Сабақ жоспары № 34
1. Сабақ өтілетін сынып: 2
2.Сабақтың түрі: Гимнастика
3.Сабақтың тақырыбы : 1.Гимнастикалық кедергілерден өту
2.Гимнастикалық қабырғада жат-р:
4.Сабақтың мақсаты: Акробатикалық жаттығуларды үйрету.
5. Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік . Тепе-тендік жаттығуларының техникасын дамыту
2.Сауықтыру: Оқушылардың иілгіштігін, ептілігін және жылдам шешім қабылдау қасиетін дамыту3. ТәрбиелікОқушылардың ұйымшыл және тәртіпті болуына, денені дұрыс ұстауына, қарқын мен ырғақ сезімдерінің дамуына, қимыл дағдыларын тәрбиелеу.
5.Спорт құралдары: Ысқырық,орындықтар,бөрене ,төсеніш
6.Өткізілетін күні : 1.
2.
7.Өткізілетін орны: Спорт зал
|
№ |
Сабақ мазмұны |
Уақ-ы |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
1 |
Кіріспе бөлім. Сапқа тұрғызу. Кезекшінің рапортын қабылдау сәлемдесу Сабақтың тақырыбын жариялау. Сапттық жат-р; оңға,солға,кері бұрылу командасын орындау Алаңдағы айналып,жүру жат-н орындау а)аяқтың ұшымен жүру,қол жоғарыда б)аяқтың өкшесімен жүру,қол желкеде в)аяқтың ішкі қырымен жүру,қол мықында г)аяқтың сыртқы қырымен жүру,қол мықында д)спорттық жүріспен жүру,қол жанында е) жартылай отырып жүру Жүгіру жаттығуларын орындау: а)жеңіл жүгіріспен жүгіру б)оң және сол жанмен қадамдап жүгіру,қол мықында в)екі аяқты алдыға лақтыра жүгіру,қол желкеде г)тізелерін биік көтеріп жүгіру,қол алдыда д)арқамен алдыға жүгіру,қол жаныңда ж)бағытты өзгертіп жүгіру з)жеңіл жүгіріспен жүгіру и)спорттық жүріспен жүру к) жәй жүріс тынысты қалпына келтіру л) дем алу,дем шығару Орында тұрып орындалатын жаттығулар: Мойын, иық,бел, аяқ бүлшық еттеріне жат-р |
12-15 мин 30 сек 30 сек 30 сек 30 сек 30 сек 4мин 3мин 5-6 рет |
Тік тұр Спорт киіміне назар аудару Мұқият тындау Бір адамдай істеу. Алақан ішке қарайды Басты көтер,жаурын тік ұста жаурын тік ұста жаурын тік ұста Саптан шықпай жүгіру. Қолды кеңірек аш Тізені бүкпе Қолға жеткіз Сол иықтан қара Қатарды бұзбай жүгіру. Денені түзу ұстау Топырламау Шалқаймау Еңкеймеу Сапты бұзбау Ара қашықтықты сақтау 2-3 қатарға тұрғызып жаса Қайталау |
|
2 |
Негізгім бөлім. 1.Гимнастикалық қабырғада жат-р: -Арқанмен өрмелеу, -көлбеу қойылған гимнастикалық сәкі үстінде өтнеттен жатып өрмелеу, -гимнастикалық қабырғада тартылу. -Арқаны қабырғаға қаратып асылып тұрып: екі аяқты тік бұрыш жасағанға дейін кезекпен алға көтеру және бір мезгілде көтеру 2. -Гимнастикалық орындықта жүру. - Гимнастикалық орындық үстімен керілген жіптен адымдап жүру. - Гимнастикалық орындық үстінен20 см керілген жіптен адымдап ,тізеден бүгілген аяқты жоғары көтеріп жүру. -Басқа жеңіл зат қойып жүру -Орындықтан секіріптүсу |
25-30мин |
Әр балаға физикалық даму ерекшелігіне байланысты жүктеме беру керек. Қауіпсіздік ережелерін сақтауларын қадағалау.
|
|
3 |
Қортынды бөлімі Сыныпты сапқа тұрғызып, тыныстарын қалпына келтіріп,өтілген сабақты қортындылаймын. Көзге түскен және нашар оқушыларды атап,бағаларын қойамын. Үй тапсырмасын беремін. Бір саппен спорт алаңынан мектепке кіргіземін. Қоштасамын.
|
3 -5 мин |
Түгел тыңдауын қадағалау. Сабаққа қатысуына қарап бағалау. Күнделіктерін үй тапсырмасын жазуды талапету. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Гимнастикалық кедергілерден өту" 2 сынып
Ашық сабақ "Гимнастикалық кедергілерден өту" 2 сынып
Сабақ жоспары № 34
1. Сабақ өтілетін сынып: 2
2.Сабақтың түрі: Гимнастика
3.Сабақтың тақырыбы : 1.Гимнастикалық кедергілерден өту
2.Гимнастикалық қабырғада жат-р:
4.Сабақтың мақсаты: Акробатикалық жаттығуларды үйрету.
5. Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік . Тепе-тендік жаттығуларының техникасын дамыту
2.Сауықтыру: Оқушылардың иілгіштігін, ептілігін және жылдам шешім қабылдау қасиетін дамыту3. ТәрбиелікОқушылардың ұйымшыл және тәртіпті болуына, денені дұрыс ұстауына, қарқын мен ырғақ сезімдерінің дамуына, қимыл дағдыларын тәрбиелеу.
5.Спорт құралдары: Ысқырық,орындықтар,бөрене ,төсеніш
6.Өткізілетін күні : 1.
2.
7.Өткізілетін орны: Спорт зал
|
№ |
Сабақ мазмұны |
Уақ-ы |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
1 |
Кіріспе бөлім. Сапқа тұрғызу. Кезекшінің рапортын қабылдау сәлемдесу Сабақтың тақырыбын жариялау. Сапттық жат-р; оңға,солға,кері бұрылу командасын орындау Алаңдағы айналып,жүру жат-н орындау а)аяқтың ұшымен жүру,қол жоғарыда б)аяқтың өкшесімен жүру,қол желкеде в)аяқтың ішкі қырымен жүру,қол мықында г)аяқтың сыртқы қырымен жүру,қол мықында д)спорттық жүріспен жүру,қол жанында е) жартылай отырып жүру Жүгіру жаттығуларын орындау: а)жеңіл жүгіріспен жүгіру б)оң және сол жанмен қадамдап жүгіру,қол мықында в)екі аяқты алдыға лақтыра жүгіру,қол желкеде г)тізелерін биік көтеріп жүгіру,қол алдыда д)арқамен алдыға жүгіру,қол жаныңда ж)бағытты өзгертіп жүгіру з)жеңіл жүгіріспен жүгіру и)спорттық жүріспен жүру к) жәй жүріс тынысты қалпына келтіру л) дем алу,дем шығару Орында тұрып орындалатын жаттығулар: Мойын, иық,бел, аяқ бүлшық еттеріне жат-р |
12-15 мин 30 сек 30 сек 30 сек 30 сек 30 сек 4мин 3мин 5-6 рет |
Тік тұр Спорт киіміне назар аудару Мұқият тындау Бір адамдай істеу. Алақан ішке қарайды Басты көтер,жаурын тік ұста жаурын тік ұста жаурын тік ұста Саптан шықпай жүгіру. Қолды кеңірек аш Тізені бүкпе Қолға жеткіз Сол иықтан қара Қатарды бұзбай жүгіру. Денені түзу ұстау Топырламау Шалқаймау Еңкеймеу Сапты бұзбау Ара қашықтықты сақтау 2-3 қатарға тұрғызып жаса Қайталау |
|
2 |
Негізгім бөлім. 1.Гимнастикалық қабырғада жат-р: -Арқанмен өрмелеу, -көлбеу қойылған гимнастикалық сәкі үстінде өтнеттен жатып өрмелеу, -гимнастикалық қабырғада тартылу. -Арқаны қабырғаға қаратып асылып тұрып: екі аяқты тік бұрыш жасағанға дейін кезекпен алға көтеру және бір мезгілде көтеру 2. -Гимнастикалық орындықта жүру. - Гимнастикалық орындық үстімен керілген жіптен адымдап жүру. - Гимнастикалық орындық үстінен20 см керілген жіптен адымдап ,тізеден бүгілген аяқты жоғары көтеріп жүру. -Басқа жеңіл зат қойып жүру -Орындықтан секіріптүсу |
25-30мин |
Әр балаға физикалық даму ерекшелігіне байланысты жүктеме беру керек. Қауіпсіздік ережелерін сақтауларын қадағалау.
|
|
3 |
Қортынды бөлімі Сыныпты сапқа тұрғызып, тыныстарын қалпына келтіріп,өтілген сабақты қортындылаймын. Көзге түскен және нашар оқушыларды атап,бағаларын қойамын. Үй тапсырмасын беремін. Бір саппен спорт алаңынан мектепке кіргіземін. Қоштасамын.
|
3 -5 мин |
Түгел тыңдауын қадағалау. Сабаққа қатысуына қарап бағалау. Күнделіктерін үй тапсырмасын жазуды талапету. |
шағым қалдыра аласыз














