Материалдар / Ашық сабақ Географиялық далалық зерттеу әдістері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Географиялық далалық зерттеу әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Далалақ зерттеу географиялық әдістеріне сипаттама береді; Оқушылардың басым бөлігі: жоспар құрайды, жинақтайды, өндейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2020
436
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: Ақпараттық технологиялар лицей-мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Ижанов Жаслан Саматович

Күні:

Сынып: 7


Сабақтың тақырыбы

Географиялық далалық зерттеу әдістері

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сəйкес)

7.1.1.5- Географиялық далалық зерттеу әдістерін қолданады, көрсеткіштерді тіркейді, жинақтайды, өндейді, талдайды.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Далалақ зерттеу географиялық әдістеріне сипаттама береді;

Оқушылардың басым бөлігі: жоспар құрайды, жинақтайды, өндейді;

Кейбір оқушылар: заманауи әдістерімен таныстырады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, жоғары деңгей

Бағалау критерийі


  1. Далалық зерттеу алдында қауіпсіздік ережелерімен танысады.

  2. Айналаны бағдарлауға арналған құралдарды қолданады.

  3. Өз жұмыстарын талдайды.

  4. Талдау арқылы жұмыстарын қорытындылайды.

Тілдік мақсаттар

Географиялық зерттеу әдістерінің бірнеше түрін анықтайды және талдайды.

Тыңдалым: бейнематериалды, бірінің-бірі пікірін тыңдап талқылау, пікірлесу барысында қолданады;

Айтылым, жазылым: диаграмманы, суреттерді қолдана отырып, көрсеткіштерді ауызша және жазбаша сипаттау кезінде іске асырады.

Диалогке және жазылымға қажетті тіркестер:

Термин сөздер: ЭКСПЕДИЦИЯ, СТАТИСТИКА, ГАЖ,GPS

Терминді түсіндіріңіз....

Зерттеудің қандай әдістерін сабақ үстінде қолдануға болады?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының аясында,қоршаған ортаны қорғау құндылығымен байланыстыра отырып, георгафиялық зерттеулерін адамзат баласына тигізетін пайдасын түсіне білу арқылы, оқушыларға зерттеулерінің көмегімен өзіндік жорамалдары мен болжамдарын құруға мүмкіндік туғызу.

Пəнаралық байланыс

биология , физика, математика, тарих пәндерімен пәнаралық байланыс.

Алдыңғы білім

Спиральді бағдарламаға байланысты 7.1.1.1-географиялық зерттеу нысандары;

7.1.1.4- тәжірибелер, бақылаумен таныс

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дереккөздер,

ресурстар





Сабақтың басы (3 мин)

1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.


«Шаттық шеңбері» - жағымды тілек айту,

сіз қандай әдемісіз..., шашыңыз қандай әдемі... күлкіңіз әдемі екен... т.б.


«Өрмекші» - әдісі арқылы алдыңғы оқу «Зерттеулер және зерттеушілер» еске түсіру.

Өзін –өзі бағалау


Топқа бөлу. Оқушыларды пазл арқылы бөлу.

Кесілген материктердің суреттерін жинап топқа бөлінеді


Аудиожазба –

күй

Жіп

Сыныпта музыка ойнап тұрады








Далалық зерттеулер суреттері

АКТ


ІІ. Психологиялық ахуал орнату арқылы сабақтың тақырыбына шығу:

Фото суреттер арқылы сабақтың тақырыбы анықтау.

Бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын оқушылар анықтайды.

Бағалау парақшасын таратып, топ ережесін түсіндіремін.



Түсіну

Уакыты:15мин







































Қолдану

Уакыты:15 мин











Сабақтың ортасы




Талдау












І ІІ. Оқушылардың іс әрекеті.

«Әткеншек» әдісі арқылы әр топ тақырыпшаларымен танысып, талқылап ақпаратпен алмасады.

Тапсырмаларды орындау алдында, оқушыларды далалық жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстырамын.

Жұмыс ретімен және қолданылатын құралдармен қысқаша таныстырамын (азимут, көкжиек, тұсбағдар,рулетканы). Сыныптағы оқушыларды шағын топтарға бөлемін.

Мақсаты айналадағы нысандарды бағдарлау(көкжиек тұстарын анықтау, Тұсбағдар арқылы бағдарлау т.б.)

1-ші топ. Айналаны бағдарлау (спорт алаңы)


2-ші топ. Күнге қарап көкжиекті бағдарлау



3-ші топ. Тұсбағдар арқылы бағдарлау (жергілікті жердің бағытын анықтау)


Қ.Б :Бағдаршам әдісі арқылы

Объект 2

Оқушыларға қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар ды таратып, (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікт, сары- толық түсінбедім)


Критерий: Әр топ оқушылары далалық зерттеу жұмыстарының қорытындысын видео (қалталы телефон), буклет, альбом, постер түрінде ұсынады.

Дескриптор:Оқушылар өздерін табиғатта ережелерімен танысады;

- далалық жағдайда карта бойынша айналасын бағдарлайды;

- тұсбағдарды қолданып көкжиек тұстарын анықтайды;

- рулетканы қолданып арақашықтықты өлшейді;

- өз жұмыстарының есептеулерін дұрыс жүргізеді;

- жұмыстарының қорытындысын постер, буклет, альбом түрінде қорғайды»

Сергіту сәті


Д. (саралау)

«Географиялық зерттеулердің әдістері» туралы семантикалық кестені толтырады


Картографиялық

Статистикалық

Тарих

Салыстырмалы

Бақылау

Аудандастыру

Модельдеу

Болжау

ГАЖ










Қ.б Өзара бағалау

Критерий:Географиялық зерттеулердің әдістерін біледі.

Дескриптор: - Картографиялық әдісті біледі;

  • Статистикалық әдісті біледі;

  • Тарихи әдісті біледі;

  • Салыстырмалы әдісті біледі;

  • Бақылау әдісін біледі;

  • Аудандастыру әдісін біледі;

  • Модельдеу әдісін біледі;

  • Болжау әдісін біледі;

  • ГАЖ әдісін біледі.


Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»



Жж «Кластер» әдісі



Георгафиялық зерттеулер әдістері










Критерий:Алынған деректер бойынша кластерді құрайды.

Дискриптор:- кластер құру жолдарын біледі;

- анықтама бере алады;

- өз ойларын дәлелдемелермен жеткізе алады.

2. Жж «Ойлан, Жұптас, Бөліс..,» стратегиясы. Жұпта суретті талқылап, екі сұрақ құрастырады. Жұптар сұрақтарын топта талқылап ұтымды сұрақтар қояды



578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!