Сабақ жоспары
Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Жанысбаева Улбике Абилдаевна |
|||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
8 «ә»сынып |
|||||||||||||
|
Күні: |
14.01.2025 |
|||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Аудан |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фигураның ауданы және оның қасиеттері |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
8.1.3.9 көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; |
|||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру; Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату |
Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату; Тапсырмалардың жауаптарын жазу. |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
5 мин |
Ұйым дас тыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Фигураның ауданы және оның қасиеттері тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; Үй тапсырмасын қорытындылау.
|
Амандасады. Үй тапсырмасын айтады. І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақтарға жауап береді. |
«Басбармақ» әдісімен бағалайды. Смайлик арқылы бағалау:
|
Оқулық |
|||||||||
|
10мин |
Негізгі бөлім |
Жаңа сабақ меңгерту. Анықтама. Аудан фигураның ішкі беті. Ол өзінің бетіне сиятын бірліктердің санымен өлшенеді. Ауданды өлшеу кесінділердің ұзындықтарын өлшеуге ұқсас таңдап алынған өлшем бірлігінің көмегімен жүзеге асады. Сондықтан алдымен оның өлшем бірлігін таңдап алуымыз керек. Ауданды латынның S бас әрпімен белгілейді. Анықтама. Егер фигураны саны шектеулі үшбұрыштарға бөлу мүмкін болса, онда оны жай фигура деп атаймыз. Суретте бейнеленген ABCDEF фигурасын ABC, ACD, ADE, AEF үшбұрыштарына бөлуге болады. Сондықтан ол жай Сыныпқа фигураның ауданы ұғымы жайлы сұрақ қою. Аудан дегеніміз не? Оны өлшеу қалай жүзеге асырылады? «Кімде қандай жауап нұсқасы бар?» деп оқушылардың назарын аудару. Бір қарағанда қарапайым сұрақ, бірақ жауап беру оңай емес. Оқушылардың нұсқаларын тыңдап болғаннан соң, слайдтан нақты жауапқа назар аударту. Жауап:
Оны біз шаршы сантиметр немесе см2 дейміз фигура саналады. |
|
«Басбармақ» әдісімен бағалайды. |
Оқулық Слайд Сызғыш |
|||||||||
|
25 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырма 1 Екі фигураның ауданын салыстырыңыз. Қайсысы үлкен?
Тапсырма 2 Суреттегі алақанның ауданы неге тең? Дұрыс емес фигураның ауданын табу өте қиын. (Әр шаршы 1 см2.)
Тапсырма 3 Фигуралардың аудандарын табыңыз. Оқушылар берілген фигуралардың аудандарын берілген бірліктермен сипаттап шығады.
Өз бетімен жұмыс.
|
Аудан =11см2
Жауабы: 70 см2.
Оқулықпен жұмыс. №1, №3. |
Дескриптор: Білім алушы өрнектерді негізгі тепе- теңдіктер түріне әкеледі;
-
Қ.Б: «Бас бармақ»
Дескриптор: -Берілген фигураның ауданан таба алады; -Аудан және тағы бір қабырғасы берілгенде, белгісіз элементті анықтай алады; -Тор көзді парақта берілген кез келген фигураның ауданан шаршыларды санау арқылы септей алады |
Интернет ресурс тары Оқулық |
|||||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Тапсырма 1. Қажеттіні тауып, бос ұяшықты толтырыңыз.
|
Тапсырманы орындайды. Бағалау критерийлері:
|
|
Парақша лар |
|||||||||
|
5 мин |
|
Бүгінгі сабақта: Фигураның ауданы және оның қасиеттерін біледі. Кері байланыс.
Үйге тапсырма. №2, №4.. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
Кері Байланыс Бағалау парағы арқылы бағаланады. |
Оқулық Смирнов В.А, Тұяқов Е.А Алматы «Мектеп» |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Фигураның ауданы және оның қасиеттері 8-сынып
Ашық сабақ Фигураның ауданы және оның қасиеттері 8-сынып
Сабақ жоспары
Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Жанысбаева Улбике Абилдаевна |
|||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
8 «ә»сынып |
|||||||||||||
|
Күні: |
14.01.2025 |
|||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Аудан |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фигураның ауданы және оның қасиеттері |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
8.1.3.9 көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; |
|||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру; Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату |
Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату; Тапсырмалардың жауаптарын жазу. |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
5 мин |
Ұйым дас тыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Фигураның ауданы және оның қасиеттері тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; Үй тапсырмасын қорытындылау.
|
Амандасады. Үй тапсырмасын айтады. І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақтарға жауап береді. |
«Басбармақ» әдісімен бағалайды. Смайлик арқылы бағалау:
|
Оқулық |
|||||||||
|
10мин |
Негізгі бөлім |
Жаңа сабақ меңгерту. Анықтама. Аудан фигураның ішкі беті. Ол өзінің бетіне сиятын бірліктердің санымен өлшенеді. Ауданды өлшеу кесінділердің ұзындықтарын өлшеуге ұқсас таңдап алынған өлшем бірлігінің көмегімен жүзеге асады. Сондықтан алдымен оның өлшем бірлігін таңдап алуымыз керек. Ауданды латынның S бас әрпімен белгілейді. Анықтама. Егер фигураны саны шектеулі үшбұрыштарға бөлу мүмкін болса, онда оны жай фигура деп атаймыз. Суретте бейнеленген ABCDEF фигурасын ABC, ACD, ADE, AEF үшбұрыштарына бөлуге болады. Сондықтан ол жай Сыныпқа фигураның ауданы ұғымы жайлы сұрақ қою. Аудан дегеніміз не? Оны өлшеу қалай жүзеге асырылады? «Кімде қандай жауап нұсқасы бар?» деп оқушылардың назарын аудару. Бір қарағанда қарапайым сұрақ, бірақ жауап беру оңай емес. Оқушылардың нұсқаларын тыңдап болғаннан соң, слайдтан нақты жауапқа назар аударту. Жауап:
Оны біз шаршы сантиметр немесе см2 дейміз фигура саналады. |
|
«Басбармақ» әдісімен бағалайды. |
Оқулық Слайд Сызғыш |
|||||||||
|
25 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырма 1 Екі фигураның ауданын салыстырыңыз. Қайсысы үлкен?
Тапсырма 2 Суреттегі алақанның ауданы неге тең? Дұрыс емес фигураның ауданын табу өте қиын. (Әр шаршы 1 см2.)
Тапсырма 3 Фигуралардың аудандарын табыңыз. Оқушылар берілген фигуралардың аудандарын берілген бірліктермен сипаттап шығады.
Өз бетімен жұмыс.
|
Аудан =11см2
Жауабы: 70 см2.
Оқулықпен жұмыс. №1, №3. |
Дескриптор: Білім алушы өрнектерді негізгі тепе- теңдіктер түріне әкеледі;
-
Қ.Б: «Бас бармақ»
Дескриптор: -Берілген фигураның ауданан таба алады; -Аудан және тағы бір қабырғасы берілгенде, белгісіз элементті анықтай алады; -Тор көзді парақта берілген кез келген фигураның ауданан шаршыларды санау арқылы септей алады |
Интернет ресурс тары Оқулық |
|||||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Тапсырма 1. Қажеттіні тауып, бос ұяшықты толтырыңыз.
|
Тапсырманы орындайды. Бағалау критерийлері:
|
|
Парақша лар |
|||||||||
|
5 мин |
|
Бүгінгі сабақта: Фигураның ауданы және оның қасиеттерін біледі. Кері байланыс.
Үйге тапсырма. №2, №4.. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
Кері Байланыс Бағалау парағы арқылы бағаланады. |
Оқулық Смирнов В.А, Тұяқов Е.А Алматы «Мектеп» |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз





















