ертегісі, қорытындылау 5 сынып
Ашық сабақ «Ер Төстік» ертегісі, қорытындылау 5 сынып
Батыс Қазақстан облысы
Казталов ауданы
Қоныс орта жалпы білім беретін мектебінің
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі Балдахова Алия Алпамысовна
Сабақтың тақырыбы: «Ер Төстік» ертегісі, қорытындылау 5 сынып
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды халық ауыз әдебиетінің бір түрі-ертегі әлеміне жетелеу, Ер Төстік
ертегісін қорытындылау барысында түрлі тапсырмалар орындау;
ертегілерді талдай отырып оқушы білімін жинақтау, оларды өзіндік пікірін
қалыптастыруға жетелеу; оқушыларды ұлтжандылыққа, Отансүйгіштікке
тәрбиелеу;
Сабақтың типі: Білімді жинақтап қорытындылау
Сабақтың түрі: саяхат сабағы
Сабақтың әдісі: әңгімелесу, ой қозғау, сөзжұмбақ әдісі, оқулықпен жұмыс,кестемен жұмыс
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың көнекілігі: интерактивтік тақта, тапшамалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу, түгелдеу,
зейінін сабаққа аудару.
Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз Ер Төстік еретегісіне саяхат сабағы. Біз ертегіні аяқтай келген болатынбыз.
- Ертегідегі Төстіктің достары кім еді?
- Бізге бүгінгі сабақта сол Ер Төстіктің достары тапсырмалар беріп отыр, сол тапсырмаларды орындауға дайынсыздар ма?
ІІ. Желаяқ. Үй тапсырмасын тексеру
Тест-интервью кестесі
|
Сұрақ |
Жауап |
|
Ерназардың сегіз ұлы қалай жоғалды? |
|
|
Ер Төстік өзінің ағалары бар екенін кімнен білді? |
|
|
Перінің қызы Бекторының айласы |
|
|
Ер Төстіктің серігі екеуі қандай қиыншылықтарға тап болды? |
|
|
Бапы ханның Төстікке берген бұйрығы? |
|
|
Шойынқұлақтың жанының жасырылған жері? |
|
ІІІ. Саққұлақ. Оқулықпен жұмыс.
“Ер Төстік” ертегісінің шарықтау шегі.
Оқулықтан оқу.
ІІІ. Таусоғар. Тапсырма.
1-кесте
|
Жырдың кейіпкерлері |
Ұнаған кейіпкер |
Қасиеті |
|
|
|
|
2-кесте
|
№ |
Кімдердің сөзі |
Кемпір |
Ерназар |
Кенжекей |
Жалмауыз кемпір |
Анасы |
Ер Төстік |
|
1 |
«Кемпір, сүйінші! Керулі тұрған кер биенің төстігі майлы көрінеді, бол, жылдам, асып жібер» |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
«Ертеден қара кешке бүйтіп жар қуалап, торғай атқанша, тентіреп кеткен сегіз ағаңды тауып алсаң болмай ма?» |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
«Сегіз ағаңның бары рас еді, жұт жылы кетіп еді, содан қайтқан жоқ. Қайда жүргендерін білмейміз.» |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
«Әкем маған жылқыдан таңдатсын Шалқұйрық атты берсін, жасаудан ақ сырмалы сауытты берсін, түйеден Құба інгенді берсін.» |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
«Тұрсам отыра алмаймын, шырағым, отырсам тұра алмаймын, шырағым, әперуге әлім жоқ, нашар адаммын.» |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
«Жер үстіне шығып, еліме қайтқым келеді» |
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті.
3-кесте
|
Сұрақ |
Ия |
Жоқ |
Себебі |
|
Ер Төстіктің ағаларын іздеуі дұрыс болды ма? |
|
|
|
|
Ер Төстік қиял-ғажайып ертегіге жатады ма? |
|
|
|
ІҮ. Көлтауысар. Сабақты бекіту
Ертегінің мазмұнын білесіңдер, олай болса, мына сөзжұмбақты шешіп көрелік.
Ү. Үйге тапсырма беру.
1. Ертегі мәтінін оқу.
2. «Егер мен Ер Төстік болсам...» шығарма жазып келу.
ҮІ. Бағалау.
- Сабақ аяқталды.
- Сау болыңдар!
шағым қалдыра аласыз













