Пәні : Әдебиеттік оқу 2
сынып
|
Мұғалімі: Қабан
Күлдана
|
Бөлім: Қоршаған
орта
Сабақтың
тақырыбы
Ғабит Мүсірепов
Құрметтейік ,Жер- Ананы
(Аңыздан
үзінді)
|
Мектеп : Жарық
ЖОББМ
Күні
:
|
Сынып : 2
«А»
|
Қатысқан оқушылар
саны
|
Қатыспаған оқушылар
саны
|
Сабақтың
мақсаты:
|
2.1.5.1 өз ойы мен
сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып
жеткізу
2.1.2.1 шығарманың
мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен
мазмұндау
2.2.3.1мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын
анықтау
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы: Мәтінді оқиды. Мәтіндегі
негізгі ойды анықтайды. Өз оймен оқылған мәтінге тірек сөздерді
пайдаланып айтып береді.
Оқушылардың
көбісі: шығарманың мазмұнын дайын
жоспар бойынша немесе өз сөзімен
мазмұндайды
Оқушылардың
кейбіреуі: Тақырып бойынша шығармашылық
жұмыс жасайды
|
Бағалау
критерийлері
|
Бағалау
критерийі
Шығарманың үзіндісін
өз сөзімен мазмұндайды
Өз ойын айту үшін
тірек сөздерді қолданады
Тақырып бойынша шығармашылық
жұмыс жасайды.
|
Әдіс
–тәсілдер:
|
Сұрақ –жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, рефлекция
|
Пәнаралық
байланыс
|
Жаратылыстану , дүниетану,
өзін-өзі тану.
|
Сабақтың
барысы
|
Оқытушының
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Психологиялық
ахуал
Мейірімді
жүрекпен
Ақ пейілді
тілекпен.
Амандасып
алайық,
Бір жадырап
қалайық.
|
Оқушылар қайталап
айтады
Балалардың ара қашықтығы 1,5
метр ашақтықта отырады.
|
Формативті бағалау
үнемі жүргізіліп отырады.
|
|
Жаңа
білім
|
«БІЛУ» оқушылар тақырыппен
танысады.
-
Ғабит Махмұтұлы
Мүсірепов 1902
- 1985
ж қазақтың халық жазушысы,
драматург, сыншы, мемлекет және қоғам
қайраткері.
Солтүстік Қазақстан
облысының Жамбыл
ауданындағы Жаңажол ауылында дүниеге
келген
1.Суретке қарап, жерді
неліктен анаға теңейтінін
айт
Сурет бойынша
ойымызды айтайық автор осы сурет бойынша нені айтқысы келді. Ана
деген кім?
Иә, Анамыз бізге
бәріненде қымбат ең жақын адам болса, Мына суреттте анамыз жерді
баласы сияқты құшағына алып тұр. Олай болса осы жерде Жерді
Жер-Анада тіршілік атаулының барлығын құшағына
алады.
|
Автордың
өмірбаянымен танысады.
шығарманың Екенін айтады.
Сызбаны пайдаланып,
автор туралы әңгімелейді.
Дескриптор
Суретке қарап, жерді неліктен
анаға теңейтінін
айтады.
Салыстырып теңеу сөздерді
қолданады.
Мәтіннің негізгі ойын
анықтайды.
|
Кері байланыс:
«житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
|
Оқулықтар
суреттер
Кеспелер
Сызғыш
қарындаштар
Қайшы
Қағаздар
беріледі.
|
Сабақтың
ортасы
|
Қолдану
Жаңа тақырыпты оқып
беру.
Құрметтейік ,
Жер-Ананы
(Аңыздан
үзінді)
Адам баласының бір
ата, бір анадан жаралғанын дүниежүзі әлдеқашан мойындап қойған,
Бүгінгі ұрпақ адам баласын алаламай, тең көріп, тең ұстау жолында.
Ұлы ата-анамыз Жер деген мекенді ұрпақтарына түгел арнаған. Адам
баласының бесігі-Жер деген мекенді ұрпақтарына түгел арнаған. Адам
баласының бесігі –Жер. Жер
–Ана!
Ұлы анамыз
Хауа-ұрпақтар анасы,барлық адам баласының
анасы!
Құрметтейік, бас
иейік бүкіл адам баласының анасына! Құрметтейік, бас иейік адам
баласының мәңгілік ортақ бесігі-Жер
–Анамызға!
Ғабит
Мұсірепов
Ақ ұлпадай, аппақ ұнынан иісі
бұрқыраған ақ нан пісірілетін ақ бидай да жерден өніп шығады. Әрбір
адам үшін туған жерден ыстық, қадірлі, қымбат ештеңе жоқ. Өйткені
сен ең алғаш жарық дүниеге келген сәтіңнен бастап, осы өлке саған
алтын бесік – атамекен болып
есептеледі.
|
Дескриптор
мәтіннің мазмұны
бойынша қойылған сұрақтарға жауап
береді;
мәтіндегі нгізгі
ойды анықтайды;
мәтіннің мазмұны
бойынша өз ойын білдіреді;
Мәтінен
тірек сөздерді жазып алады;
Суреттерге сүйеніп жер туралы
ойын айтады;
|
Кері байланыс:
«житондар»
ҚБ «Жарайсыңдар!»
Тамаша
жауап!
|
|
|
Жер
–Ана-Мать земля- mother Earth
«Түсіну» Неліктен? Не себепті? Не
үшін? Неге? т.с.с. сұрақтар оқушының жоғарыда берген жауаптарына
қойылады. Сол арқылы ол тақырыпты тереңірек
меңгереді.
Адам баласының
бесігі –Жер .Жер-Ана!
Құрметтейік, бас
иейік адам баласының мәңгілік ортақ бесігі-Жер
–Анамызға!
«Талдау» 1.Салыстыр 2.
Айырмашылығы неде? 3. Ұқсастығы неде? 4.Тақырыптың басты идеясын
жазады.
Мақал
–мәтел
Жер байлықтың
көзі,
Еңбеккер иесінің өзі.
Жер — ырыстың
кіндігі,
Еңбек — ырыстың қазығы.
Ұлтарақтай болсада,
Ата қонысы жер қымбат. Туған жердей ел болмас,
Туған елдей ел болмас.
|
Дескриптор
шығарманың мазмұнын
айтады.
мазмұндайды
үзіндісін мазмұндайды.
Дескриптор:
Сызбаны пайдаланып,
автор туралы әңгімелейді.
Дескриптор
Мақалдың мағынасын ашады.
Мазмұнын айтады.
|
Гүлдердің суреттерін
тарату арқылы бағалау
жүргізіледі
|
|
Сабақтың
соңы
|
Адам деген сөзге сын есім
ойлап айтып көр
Адал, дархан, ақылды,
мейірімді
Жер-Ана! Сөзінің әр әрпіне сөз
ойлап, сөйлем құрастырып
жаз.
Жерден еңбектің рақатын ақ нан
аламыз
«5-5-1»
Оқушылар сабақ кезінде нені
меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5
сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады.
Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен
бөліседі.
|
Дескриптор:
Тақырып бойынша
шығармашылық жұмыс жасайды
|
.Гүлдердің
суреттерін тарату арқылы бағалау
жүргізіледі
|
Дәптер
Қалам
|
Бағалау
|
|
Баспалдақ жетістігін
пайдалып, сабақты қаншалықты түсінгенін
белгілейді.
|
|
|
Үй
тапсырмасы
|
Жер –Ананы құрметтеу
дегенді қалай түсінесің?
Оз ойыңды коллаж
түрінде білдір.
Ол үшін плакат және
түрлі түсті қағаз, желім қайшыны пайдалануға
болады.
|
Үй тапсырмасын күнделікке
жазып алады
|
|
|