Ашық сабақ Етістік (қайталау) 2-сыныр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Етістік (қайталау) 2-сыныр

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа дайын үлгідегі қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Қоршаған орта

Педагогтің аты-жөні:

Нурманова Р.Е

Күні:

05.04.2023

Сынып:

2 Б

Сабақтың тақырыбы:

108. Етістік (қайталау)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.2.5.1 дереккөздерден ( сөздік,анықтамалық,энциклопедия ) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

Сабақтың мақсаты

Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап беру.

Сөз таптарын, етістікті ажыратады, бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап жазу.

мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

Бағалау критерийі

Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді.

Сөз таптарын, етістікті ажыратады, бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап жазады.

мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады

ЕБҚ

Сөйлемдерді көшіріп жазады


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

3 минут


I. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

Күндей жадырап,

Айдай арайлап,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай таза, мөлдір көңілмен

Сабағымызды бастаймыз!

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2. Өлең шумағы айтады

Жарайсыңдар!


8 минут






II.Үй жұмысын тексеру.

13-жаттығу

Өткенді пысықтау. Табиғат аясына серуендеуге жинал ойыны.

Берілген қолымыздағы суреттердегі сөздерді оқып сұрақ қоя отырып сөмкемізді толтырамыз

Үй тапсырмасын тексертеді.

Жауаптарын салыстырады


Дескриптор:

1.Жұмбақтың шешуін табады.1б

2. Берілген кестеге етістіктерге қатысты сөздер ойлап табады.1б





Сөмке, суреттер

Сабақтың ортасы

2минут






5минут





3 минут




8минут





Оқушыларды оқу мақсат және бағалау критерийімен таныстырамын.

Сөмкемізді асып табиғат аясына жолға шығамын

Табиғатты тамашалау Жеке жұмыс

16-жаттығу. Жұмбақты көркем жазып, шешуін тап.

Күн нұрымен піседі,

Уылжып қолға түседі.

Жұмбақтағы етістіктердің астын сыз. Олардың қай сөзбен байланысып тұрғанын анықта.


Сергіту сәті

«көңілді би» жаттығуы


ЕБҚ.

Тақтамен жұмыс

18-жаттығу. Сұрақтардың орнына қажетті сөзді қойып, көшіріп жаз.

Әсия інісін киіндірді.

Әсет өзі киінді.

Киіндірді етістігі қай кезде қолданылады, ал киінді етістігі ше?

Өзің кішкентайларға қалай қамқорлық жасайтының туралы айт.






Жұмбақты көркем жазып, шешуін табады.





Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді



Сұрақтарға жауап береді.



Сұрақтардың орнына қажетті сөзді қойып, көшіріп жазады





Дескриптор:

  1. бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап жазады. 1б

  2. Етістік сөздерді тауып сұрағын жаза алады. 1 б





Дескриптор:

1. Сұрақтардың орнына қажетті сөзді қойып, көшіріп жазады.1б

2.сөйлем құрап жаза алады.1б

3.Етістіктерге сұрақ қоя алады. 1б

Оқулық


















Сабақтың соңы

10 минут



















1мин




4 мин

IV.Сабақты қорытындылау.

Топтық тапсырма

1 топ

Табиғат аясындағы өзендегі балықтар Судың ішіндегі етістік сөздерге сөйлем құрау

2 топ

15-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы.

Зире – биіктігі 80сантиметрге дейін жететін шөп тектес өсімдік.

Зире шалғынды жерлерде, өзен жағасында, тау беткейлерінде өседі. Мәдени өсімдік ретінде кей жерлерде қолдан егіледі.

Зире - пайдалы өсімдік оның жемісі дәрі жасау үшін керек.

Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Бұл мәтіннің қай түріне жатады? Дәлелде.

3 топ

Табиғат аясындағы баскетбол ойыны

Доптарға етістік сөзі бар сөйлемдер құрау

Үй тапсырмасы: 17-жаттығу

Сыйлау, құрметтеу, ілтипат таныту.

Кездесу, жолығу, жүздесу. Ұялу, имену, қысылу.

Үркіту, қорқыту, сес көрсету.

Оқушылардың білімін бағалау

Кері байланыс

Табиғат аясынан жинаған ақылым



Тез ойлап, етістікті жазады.









Үй тапсырмасын жазады




Кері байланыс жасайды.

Дескриптор:

1. Етістік сөздерге сөйлемдер құрай алады;1б

2.мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды;1б

3.мәтіннің қай түрі екенін анықтап, дәлел- дейді.1б




Мадақтау сөздерін айту:








Сағат тілімен бағалау




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.05.2023
501
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі