Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа
аудару.
Түгелдеу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. «Мен бақыттымын
...»
Оқушылар ары қарай
жалғастырып, өздерің қалай бақытты екендіктерін айтады. Мысалы:
«Мен бақыттымын, себебі менің ата-анам бар» деген сияқты ойларын
жалғастырулары тиіс.
Қызығушылықты ояту. ЖИ
«Wordwall» платформасы арқылы сюжеттік-композициялық жоспарына
талдау жасайды.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару.
Оқушылар ертегінің
сюжеттік-композициялық жоспарын құрады. Осылай оқушылардың ертегі
мазмұнын қаншалықты меңгергендігі
аңғарылады.
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы!
Тамаша!
Дескриптор:
-Ертегінің
сюжеттік-композициялық жоспарын
құрады.
1
балл
ҚБ «Асықтар»
арқылы
бағалау
|
5-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
ЖИ
«Wordwall»
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.
-
Балалар, кейіпкер, образ,
бейне, портрет ұғымдары жайлы не
білесіздер?
1-тапсырма.
Бейнежазбаны көру арқылы «Кендебай қандай адам?» - деген сұраққа
жауап беру.
«Додекаэдр» әдісі арқылы
төмендегі сызба көмегімен басты кейіпкеріміздің образын
сипаттау.
-
Кейіпкер
образы
-
Сыртқы
бейнесі
-
Іс-әрекеті
-
Сөзі,
пікірі
-
Мінезі
-
Көңіл-күйі
2-тапсырма. ЖИ.
«Virbo» платформасы бойынша шығарма үзіндісін тыңдап, үзіндіде
қандай оқиға болғанын жаздырту.
Күндерде бір күн Кендебай
аң аулап, алысқа ұзап кетіпті. Жолда қозы бағып жүрген бір балаға
кездесіпті. Бала еңіреп, жылап жүр екен. Кендебай жетіп келіп: -
Көзің жасты, көкірегің қайғылы неткен жансың? – деп сұрапты.
Баланың басы таз, киімі өрім-өрім екен. - Ардақтаған анаңды алса,
төгілмей ме ырысың? Асқар таудай әкеңді алса, көрген күнің құрысын!
– деп жылап қоя беріпті.
Тапсырма
|
Жауабы
|
Қандай оқиға
болды?
|
|
Қай кейіпкер оқиғада
кездесті?
|
|
Қайда болғанын
жаз?
|
|
Бекіту. «Кинолента» әдісі арқылы
Кендебайдың ерліктерін
сипаттау.
-
Ертегі
кейіпкерінің образын ашатын қандай мақал-мәтелдер
білесіңдер?
-
Кендебайдың
тұлпарындай аттар бүгінгі күні кездесе
ме?
-
Кендебайдың
орнында болсаңдар, сендер не істер едіңдер, қандай шешім қабылдар
едіңдер?
|
Оқушылар кейіпкер, образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы
білім алады.
•Кейіпкердің сыртқы бейнесін
сипаттайды;
•Кейіпкердің сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін
анықтайды, дәлел келтіреді;
•Мінезін сипаттайтын іс-әрекеттерін
анықтайды;
•Кейіпкердің көңіл күйін
анықтайды;
•Іс-әрекетін анықтайды, ойын
дәлелдейді.
Шығарма үзіндісінде
қандай оқиға болғанын
жазады;
Шығармадағы
кейіпкерлерді анықтайды;
Оқиға орнын сипаттап
жазады.
«Кинолента» әдісі
арқылы Кендебайдың ерліктерін сипаттап, сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
-Кейіпкердің
сыртқы бейнесін
сипаттайды;
-Кейіпкердің
сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел
келтіреді;
-Мінезін
сипаттайтын іс-әрекеттерін
анықтайды;
-Кейіпкердің
көңіл күйін анықтайды;
-Іс-әрекетін
анықтайды, ойын
дәлелдейді.
5
балл
ҚБ «Бәйге»
арқылы
бағалау
Дескриптор:
-Шығарма
үзіндісінде қандай оқиға болғанын
жазыңыз;
-Шығармадағы
кейіпкерлерді анықтаңыз;
-Оқиға орнын
сипаттап жазыңыз.
3
балл
ҚБ «Бәйге»
арқылы
бағалау
Дескриптор:
-Кендебайдың ерліктері
туралы әңгімелеп, сұрақтарға жауап
береді.
1
балл
ҚБ
«Бәйге»
арқылы
бағалау
|
«Керқұла атты
Кендебай» ертегісі
https://www.youtube.com/watch?v=hBZWiPQCVEI&t=9s
«Додекаэдр»
ЖИ.
«Virbo»
Кинолента
суреттер
|