Сабақтың басы
2 мин
5 мин
5 мин
|
-
Сәлемдесу
(Алақан
суреттері)
Жасыл-көршісімен екі қолдап
амандасу
Қызыл-қарсы тұрған оқушымен
амандасу
Сары -қонақтармен айнала
амандасу.
-
Психологиялық ахуал
туғызу.
Ертеде бір данышпан жас
жігітті сынамақшы болыпты. Жанында ұшып бара жатқан көбелекті ұстап
алып, уысына жасырады. Әлгі балаға мына көбелекті ұшырам ба әлде
өлтірем бе?- деп сұрайды.
Содан бала жауап береді ол
көбелекті ұшыру да, өлтіру де сізге байланысты –
дейді.
Ендеше сабағымыздың сәтті
өтуі де,сәтсіз өтуі де сендерге
байланысты.
-
Топтастыру.
Ракетаға ғарышкерлерді
жинақтайды
1-топ
Тоқтар
2-топ
Айдын
3-топ
Талғат
-
Әлемдегі ең қымбат киім
қандай киім?
Әлемдегі ең қымбат киім –
скафандр.
1-Тапсырма:
Сабақ
тақырыбы мен мақсатын жариялау: "Ғарышкермен сұхбат"
Сабақ
мақсаты: шығарманы дауыстап,
мәнерлеп, теріп оқу, автордың ойын мәтін
деректерінен келтіре отырып дәлелдеу.
2-Тапсырма.
Топтық жұмыс. «Зымыран» ойыны
( Мәтіналды
жұмыс)
Сұрақтар жазылған
ракетаны топтарға ұшыру.
Балалар,ғарышқа ұшқан қазақ ғарышкері
кім?
Талғат Мұсабаевқа қандай сұрақтар қояр
едіңдер?»
Қай сыныптасыңның сұрағы қызық
болды?
|
-
Сәлемдеседі
-
-
Оқушылар
сәлемдеседі
Сұрақтарға жауап
береді
Ракетаға экипаждарды
жинақтайды
Сұрақтар жазады. Зымырандарға
жапсырып, зымыранды келесі топқа
ұшырады.
Келесі топ сұрақтарды
оқиды.
|
Ауызша мадақтау
|
Зымыранның макеті, ғарышкерлер, магнит, Ғаламшарлар
суреті
|
Сабақтың ортасы
10 мин
10 мин
-
мин
6 мин
|
3-Тапсырма:
Жаңа тақырыпты
ашу.
Жеке
жұмыс.
"Қабырғамен оқу"
әдісі.
(Мәтінмен
жұмыс)
Оқушылар, «Ғарыштық
өмір» атты әңгімені мәнерлеп, зерделеп оқыңдар.
4-Тапсырма:
Жұптық жұмыс.
«Дәлелді пікір» әдісі
(Мәтіннен кейінгі жұмыс)
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтап айтыңдар. Автордың ойын мәтіннен тауып деректер келтіре
отырып дәлелдеңдер
5-Тапсырма:
1.42 сағатта неше тәулік
бар?
42 сағ=1 тәул 18
сағ
2.Т.Мұсабаев 8 рет 42
сағат ғарыш кеңістігінде болды. Әр ұшқанында неше минут ғарыш
кеңістігінде болды?
42 :8 =5
қалд2
3.Т.Әубакіров неше
жаста?
ЕБҚЕО (төмен
деңгей)
Сөздікпен жұмыс. Жаңа
сөздерді теріп оқы. Сөздердің мағынасын түсіндір.
Сталинград- Ресейдің
қаласы. Қазір Волгоград деп аталады.
Тәнті
болу-риза болу,көңіл
толу.
Әріптес-бірге жұмыс
істейтін, мамандығы бір адам.
Сергіту сәті.«Ұшты, ұшты»
ойыны.
6-тапсырма. Топтық
жұмыс
1.Т.Мұсабаевтың ерлігін сипаттайтын үзіндіні тауып
оқы.
2.Ғарышкер Талғаттың ұшу
кезіндегі бақытты сәтін тауып оқы.
3. Талғат Мұсабаев ғарышқа өзімен бірге ала барған заттарын
әңгімелейтін сөйлемді тауып оқы.
|
Оқушылар
мәтінді мәнерлеп, зерделеп оқиды
Оқушылар
мәтіннің негізгі ойын анықтап бір біріне айтады. Мәтіннен автордың
ойын тауып деректер келтіріп дәлелдеп айтады
Жаңа сөздерді теріп
оқиды
Сөздің мағынасын
түсіндіреді.
1. Мәтін бөліктерін
тауып оқиды
2. Шығарманы дауыстап
оқиды
|
Дескриптор:
- мәнерлеп
оқиды
- мәтіндегі
негізгі ойды анықтайды
-деректер
келтіріп дәлелдейді
ҚБ
Дескрипторға сәйкес кері
байланыс беріп өзара бағалайды
Дескриптор:
-Жаңа
сөздерді оқиды
- Мағынасын
түсіндіреді
Дескрипторы:
-мәтіннен үзіндіні табады
-мәтінді теріп оқиды
ҚБ
Дескрипторға сәйкес кері
байланыс беріп топпен бағалайды
|
https://youtu.be/qb5cYibyllg
оқулық
оқулық
оқулық
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Рефлексия.
Мұсабаев сияқты туған
жердің үстінен ұшып өтіп бара жатсаң, не айтар едің? Ойыңды
жаз
Үй
тапсырмасы
30, 32- бет
оқу, әңгімелеу.
|
Рефлексия жасайды.
|
Оқушылар өз ойларын жазады
|
Стикер
|