Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Фотосинтезге қажетті жағдай" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Фотосинтезге қажетті жағдайлар. |
Күні: 28.11.2019 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.2.2 – фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Фотосинтез, жапырақ, көмірқышқыл газ. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Сыныпқа қолайлы ахуал қалыптастыру Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. «Сиқырлы доп» әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіруге сұрақтар беру. 1.Жапырақтың негізгі бөлімдерін атаңдар 2.Сағақты жапырақтың сағақсыз жапырақтан қандай айырмашылығы бар? 3.Жай жапырақ күрделі жапырақтан несімен ерекшеленеді? 4.Қандай жапырақ пішіндерін білесіңдер? С абақтың тақырыбын ашу үшін фотосинтез схемасы бейнеленген сурет көрсетіледі. Жетекші сұрақтар қойылады: -Суреттен не көріп тұрсыздар? -Бұл процесс қалай аталады? Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу. 7.1.2.2 – фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу |
1-топ 2-топ 3-топ 4-топ |
||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну https://bilimland.kz/ Видео көрсетілім 1 – тапсырма. «Стикердегі диалог» әдісі (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.) Топтарға тапсырма: 1-топ: «Фотосинтез» түсінігіне анықтама беріңдер. Фотосинтез үшін қажет жағдайларды атаңдар. 2-топ: Фотосинтез үдерісін сызба түрінде көрсетіңдер. Зауыт, көлік және теміржол маңайына екпе ағаштар егу қажеттігі туралы айтыңдар. 3-топ: Фотосинтез үдерісіндегі хлорофилл мен жарықтың рөліне талдау жасаңдар. Фотосинтез үдерісіне температураның әсерін дәлелдеңдер. 4-топ: Бағаналы ұлпаның борпылдақ ұлпадан айырашылықтары Тамырдан жапыраққа су және минералды заттар өткізгіш шоқтың қандай элементтерімен жеткізіледі? Дескриптор: -фотосинтез түсінігіне анықтама береді, қажет жағдайды атайды -фотосинтез үдерісін сызба түрінде көрсетеді - фотосинтез үдерісін талдау жасайды - Бағаналы ұлпаның борпылдақ ұлпадан айырашылықтарын анықтайды ҚБ: өзін-өзі бағалау |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. |
||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
Талдау Оқушылармен бірге сабақты талдау. Биологиялық диктант 1. Фотосинтез процесін ашқан ....К.А. Тимирязев 2. Жапырақтар жарықта ........... ,бөліп ............газын сіңіреді. 3. Фотосинтез процесі ....................жүреді . 4. Ағзаларға тыныс алуына қажетті ауаны ................... бөледі. Дескриптор:
ҚБ: басбармақ арқылы бағалау Пікірталас: 1.Адамзат үшін атмосферадағы көмірқышқыл газы мөлшерінің артуы маңызды ма немесе оның және мөлшерін сақтау маңызды ма? Анықтаңдар. 2.«Жылыжай эффектісін» жою және жасыл екпе ағаштар туралы Жер тұрғындарының қамқорлығы неден көрінеді? Өз пікірлеріңді айтыңдар. |
«Пікірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Жинақтау «Нақты жауап» айдары: Жасуша бойынша тақырыпты қорыту. «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды жасау 1.Фотосинтез кезінде сіңірілетін газ. 2.Фотосинтез кезінде бөлінетін газ. 3.Фотосинтез сатылары. 4.Фотосинтез нәтижесінде түзілетін органикалық зат. 5.Тек күндіз,жарықта ғана жүретін фотосинтез сатысы. 6.Фотосинтездің қараңғы сатысы қай кезде жүреді? 7.Жарық сатысында жүретін үдерістер. 8.Фотосинтезге әсер ететін сыртқы факторла 9.Фотосинтездің пайдасы. Дескриптор:
ҚБ: мадақтау |
Карточкада жазылған терминдер |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
|