1
|
Кіріспе бөлім.
Сапқа тұрғызу.
Кезекшінің рапортын қабылдау сәлемдесу
Сабақтың тақырыбын жариялау.
Сапттық жат-р; оңға,солға,кері бұрылу командасын
орындау
Алаңдағы айналып,жүру жат-н
орындау
а)аяқтың ұшымен жүру,қол жоғарыда
б)аяқтың өкшесімен жүру,қол желкеде
в)аяқтың ішкі қырымен жүру,қол мықында
г)аяқтың сыртқы қырымен жүру,қол мықында
д)спорттық жүріспен жүру,қол жанында
е)
жартылай отырып жүру
Жүгіру жаттығуларын орындау:
а)жеңіл жүгіріспен жүгіру
б)оң және сол жанмен қадамдап жүгіру,қол мықында
в)екі аяқты алдыға лақтыра жүгіру,қол желкеде
г)тізелерін биік көтеріп жүгіру,қол алдыда
д)арқамен алдыға жүгіру,қол жаныңда
ж)бағытты өзгертіп жүгіру
з)жеңіл жүгіріспен жүгіру
и)спорттық жүріспен жүру
к)
жәй жүріс тынысты қалпына келтіру
л)
дем алу,дем шығару
Орында тұрып орындалатын жаттығулар:
Мойын, иық,бел, аяқ бүлшық еттеріне жат-р
|
12-15 мин
30 сек
30 сек
30 сек
30 сек
30 сек
4мин
3мин
5-6 рет
|
Тік тұр
Спорт киіміне назар аудару
Мұқият тындау
Бір адамдай істеу.
Алақан ішке қарайды
Басты көтер,жаурын тік ұста
жаурын тік ұста
жаурын тік ұста
Саптан шықпай жүгіру.
Қолды кеңірек аш
Тізені бүкпе
Қолға жеткіз
Сол иықтан қара
Қатарды бұзбай жүгіру.
Денені түзу ұстау Топырламау
Шалқаймау
Еңкеймеу
Сапты бұзбау
Ара қашықтықты сақтау
2-3 қатарға тұрғызып жаса
Қайталау
|
2
|
Негізгім бөлім.
1.Гимнастикалық қабырғада жат-р:
-Арқанмен өрмелеу,
-көлбеу қойылған гимнастикалық сәкі үстінде өтнеттен жатып
өрмелеу,
-гимнастикалық қабырғада тартылу.
-Арқаны қабырғаға қаратып
асылып тұрып: екі аяқты тік бұрыш жасағанға дейін кезекпен алға
көтеру және бір мезгілде көтеру
2.
-Гимнастикалық орындықта жүру.
-
Гимнастикалық орындық үстімен керілген жіптен адымдап
жүру.
-
Гимнастикалық орындық үстінен20 см керілген жіптен адымдап ,тізеден
бүгілген аяқты жоғары көтеріп жүру.
-Басқа жеңіл зат қойып жүру
-Орындықтан секіріптүсу
|
25-30мин
|
Әр
балаға физикалық даму ерекшелігіне байланысты жүктеме беру
керек.
Қауіпсіздік ережелерін сақтауларын қадағалау.
|
3
|
Қортынды бөлімі
Сыныпты сапқа тұрғызып, тыныстарын қалпына келтіріп,өтілген
сабақты қортындылаймын.
Көзге түскен және нашар оқушыларды атап,бағаларын
қойамын.
Үй
тапсырмасын беремін.
Бір саппен спорт алаңынан мектепке кіргіземін.
Қоштасамын.
|
3 -5
мин
|
Түгел тыңдауын қадағалау.
Сабаққа қатысуына қарап бағалау.
Күнделіктерін үй тапсырмасын жазуды талапету.
|