Материалдар / Ашық сабақ. Газ алмасу . GAS EXCHANGE

Ашық сабақ. Газ алмасу . GAS EXCHANGE

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлпадағы және өкпедегі газ алмасуды талдайды, салыстырады, ерекшеліктерін табады. Адам ағзасы үшін газ алмасудың маңызына баға береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2020
460
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3А

Мектеп: №52 мектеп-лицей

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бедебаева Ж.С

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

7 зертханалық жұмыс.

Дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін

зерттеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.1.3.11 - дене жаттығуларының

жүрек жұмысына әсерін зерттеу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін сипаттау.

Оқушылардыңбасымбөлігі: жүрек жиырылуының жиілігі мен дене жүктемесінің арасындағы өзара байланысты анықтау салыстыру.

Кейбір оқушылар: жүректің жиырылу санының неліктен өзгергенін тұжырымдау

Бағалау критерийі

  • Дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін сипаттайды


Тілдік мақсаттар


Оқытудың тілдік мақсаты дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсері бойынша жазбалар жаза алады (оқылым және жазылым дағдылары)

Зертханалық жұмыс жасау барысында топтар арасында бірлескен жұмыс дағдылары қалыптасады.Суретті бірлесіп талқылай алады (оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология пульс

Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Құндылықтарға баулу


  • Топтық жұмыс арқылы- белсенділікке, ұжымшылдыққа, ортақ істің нәтижесінде бірін – бірі толықтырып, сын тұрғысынан ойлауға үйретеді жеке жұмыс өз бетімен жұмыс орындап, айтылым дағдылары, қарым- қатынас жасау қабілетін қалыптасады

Пәнаралық байланыс

Матеметика- тамырдың соғуы санын, мөлшерін, көлемін есептеу.

Алдыңғы білім


8.1.3.10 жануарлар, адам қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Деңгейлік сұрақтар беріледі

Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады.

Бағалау

Мұғалімнің мадақтама сөздері,

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сыныпта топтық жұмыс ыңғайлы түрде жабдықталады.Оқушыларға түрлі әрекеттермен жұмыс жасау ұсынылады.

Ресурстар

плакат.оқулық, кеспе қағаз,

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Сабақтың басы

10 мин

Greeting

-Hello, everybody! How are you?

I think you are ready for our lesson. Let s start new lesson!

Let s divide into three groups

І.Ұйымдастыру кезеңі.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін оқушылар

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.

«Ыстық орындық» әдісі арқылы сұраймын

ҚБ: мұғалімнің мадақтауы

Сабақтың ортасы

25

Жаңа білім

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашу.

STQ What is the path of an oxygen molecule from lungs to a brain cell?

You will: - describe circulatory system types of animals.

Key terms

. Open circulatory system - blood is not enclosed in the blood vessels, but is pumped into a cavity;

Closed circulatory system - blood always moves inside blood vessels;

«Мені түсін» оқыта үйрету әдісі

Тапсырма

1. Дене жаттығуларының жүректің жұмысына әсерін сипаттаңыз.

Шыныққан адам Шынықпаған адам

Ер адам - 50-60 Ер адам - 70-80

Әйел адам - 60-70 Әйел адам - 75-85

Кестеде көрсетілген мәліметтерді пайдаланып, дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін түсіндіріңіз. ________________________________________________________________________________


Дескриптор:

Білім алушы - дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін сипаттап, тұжырымдайды.

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 мин

Кері байланыс:

Өткенді қайталап оқу,

Тақырып бойынша тест сұрақтарын құрастыру.

Learn by heart the terms

-How was the lesson?

Was it clear?

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Тексерілді: Директордың оқу ісінің меңгерушісі: Медеев. М



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ