Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрлігі
№97 Сұраншы батыр атындағы ЖББМ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
«Ертегідегі Кендебайдың ерліктері»
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз |
Пәні: қазақ әдебиеті |
|||||||||||||
|
Күні: 17.09.2024ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Есжанова.Г.Н |
|||||||||||||
|
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ертегідегі Кендебайдың ерліктері |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау; Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды; Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану. |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
3-құндылық. Әділдік және жауапкершілік |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару. Түгелдеу Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен бақыттымын ...» Оқушылар ары қарай жалғастырып, өздерің қалай бақытты екендіктерін айтады. Мысалы: «Мен бақыттымын, себебі менің ата-анам бар» деген сияқты ойларын жалғастырулары тиіс. Қызығушылықты ояту. ЖИ «Wordwall» платформасы арқылы сюжеттік-композициялық жоспарына талдау жасайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар ертегінің сюжеттік-композициялық жоспарын құрады. Осылай оқушылардың ертегі мазмұнын қаншалықты меңгергендігі аңғарылады.
|
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! Дескриптор: -Ертегінің сюжеттік-композициялық жоспарын құрады. 1 балл ҚБ «Асықтар» арқылы бағалау
|
5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы ЖИ «Wordwall» |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
1-тапсырма.
Бейнежазбаны көру арқылы «Кендебай қандай адам?» - деген сұраққа
жауап беру.
2-тапсырма. ЖИ. «Virbo» платформасы бойынша шығарма үзіндісін тыңдап, үзіндіде қандай оқиға болғанын жаздырту. Күндерде бір күн Кендебай аң аулап, алысқа ұзап кетіпті. Жолда қозы бағып жүрген бір балаға кездесіпті. Бала еңіреп, жылап жүр екен. Кендебай жетіп келіп: - Көзің жасты, көкірегің қайғылы неткен жансың? – деп сұрапты. Баланың басы таз, киімі өрім-өрім екен. - Ардақтаған анаңды алса, төгілмей ме ырысың? Асқар таудай әкеңді алса, көрген күнің құрысын! – деп жылап қоя беріпті.
Бекіту.
|
Оқушылар кейіпкер, образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы білім алады.
•Кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттайды; •Кейіпкердің сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел келтіреді; •Мінезін сипаттайтын іс-әрекеттерін анықтайды; •Кейіпкердің көңіл күйін анықтайды; •Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді.
Шығарма үзіндісінде қандай оқиға болғанын жазады; Шығармадағы кейіпкерлерді анықтайды; Оқиға орнын сипаттап жазады.
«Кинолента» әдісі арқылы Кендебайдың ерліктерін сипаттап, сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор: -Кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттайды; -Кейіпкердің сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел келтіреді; -Мінезін сипаттайтын іс-әрекеттерін анықтайды; -Кейіпкердің көңіл күйін анықтайды; -Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді. 5 балл ҚБ «Бәйге» арқылы бағалау
Дескриптор: -Шығарма үзіндісінде қандай оқиға болғанын жазыңыз; -Шығармадағы кейіпкерлерді анықтаңыз; -Оқиға орнын сипаттап жазыңыз. 3 балл ҚБ «Бәйге» арқылы бағалау
-Кендебайдың ерліктері туралы әңгімелеп, сұрақтарға жауап береді. 1 балл ҚБ «Бәйге» арқылы бағалау
|
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі
https://www.youtube.com/watch?v=hBZWiPQCVEI&t=9s
«Додекаэдр»
ЖИ. «Virbo»
Кинолента суреттер
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия. Бүгінгі тақырып бойынша қандай
ой түйдім? |
|
||||||||||||
|
Бағалау Үй жұмысы |
Ғажайыпқа толы ертегілерді оқыдыңдар, ертегі кейіпкерлері мен таныстыңдар. «Ертегілер еліне саяхат» тақырыбына өздеріңе ұнаған ертегі мазмұнын суреттер арқылы беріңдер. |
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. "Ертегідегі Кендебайдың ерліктері" 5-сынып
Ашық сабақ. "Ертегідегі Кендебайдың ерліктері" 5-сынып
Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрлігі
№97 Сұраншы батыр атындағы ЖББМ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
«Ертегідегі Кендебайдың ерліктері»
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім:Таза, мінсіз асыл сөз |
Пәні: қазақ әдебиеті |
|||||||||||||
|
Күні: 17.09.2024ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Есжанова.Г.Н |
|||||||||||||
|
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ертегідегі Кендебайдың ерліктері |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау; Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды; Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану. |
|||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
3-құндылық. Әділдік және жауапкершілік |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа аудару. Түгелдеу Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен бақыттымын ...» Оқушылар ары қарай жалғастырып, өздерің қалай бақытты екендіктерін айтады. Мысалы: «Мен бақыттымын, себебі менің ата-анам бар» деген сияқты ойларын жалғастырулары тиіс. Қызығушылықты ояту. ЖИ «Wordwall» платформасы арқылы сюжеттік-композициялық жоспарына талдау жасайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар ертегінің сюжеттік-композициялық жоспарын құрады. Осылай оқушылардың ертегі мазмұнын қаншалықты меңгергендігі аңғарылады.
|
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! Дескриптор: -Ертегінің сюжеттік-композициялық жоспарын құрады. 1 балл ҚБ «Асықтар» арқылы бағалау
|
5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы ЖИ «Wordwall» |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
1-тапсырма.
Бейнежазбаны көру арқылы «Кендебай қандай адам?» - деген сұраққа
жауап беру.
2-тапсырма. ЖИ. «Virbo» платформасы бойынша шығарма үзіндісін тыңдап, үзіндіде қандай оқиға болғанын жаздырту. Күндерде бір күн Кендебай аң аулап, алысқа ұзап кетіпті. Жолда қозы бағып жүрген бір балаға кездесіпті. Бала еңіреп, жылап жүр екен. Кендебай жетіп келіп: - Көзің жасты, көкірегің қайғылы неткен жансың? – деп сұрапты. Баланың басы таз, киімі өрім-өрім екен. - Ардақтаған анаңды алса, төгілмей ме ырысың? Асқар таудай әкеңді алса, көрген күнің құрысын! – деп жылап қоя беріпті.
Бекіту.
|
Оқушылар кейіпкер, образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы білім алады.
•Кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттайды; •Кейіпкердің сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел келтіреді; •Мінезін сипаттайтын іс-әрекеттерін анықтайды; •Кейіпкердің көңіл күйін анықтайды; •Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді.
Шығарма үзіндісінде қандай оқиға болғанын жазады; Шығармадағы кейіпкерлерді анықтайды; Оқиға орнын сипаттап жазады.
«Кинолента» әдісі арқылы Кендебайдың ерліктерін сипаттап, сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор: -Кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттайды; -Кейіпкердің сөзі, пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел келтіреді; -Мінезін сипаттайтын іс-әрекеттерін анықтайды; -Кейіпкердің көңіл күйін анықтайды; -Іс-әрекетін анықтайды, ойын дәлелдейді. 5 балл ҚБ «Бәйге» арқылы бағалау
Дескриптор: -Шығарма үзіндісінде қандай оқиға болғанын жазыңыз; -Шығармадағы кейіпкерлерді анықтаңыз; -Оқиға орнын сипаттап жазыңыз. 3 балл ҚБ «Бәйге» арқылы бағалау
-Кендебайдың ерліктері туралы әңгімелеп, сұрақтарға жауап береді. 1 балл ҚБ «Бәйге» арқылы бағалау
|
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі
https://www.youtube.com/watch?v=hBZWiPQCVEI&t=9s
«Додекаэдр»
ЖИ. «Virbo»
Кинолента суреттер
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия. Бүгінгі тақырып бойынша қандай
ой түйдім? |
|
||||||||||||
|
Бағалау Үй жұмысы |
Ғажайыпқа толы ертегілерді оқыдыңдар, ертегі кейіпкерлері мен таныстыңдар. «Ертегілер еліне саяхат» тақырыбына өздеріңе ұнаған ертегі мазмұнын суреттер арқылы беріңдер. |
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз





















