Материалдар / Ашық сабақ. Халықтардың қолөнері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Халықтардың қолөнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне арналған "Мәдени мұра" таңдау курсы бойынша ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2021
346
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Сабақ Мерзімі

17.10.2020ж

Пән мұғалімі: Қойлыбаева Э.С.


Сынып

5-сынып

Пәні

Мәдени мұра

Тақырыбы:

Халықтардың қолөнері

Мақсаты:

Білімділік: Қазақ халқының салт-дәстүрінің бірі - қолөнер туралы мағлұмат беру Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін,ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды білімділікке, өз ұлтын сүюге, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру

Міндеттері:

.1. Сыни тұрғыдан ойландыру арқылы түйінді ой айта білуге, өзіндік пікірін қалыптастыруға дағдыландыру және сөйлеу мәдениетін жетілдіру

2. Ойлау қабілеттерін тереңдету, шығармашылық ізденістерге, ой қорыта білуге, белсенділік танытуға дағдыландыру;

3. Оқушы бойында өз бетімен білім алу,өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру


Күтілетін нәтиже:

- Топтық жұмыс,жұптық жұмыс арқылы жаңа тақырыптың мазмұнын аша біледі .Өз ойларын еркін жеткізеді. Сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, өмірде қолданады


Жеті модульдің қамтылуы

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, АКТ-ні қолдану, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Сабақтың типі:

Білімді жүйелеу

Сабақтың түрі:

Жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс, серпілмелі сауал,.болжау, «ойлан, жұптас, бөліс», тыңдап отырған үштік,конверттегі сұрақ , автор орындығы,Кім жылдам?,

Қолданылатын ресурстар:

Плакат А1 форматты қағаз,стикер,маркерлер,деректер, кесте, карта

Пән аралық байланыс

Әдебиет,технология

Сабақтың кезеңдері:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі, психологиялық дайындық

(2 мин)




Тренинг

(2 мин)

Оқушыларды қима қағаз түстеріне қарай 4 топқа бөлу.Қима қағазды біріктіргенде топтың атауы шығады.

1.Құмырашылар

2.Ұсталар

3. Зергерлер

4.Тоқымашылар


Сергіту сәтін жүргізу. Шаттық шеңберін құру, Ойды дамыту үшін «Жүректен-жүрекке »сергіту сәті өткізілді.Әр топтағы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады

Қағаз түстері арқылы 4 топқа бөлініп отырады




Оқушылар шаттық шеңберін құрып, сергіту сәтін жүргізеді

Үй тапсырмасын тексеру

(5 мин)

«Серпілмелі сауал»: Сұрақ-жауап.Әр топ өздері дайындап келген сұрақтарын, тапсырмаларын қарсы топтарға беру, жауаптарын тыңдау, бағалау.

Әр топ басқа топты бағалайды,жұппен,топпен талқылайды.

А- тақырыпты толық меңгере алады

В- орта деңгейде меңгереді

С- көмекті қажет етеді

Білу Болжау «Суреттер сөйлейді...»


(2мин)

Суреттер көрсетілімі. Болжау арқылы оқушыларда ой қозғалып, бүгінгі өтілетін тақырыпты ашады. Өз ойларын жеткізіп, диалогке түседі.


Мұқият тыңдалым. Ой түю

. А,В,С-деңгейдегі оқушылар өз білімдерін көрсетеді


Түсіну

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Топтық ,жұптық жұмыс

(8 мин)

Топтың атауына байланысты мәтін беріледі. «Құмырашылар»тобы ,«Ұсталар» тобы «Зергерлер» тобы , «Тоқымашылар» тобы берілген мәтінді оқиды.Мұнда оқушылар мәтіннің бір бөлігін ғана жан-жақты талқылайды.

Оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салады.Бірін-бірі оқытады, түсіндіреді.

Қолдану:

«Тыңдап отырған үштік» әдісі

(8 мин)

Берілген мәтіннің бөлігі бойынша өз ойларын постерге түсіріп, оны қорғайды.

«Құмырашылар» тобы:қолөнерде дамыған кәсіп түрлері, құмыраның жасалу жолдары туралы, «Ұсталар» тобы:ұсталық туралы, «Зергерлер» тобы зергерлік кәсіп туралы, «Тоқымашылар» тобы: тоқыма өнері туралы өз білімдерін қорғайды

Оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салады.Постерді қорғайды, түсіндіреді.


Талдау:

«Конверттегі сұрақ»

(5 мин)

1. Венн диаграммасы.(тоқымашылар және зергерлік). Салыстыру, ерекшелігін анықтау. 2.Венн диаграммасы (Құмырашылар мен ұсталар)

3.«Ішіне-сыртына» кестесін толтыру 4.

Әр топ басшысы конверттен тапсырма алып , оған топпен жауап береді.

Оқушылар берілген тапсырманы топпен орындайды. Тақтаға шығып қорғайды.





Жинақтау:

Автор орындығы

«Эссе немесе ой толғаныс» стратегиясы

(5 мин)

.Тақырыбы: 1.«Қолөнер- мәдени мұра»


Оқушылар берілген тақырып бойынша шығармашылық жұмыс жасайды.

Бағалау:

«Кім жылдам?» (2 мин)

Өтілген тақырып бойынша оқушылардың білімін нақтылау, жинақтау,Жұмыс дәптері бойынша тапсырманы орындау

Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.

Бағалау:

(2мин)

Формативті, суммативті бағалау.

.Өзін-өзі бағалау парақшасы, «Бас бармақ», «Смаликтер», «От шашу»

Топта бір-бірін бағалайды

Рефлексия: «Екі жұлдыз, бір тілек»

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Маған не ұнамады?

3.Бүгінгі сабақ бойынша сұрағым ,пікірім

Кері әсер парағын толтырады

Үйге тапсырма:

§ Қосымша деректер жинақтау

Күнделіктеріне үйге берілген тапсырманы жазып алу





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!