Материалдар / Ашық сабақ. Гимнастика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Гимнастика

Материал туралы қысқаша түсінік
Ащық сабақ. Гимнастика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2024
106
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

5.3. бөлім Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту

Педагогтың

аты-жөні

Мошқал Н.Е.

Күні

2.11.23ж

Сынып 5б

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету

Жан-жақты даму сабағы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.2.2.2 ­ көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну

5.1.4.4 ­ қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар орындай алады:

Гимнастикалық қимыл-қозғалыс техникаларымен танысады

Техника қауіпсіздік ережесін сақтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Гимнастикалық қимыл-қозғалыс техникаларын орындайды.

Оқушылардың кейбірі орындай алады:

Гимнастикалық қимыл-қозғалыс техникаларын анықтайды.

Құндылықтарды дарыту

Талап. Салауатты өмір салтын ұстану.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

Бастапқы білім

Акробатикалық жаттығулар орындау

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

6-7 минут


3-4 минут







4-5 минут

Оқушылардың қатарда түзу тұруын қадағалау. Сәлемдесу. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту.


1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

2. Жеңіл жүгіріске көшу .

3. Аяқты артқа, қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру.

4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

5. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.




Жалпы дамыту жаттығуларын орындау.  Бір саптан екі сап құрау; ара қашықтықты сақтау; сап жартылай солға, - бастапқы қалып, сол аяқты қозғау бір қалыпта, басты оңға солға 4 рет қозғалту, қол иығымызда 1-2 алға, 3-4 артқа қозгалту, қолымыз кеудемізде 1-2, 3-4 қозғалту; оң қол жоғары да сол қол төменде, 1-2, келесі 3-4 рет қозғапту қопымызды аяғымыздың басына тигізу; 

1-2-3 (4 бастапқы қапып); қолымыз жоғарыда 1, 2 қолымыз аяғымыздың ұшына тигізу төмең 3 отыру, 4 бастапқы қалып;

Оқушылар қатарға тұрады. Рапорт қабылдау.










Жалпы дамыту жаттығуларын ережеге сай орындайды


Қол шапалақ


Сабақтың ортасы

5 минут



10 минут











10 минут

Оқушыларды қатарға тұрғызу. Өткен сабақты пысықтау. Акробатикалық жаттығуларға арналған суреттер көрсету.

Жаңа сабақ: Гимнастикалық қимыл-қозғалыс техникаларын суреттер арқылы таныстыру. Гимнастикадан атақты адамдармен жане жанымызда жүрген жандармен соларға ұқсау үшін таныстыру. Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын көрсетіп, жасату.


Гимнастикалық ойындар ойнату. Оқушыларды екі топқа бөліп, бөренелер арқылы кедергілерден өтіп, гимнастикалық төсеніштен аунап, жүгіріп жарысады. Бірінші келген топ жеңіске жетеді.

Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Денсаулық ты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасына ережесін сақтайды

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау












Спорт алаңы,


Ысқырық


секундомер




Ысқырық,



«Бас бармақ»

Сабақтың соңы

5 минут

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Гимнастика кезінде қандай қасиеттер дамиды?

  2. Гимнастика кезінде тепе-теңдікті сақтау маңызды ма?

Кері байланыс:

Толағайдың суретіне смайликтер арқылы сабақтағы көңіл-күйлерін көрсетеді?

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Жалпы баға


Жалпы баға

Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?

Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)?

_________28.11.23ж






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!