Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мерзімі: 21.04

    Мектеп: «№194 негізгі орта мектеп» КММ



    Мұғалім: Байтурсынова Айгерим Жандаровна



    Сабақтың тақырыбы:


    Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі



    Сынып: 10

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.4.1.2 геоэкономиканың негізгі категорияларын түсіндіру



    Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

    Барлық оқушылар: Геоэкономиканың негізгі категорияларын түсінеді;

    Оқушылардың басым бөлігі: Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды анықтайды;

    Кейбір оқушылар: елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды



    Бағалау критерийі


    • геоэкономика негіздерін түсінеді, мақсаты мен міндеттерін анықтайды - геоэкономиканың категорияларын біледі

    • - геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды ажырата алады



    Тілдік мақсат

    Геоэкономика ....... зерттейді

    Геоэкономиканың басты мақсаттары ...

    Геоэкономиканың негізгі категориялары ... болып табылады.




    Оқылым-айтылым: оқушылар топ арасында бір-бірімен талқылайды, өз топтарына түсіндіреді.

    Тыңдалым-жазылым: оқушылар бір-бірлеріне түсіндіру арқылы геоэкономиканың категорияларын біледі

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері: геоэконмика, категория



    Ойлау дағдылары

    білу, түсіну, қолдану, талдау



    Пәнаралық байланыс

    экономика, тарих



    Құндылықтар

    Оқушылардың шаруашылықты орналастыру факторларының ел экономикасы мен адам өміріндегі маңыздылығына назар салу



    Сабақ барысы



    Сабақтың кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Оқыту

    ресурстары




    Сабақтың басы

    10 мин

    2 мин













    3 мин

















    4

    Мин




















    1 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сыныптың сабаққа даярлығына назар аудару;

    • Ынтымақтастық атмосферасын орнату;

    • Сыныпты топқа бөлу:

    Ынтымақтастық атмосферасын орнату:

    Жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін «Ақтілек» әдісін қолдану. Оқушыларға көңіл-күйге байланысты сұрақтар қойылады. Оқушылар ауызша емес қимылмен көрсетеді.

    -бүгінгі көңіл күйлеріңіз қалай?

    -сабаққа дайынсыздар ма?

    Тамаша-қолдарын көтереді;

    Керемет-3 рет шапалақтайды;

    Өте жақсы- бас бармақтарын көрсетеді;

    Орташа-езу тартады.

    Топқа бөлу:

    «Саяхатқа шығу» әдісі бойынша білім алушыларды топқа біріктіру.

    Мақсаты: Бір топқа қабілеттері әр түрлі оқушыларды біріктіру және білім алушылардың жауапкершілігін арттыру.

    Саяхатқа шығатын 4 білім алушыны (олар үздік немесе қолдауды қажет ететін білім алушылар болуы мүмкін) мұғалім тақтаға шақырады, олар қалған оқушылар арасынан өздеріне жүк көтерісетін серік табады, серіктері алмасын бөлісетін дос табады, ал достары сырын бөлісетін сырласын тауып келеді, бәсеке, нарық, экономика болып 3 топ құрылады.

    І .«Бәсеке» тобы:

    ІІ .«Нарық» тобы:

    ІІІ.«Экономика» тобы:

    Топтық жұмыс.

    Алдыңғы білімді жаңғырту мақсатында «Адасқан әріптер» әдісін қолдану арқылы ой қозғаймыз. 3 топқа үш түрлі адасқан әріптерден құралған сөздер ұсынылады. Сөздерді дұрыс оқығаннан соң, сол сөздерге байланысты алдын ала дайындалып қойған сұрақтар таратылады.

    1. Актегроия (категория )

    «Категория» дегенді қалай түсінесіздер?

    1. Нартықық тяаджағ (нарықтық жағдаят)

    Нарықтық экономика дегеніміз не?

    1. Номикаэкогео (геоэкономика)

    Геоэкономиканың қандай зерттеу салалары бар?

    р/с

    Дескриптор

    Балл

    1

    Термин сөздерді дұрыс оқи алады

    1

    2

    Берілген сұраққа жауап береді

    1

    Мақсаты: Өткен материалдарды қайталау. Шапшаңдыққа үйрету.

    ҚБ: «Смайликтер» әдісі


    Негізгі термин сөздер белгілі болған соң, оқушыларға сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты және жетістік критерийлерімен таныстырылады.


    АКТ








    Жетістік критерийлері А3 форматын-дағы қағазда тақтада тұрады.





    22 минут

    5 мин































    7 мин

    1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Әріптестер» әдісі.

    Білім алушылар жұптасып, дайын берілген мәтінді оқи отырып, берілген Эйлер Венн диаграммасын толтырады.

    Мұғалім әр жұпты бақылай отырып, бағыт-бағдар беріп жүреді.

    айырмашылығы

    айырмашылығы

    ұқсастығы

    Экономикалық география

    Геоэкономика

    р/с

    Дескриптор

    Балл

    1

    Геоэкономика мен экономикалық географияның айырмашылықтарын біледі

    1

    2

    Геоэкономика мен экономикалық географияның ұқсастықтарын жазады

    1

    3

    Айырмашылықтар мен ұқсастықтар санын 5-тен көп жаза алады.

    1


    Бағалау критерийі: Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды анықтай алады

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.



    Топтық жұмыс (кестені толтыр)




    ҚБ:бір-бірін бағалау (Тақтада ілулі тұрған постерге стикер жабыстыру арқылы топтар бір-бірін бағалайды. )







    Презентация




    32 мин

    7 мин

    Мұғалім іс-әрекеті:

    Мұғалім оқушыларға геоэкономика туралы мәтінмен танысуды және кесте толтыруды ұсынады.

    Оқушы іс-әрекеті:

    Оқушылар мәтінмен танысады және геоэкономика туралы кестені толтырады



    Геоэкономика

    Сипаттамалары

    1.

    Геоэкономика термині


    2.

    Геоэкономиканың мақсат-міндеттері


    3.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байтурсынова Айгерим Жандаровна
    20 Қазан 2020
    10658
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі" 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі" 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Аттестацияға керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мерзімі: 21.04

    Мектеп: «№194 негізгі орта мектеп» КММ



    Мұғалім: Байтурсынова Айгерим Жандаровна



    Сабақтың тақырыбы:


    Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі



    Сынып: 10

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.4.1.2 геоэкономиканың негізгі категорияларын түсіндіру



    Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

    Барлық оқушылар: Геоэкономиканың негізгі категорияларын түсінеді;

    Оқушылардың басым бөлігі: Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды анықтайды;

    Кейбір оқушылар: елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің рөлін анықтайды



    Бағалау критерийі


    • геоэкономика негіздерін түсінеді, мақсаты мен міндеттерін анықтайды - геоэкономиканың категорияларын біледі

    • - геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды ажырата алады



    Тілдік мақсат

    Геоэкономика ....... зерттейді

    Геоэкономиканың басты мақсаттары ...

    Геоэкономиканың негізгі категориялары ... болып табылады.




    Оқылым-айтылым: оқушылар топ арасында бір-бірімен талқылайды, өз топтарына түсіндіреді.

    Тыңдалым-жазылым: оқушылар бір-бірлеріне түсіндіру арқылы геоэкономиканың категорияларын біледі

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері: геоэконмика, категория



    Ойлау дағдылары

    білу, түсіну, қолдану, талдау



    Пәнаралық байланыс

    экономика, тарих



    Құндылықтар

    Оқушылардың шаруашылықты орналастыру факторларының ел экономикасы мен адам өміріндегі маңыздылығына назар салу



    Сабақ барысы



    Сабақтың кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

    Оқыту

    ресурстары




    Сабақтың басы

    10 мин

    2 мин













    3 мин

















    4

    Мин




















    1 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    • Сыныптың сабаққа даярлығына назар аудару;

    • Ынтымақтастық атмосферасын орнату;

    • Сыныпты топқа бөлу:

    Ынтымақтастық атмосферасын орнату:

    Жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін «Ақтілек» әдісін қолдану. Оқушыларға көңіл-күйге байланысты сұрақтар қойылады. Оқушылар ауызша емес қимылмен көрсетеді.

    -бүгінгі көңіл күйлеріңіз қалай?

    -сабаққа дайынсыздар ма?

    Тамаша-қолдарын көтереді;

    Керемет-3 рет шапалақтайды;

    Өте жақсы- бас бармақтарын көрсетеді;

    Орташа-езу тартады.

    Топқа бөлу:

    «Саяхатқа шығу» әдісі бойынша білім алушыларды топқа біріктіру.

    Мақсаты: Бір топқа қабілеттері әр түрлі оқушыларды біріктіру және білім алушылардың жауапкершілігін арттыру.

    Саяхатқа шығатын 4 білім алушыны (олар үздік немесе қолдауды қажет ететін білім алушылар болуы мүмкін) мұғалім тақтаға шақырады, олар қалған оқушылар арасынан өздеріне жүк көтерісетін серік табады, серіктері алмасын бөлісетін дос табады, ал достары сырын бөлісетін сырласын тауып келеді, бәсеке, нарық, экономика болып 3 топ құрылады.

    І .«Бәсеке» тобы:

    ІІ .«Нарық» тобы:

    ІІІ.«Экономика» тобы:

    Топтық жұмыс.

    Алдыңғы білімді жаңғырту мақсатында «Адасқан әріптер» әдісін қолдану арқылы ой қозғаймыз. 3 топқа үш түрлі адасқан әріптерден құралған сөздер ұсынылады. Сөздерді дұрыс оқығаннан соң, сол сөздерге байланысты алдын ала дайындалып қойған сұрақтар таратылады.

    1. Актегроия (категория )

    «Категория» дегенді қалай түсінесіздер?

    1. Нартықық тяаджағ (нарықтық жағдаят)

    Нарықтық экономика дегеніміз не?

    1. Номикаэкогео (геоэкономика)

    Геоэкономиканың қандай зерттеу салалары бар?

    р/с

    Дескриптор

    Балл

    1

    Термин сөздерді дұрыс оқи алады

    1

    2

    Берілген сұраққа жауап береді

    1

    Мақсаты: Өткен материалдарды қайталау. Шапшаңдыққа үйрету.

    ҚБ: «Смайликтер» әдісі


    Негізгі термин сөздер белгілі болған соң, оқушыларға сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты және жетістік критерийлерімен таныстырылады.


    АКТ








    Жетістік критерийлері А3 форматын-дағы қағазда тақтада тұрады.





    22 минут

    5 мин































    7 мин

    1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Әріптестер» әдісі.

    Білім алушылар жұптасып, дайын берілген мәтінді оқи отырып, берілген Эйлер Венн диаграммасын толтырады.

    Мұғалім әр жұпты бақылай отырып, бағыт-бағдар беріп жүреді.

    айырмашылығы

    айырмашылығы

    ұқсастығы

    Экономикалық география

    Геоэкономика

    р/с

    Дескриптор

    Балл

    1

    Геоэкономика мен экономикалық географияның айырмашылықтарын біледі

    1

    2

    Геоэкономика мен экономикалық географияның ұқсастықтарын жазады

    1

    3

    Айырмашылықтар мен ұқсастықтар санын 5-тен көп жаза алады.

    1


    Бағалау критерийі: Геоэкономика мен экономикалық география арасындағы айырмашылықтарды анықтай алады

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.



    Топтық жұмыс (кестені толтыр)




    ҚБ:бір-бірін бағалау (Тақтада ілулі тұрған постерге стикер жабыстыру арқылы топтар бір-бірін бағалайды. )







    Презентация




    32 мин

    7 мин

    Мұғалім іс-әрекеті:

    Мұғалім оқушыларға геоэкономика туралы мәтінмен танысуды және кесте толтыруды ұсынады.

    Оқушы іс-әрекеті:

    Оқушылар мәтінмен танысады және геоэкономика туралы кестені толтырады



    Геоэкономика

    Сипаттамалары

    1.

    Геоэкономика термині


    2.

    Геоэкономиканың мақсат-міндеттері


    3.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 9 сынып
    20.10.2020
    10658
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байтурсынова Айгерим Жандаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации