Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта
сұхбаттасу барысында шағын мәліметті \4-5 сөйлем\ баяндау,кері
байланыс беру,сөйлеу стилін сақтау , дауыс ырғағын келтіріп
сөйлеу
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, рефлексия,викторина, «Ұшақ
ұшыру»
|
Сабақтың
басы
3 мин
|
Сәлемдесу
«Көңілді күн» әнін қоя отырып
психологиялық ахуал туғызу, оқушыларды сабаққа
ынталандыру
Сабақ мақсатымен
таныстыру
Лексикалық минимумды еске
түсіру
|
Сәлемдеседі
Әнді ілесіп бірге
айтады, көңілдері
көтеріледі.
Сабақ мақсатымен
танысады
Л.М еске
түсіреді
|
Қ.Б: Мұғалімнің мадақтау
сөздері
Зымыран
үлестіріледі
|
https://learningapps.org/watch?v=p1qh9cbbc23
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
5 мин
5 мин
|
Мәтіналды
жұмыс:
Жаңа
сөздер:
*Арнайы- специальный/-ая,-ое
Тар- узко,
тесно
Шақырым- километр
Оралу- возвращаться
Қиындықтар-
трудности
Қалқып
жүреді- плавают
Ұйықтау
қабы- спальный
мешок
Қабырға-
стена
Байланып
тұрады-
привязан
Салмақ- вес
Жоғалту- терять
Критерийлер:
Жаңа сөздермен
танысу,төл дыбыстардың дұрыс
дыбысталуын сақтау
1-тапсырма: Оқылым.
Тыңдалым
Мәтінді мұқият
тыңдау,оқу, түсіну. Бақыттың сұрақтарына жауап
беру.
Критерийлер:
Мәтінді оқып,
сұрақтардың жауабын
табу.
2-тапсырма:Викториналық сұрақтарға жауап беру, дұрыс
жауапты табу, жауаптағы сөздерге сөйлем құрап
айту
Критерийлер:
Сұраққа дұрыс
жауап беріп,сөйлем құрау,қазақтың төл дыбыстарын дұрыс
дыбыстау,сөйлеу стилін
сақтау
|
Жаңа сөздермен танысады,
қазақ тіліндегі төл дыбысытардың дұрыс дыбысталуын
сақтайды
Оқиды
Тыңдайды
Сұраққа жауап береді
Сұраққа дұрыс жауап
береді,
сөйлем
құрайды.
Қазақтың төл
дыбыстарын дұрыс дыбыстайды.
Сөйлеу стилін
сақтайды.
|
Қ.Б: Мұғалімнің мадақтау
сөздері
Дескриптор:
1. Оқушылар мәтінді
мұқият тыңдайды;
2. Мәтін бойынша
сұрақтарға жауап береді.
ҚБ-
Жарайсың!
Дескриптор:
1.Сұраққа дұрыс
жауап береді
2.Сөйлем
құрайды
3.Қазақтың төл
дыбыстарын дұрыс
дыбыстайды
4.Сөйлеу стилін
сақтайды
|
|
Сабақ
соңы
Кері
байланыс
4
мин
Бағалау
Үйге
тапсырма
|
«Ұшақ ұшыру» әдісі
арқылы кері байланыс жасау.
Ұшаққа төмендегі
сұрақтар жазылған.
Бүгінгі сабақта біз
қандай мәтінмен таныстық?
Мәтінде не туралы
айтылады?
Ғарышкер болу саған
ұнай ма?
Көп зымыран жинаған
оқушы анықтап,бағалайды.
Жаңа сөздерді жаттау, 11-бет-4
тапсырма
|
Оқушылар жауабын
жазып мұғалімге қарай
ұшырады.
Көп зымыран жинаған
оқушы анықталады.
Үй тапсырмасын белгілеп
алады.
|
Дескриптор:
Кері байланыс сұрақтарына
жауап береді
|
Қағаздан жасалған
ұшақтар
|