Материалдар / Ашық сабақ. Ғаламның пайда болуы 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Ғаламның пайда болуы 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Ғаламның пайда болуы 7-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
58
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Білім беру ұйымының атауы

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы

Күршім ауданы бойынша білім бөлімінің

"Бірлік негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

4-бөлім: Ғарышты игеру жетістіктері. Синтаксис

Педагогтің аты-жөні:

Нугумарова Балжан Нурнагымкызы

Күні:

06.12.2021 ж

Сынып : 8

Қатысушылар саны: 6 Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Ғаламның пайда болуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

8.4.4.1 - сөз тіркесінің құрамына қарай түрлерін ажырату, қолдану.

8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу, көтерілетін мәселені болжау;

Сабақтың мақсаты:

Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды;

Сөз тіркесінің құрамына қарай түрлерін ажыратып, қолданады.

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады, көтерілетін мәселені болжайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал.

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін Сіздер отырған орынның астына тосынсый жасырылған. Сол тосынсыймен таныс болсақ. Партаның астында стикерлер жапсырылған. Стикерде жалпы оқушыларға, көршісіне тілектер жазылған. Бір-біріне тілек тілеп, сабақты бастау

3. Оқушыларды топтарға біріктіру

.

.


Оқушыларды «Ғалам», «Жер», деп аталатын екі топқа бөлу.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

7 минут

(Ұ) «Ой қозғау» әдісі:арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.









Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Қызығушылықты ояту. Тақтаға суреттері беріледі. Оқушылар осыдан кейін сабақтың тақырыбын болжайды.


1-тапсырма. Мына сұрақтарға жауап бер:

Ғалам дегенді қалай түсінесің?

Жұлдыздар жайлы не білесің?

Ғарыш туралы не айтар едің?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қ алыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин


12 минут





























6 минут









































7 минут






.



Үй тапсырмасы. Дәптерлерін жинап аламын.


2-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз.


«Үлкен жарылыс» теориясы бейнежазба.


3-тапсырма.

Тыңдалған мәтін бойынша мына сұрақтарға жауап бер. Болжам жаса.

Ғалам қалай пайда болған?

Ғаламның пайда болуы жайлы қандай пікірлер бар?


Топтық жұмыс « ПОСТЕР»әдісі


Тілдік бағдар

Сөз тіркесі жайлы түсіндіреді



ТЖ

Топтарға әр түрлі тапсырмалар беріледі.

1-топ «Ғалам», Семантикалық карта

2-топ «Жер»

Дұрыс – Бұрыс


Оқылым. 4тапсырма 48 бет


ТЖ. Оқылым мәтіні бойынша жинақы мәтін жазу тапсырылады.


1-топ - «Ғалам» тобына: «ПОПС» формуласы.

Біздің пікірімізше...

Себебі...

Бұған дәлел...

Қорыта айтқанда...







«Білу, түсіну, қолдану» әдісі

2-топ – «Жер» тобына: мәтін мен суретті пайдалана отырып тезис құрастыру




«Блиц турнир» сұрақтары











1-топ: Ғарыш

2-топ: Жер

Әр топ берілген тақырыптар мен мәтіндер бойынша постер қорғайды






































1-топ - «Ғалам» тобына: «ПОПС» формуласына ойларын жазады

Біздің пікірімізше...

Себебі...

Бұған дәлел...

Қорыта айтқанда...





2-топ – «Жер» тобына: мәтін мен суретті пайдалана отырып тезис құрастырады



«Блиц турнир» сұрақтарына жауа береді





















Дескриптор: Жалпы – 1 балл.

Болжам жасаа,

өз ой пікірлерін постерге жазып қорғайды – 1 балл

Дескриптор:

Жалпы – 4 балл.

Оқылым материалы бойынша жинақы мәтін жазады – 1 балл

Мәтінде көтерілген мәселе бойынша өз көзқарастарын білдіреді– 1 балл

Қазақ тіліндегі сөз тіркесінің құрамына қарай түрлерін ажырата отырып жазады– 1 балл

Тезис, жинақы мәтін, бес жол

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!