|
Мерзімі: 21.04 |
Мектеп: «№194 негізгі орта мектеп» КММ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім: Байтурсынова Айгерим Жандаровна |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.2 геоэкономиканың негізгі категорияларын түсіндіру |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары |
Барлық оқушылар: Геоэкономиканың негізгі категорияларын түсінеді; Оқушылардың басым бөлігі: Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды анықтайды; Кейбір оқушылар: елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Геоэкономика ....... зерттейді Геоэкономиканың басты мақсаттары ... Геоэкономиканың негізгі категориялары ... болып табылады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оқылым-айтылым: оқушылар топ арасында бір-бірімен талқылайды, өз топтарына түсіндіреді. Тыңдалым-жазылым: оқушылар бір-бірлеріне түсіндіру арқылы геоэкономиканың категорияларын біледі Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері: геоэконмика, категория |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
білу, түсіну, қолдану, талдау |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
экономика, тарих |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Оқушылардың шаруашылықты орналастыру факторларының ел экономикасы мен адам өміріндегі маңыздылығына назар салу |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
2 мин 3 мин 4 Мин 1 мин |
Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын орнату: Жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін «Ақтілек» әдісін қолдану. Оқушыларға көңіл-күйге байланысты сұрақтар қойылады. Оқушылар ауызша емес қимылмен көрсетеді. -бүгінгі көңіл күйлеріңіз қалай? -сабаққа дайынсыздар ма? Тамаша-қолдарын көтереді; Керемет-3 рет шапалақтайды; Өте жақсы- бас бармақтарын көрсетеді; Орташа-езу тартады. Топқа бөлу: «Саяхатқа шығу» әдісі бойынша білім алушыларды топқа біріктіру. Мақсаты: Бір топқа қабілеттері әр түрлі оқушыларды біріктіру және білім алушылардың жауапкершілігін арттыру. Саяхатқа шығатын 4 білім алушыны (олар үздік немесе қолдауды қажет ететін білім алушылар болуы мүмкін) мұғалім тақтаға шақырады, олар қалған оқушылар арасынан өздеріне жүк көтерісетін серік табады, серіктері алмасын бөлісетін дос табады, ал достары сырын бөлісетін сырласын тауып келеді, бәсеке, нарық, экономика болып 3 топ құрылады. І .«Бәсеке» тобы: ІІ .«Нарық» тобы: ІІІ.«Экономика» тобы: Топтық жұмыс. Алдыңғы білімді жаңғырту мақсатында «Адасқан әріптер» әдісін қолдану арқылы ой қозғаймыз. 3 топқа үш түрлі адасқан әріптерден құралған сөздер ұсынылады. Сөздерді дұрыс оқығаннан соң, сол сөздерге байланысты алдын ала дайындалып қойған сұрақтар таратылады.
«Категория» дегенді қалай түсінесіздер?
Нарықтық экономика дегеніміз не?
Геоэкономиканың қандай зерттеу салалары бар?
Мақсаты: Өткен материалдарды қайталау. Шапшаңдыққа үйрету. ҚБ: «Смайликтер» әдісі
Негізгі термин сөздер белгілі болған соң, оқушыларға сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты және жетістік критерийлерімен таныстырылады.
|
АКТ Жетістік критерийлері А3 форматын-дағы қағазда тақтада тұрады. |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 минут |
5 мин
7 мин |
1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Әріптестер» әдісі. Білім алушылар жұптасып, дайын берілген мәтінді оқи отырып, берілген Эйлер Венн диаграммасын толтырады. Мұғалім әр жұпты бақылай отырып, бағыт-бағдар беріп жүреді.
айырмашылығы айырмашылығы ұқсастығы Экономикалық география Геоэкономика
Бағалау критерийі: Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды анықтай алады ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.
Топтық жұмыс (кестені толтыр)
ҚБ:бір-бірін бағалау (Тақтада ілулі тұрған постерге стикер жабыстыру арқылы топтар бір-бірін бағалайды. )
|
Презентация |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
32 мин |
7 мин |
Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларға геоэкономика туралы мәтінмен танысуды және кесте толтыруды ұсынады. Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар мәтінмен танысады және геоэкономика туралы кестені толтырады
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














