Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ: Ғылым таппай мақтанба. Абай Құнанбаев (5-сынып)
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ: Ғылым таппай мақтанба. Абай Құнанбаев (5-сынып)
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Абай Құнанбайұлының 5-сынып (орыс сыныптарындағы) "Ғылым таппай мақтанба" тақырыбында ашық сабақ жоспары.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
САБАҚ:
Ғылым таппай мақтанба. Абай
Құнанбаев
Мектеп:Дарьинск
ЖОББМ
Күні:06.12.2018
Мұғалімнің
аты-жөні:Бозумова Гульмира
Утегалиевна
СЫНЫП:5 -
сынып
Қатысқандар:10
Қатыспағандар:0
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
5.3.3.1фольклорлық және шағын көлемді
көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын
анықтау;
5.2.5.1берілген сұрақты дұрыс
түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке
қатысу
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу, түсіну,
қолдану
Бағалау
критерийі
фольклорлық және
шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсінеді, тақырыбын
анықтайды;
сұрақтарға жауап береді,
диалогке қатысады
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар
орындай алады:
Шағын көлемді көркем
әдеби шығарманы түсініп, тақырыбын анықтайды, сұрақтарға жауап бере
алады.
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Берілген сұрақтарға
лайықты жауап беріп, диалог құрай
алады
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Көркем әдеби мәтін
тақырыбына сай өз пікірлерін айта алады, диалогке еркін түсе
алады.
Тілдік
мақсат
Оқушылар орындай
алады:
Шығарма тақырыбына сай сұрақтарға жауап бере
алады
Диалог құра
алады
Пәнге қатысты сөздік
қор мен терминдер:
Мақтанба, қашық бол,
асық бол, адам болу, өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал
шашпақ,бес дұшпан, талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым, асыл
іс
Диалог
құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
Талап қылу, еңбекке баулу,
қанағат ету, өтірік айтпау, өсек термеу, мақтаншақ болмау,
еріншектікке бой алдырмау.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Абайдың «Ғылым таппай
мақтанба» өлеңінің тақырыбы
қандай?
Өлеңдегі бес асыл
істі атай аласың ба?
Адамның бес дұшпаны
не?
Адамның бойында тағы
қандай жақсы қасиеттер болуы
керек?
Жаман қылықтардан қалай
арылуға болады?
Не себепті ......деп
ойлайсыз?
ишара:
Құндылықтар:
Құрмет, адамгершілік,
азаматтық жауапкершілік.
Пәнаралық
байланыс
Әдебиет, өзін-өзі
тану
АКТ-ны
қолдану
Интербелсенді тақта, суреттер,
қима қағаздар
Алдыңғы
оқу:
Шағын көлемді көркем әдеби
шығармаларды түсініп,тақырыбын анықтайды, сұрақтарға жауап бере
алады, диалогке қатыса алады
ЖОСПАР
Жоспарланған уақыт 40
минут
Жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Басы
1
минут
5
минут
Топқа
бөлу
Оқушылар
қағаздардағы сөздер арқылы екі топқа
бөлінеді.
Бес асыл
іс:Талап, еңбек, терең ой,
қанағат, рақым
Бес
дұшпан:Өсек, өтірік, мақтаншақ,
еріншек, бекер мал шашпақ
«Ой қозғау»
әдісі
Талап
Стремление
Өсек
Сплетни
Еңбек
Труд
Өтірік
Ложь
Терең ой Глубокие
мысли
Мақтаншақ
Хвастун
Қанағат
Удовлетворение
Еріншек
Лентяй
Рақым
Помилование
Бекер мал шашпақ
Бесцельно тратить
Осы сөздердің
мағыналарын айқындай отырып, тақырыпқа
келу.
Оқылым алдындағы
тапсырма
Мәтінді түсініп
оқы
Берілген сұрақтарға жауап
бер
Мәтіннің тақырыбын
айқында
Ж. Оқушылар мәтінді дауыстап
оқиды.ЖЖ. - тірек сөздер арқылы
сұраққа жауап дайындайды;ТЖ.- жауаптарын талқылайды, ең
ұтымдысын ұсынады.
Әдіс:«Ойлан, жұптас,
бөліс»
Мәтін. Ғылым
таппай мақтанба
Ғылым таппай
мақтанба,
Орын таппай
баптанба,
Құмарланып,
шаттанба
Ойнап босқа
күлуге.
Бес нәрседен қашық
бол
Бес нәрсеге асық
бол
Адам болам
десеңіз.
Тілеуің, өмірің
алдыңда
Оған қайғы
жесеңіз
Өсек, өтірік,
мақтаншақ
Еріншек, бекер мал
шашпақ –
Бес дұшпаның
білсеңіз.
Талап, еңбек, терең
ой,
Қанағат, рақым,
ойлап қой –
Бес асыл іс, көнсеңіз. (Абай
Құнанбайұлы)
Қима
қағаздар
Интербелсенді тақта,
сурет
Оқулық
-бет
Ортасы 30
мин
6
мин
12
мин
12
мин
Оқылым
тапсырмалары
1
тапсырма:«Жуан-жіңішке сұрақтар»
әдісі
ТЖ (Саралаудың
қорытынды тәсілімен әртүрлі деңгейдегі оқушылар бір тапсырманы
орындайды)
Абайдың «Ғылым
таппай мақтанба» өлеңінің тақырыбы
қандай?
Өлеңдегі бес асыл іс
қандай?
Адамның бес дұшпаны
не?
Адам бойында тағы
қандай жақсы қасиеттер болуы
керек?
Жаман қылықтардан
қалай арылуға болады?
Дескриптор:
Өлеңді түсініп
оқиды;
Тақырыпты
анықтайды;
Сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ: «Смайликтер
арқылы бағалау»
Смайликтер
2-
тапсырма:«Сұхбаттасу»
әдісі
ЖЖ(Саралаудың диалог және қолдау
көрсету тәсілі. Сұрақ құрастыруда немесе сұраққа жауап беруде
қиналған оқушыларға жетекші сұрақтар арқылы, қабілетті оқушыларға
өз ойын дәлелдеуге мүмкіндік беру арқылы қолдау
көрсетіледі)
«Адам бойындағы
жақсы, жаман әдеттер» тақырыбында жұптасып диалог
құр.
Тіркестерді
қолдан
Өз ойыңды
білдір
Талап қылу, еңбекке
баулу, қанағат ету, өтірік айтпау, өсек термеу, мақтаншақ болмау,
еріншектікке бой алдырмау
Дескриптор:
Тіркестерді орынды
қолданады;
Сұрақтарға жауап
береді;
Өз ойларын
айтады.
ҚБ:
«Бағдаршам»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз