Ашық сабақ. ХІХ ғасырдың ІІ-жартысындағы қазақ қоғамы

Тақырып бойынша 23 материал табылды

Ашық сабақ. ХІХ ғасырдың ІІ-жартысындағы қазақ қоғамы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Зар заман" өкілдерінің қоғамдық-саяси көзқарастары қандай факторлардың әсерінен қалыптасқандығы жөнінде зерттеу жұмысы жүргізіледі.Ұлттық құндылықтарға отаршылдық саясатының кері әсерін талдайды,қазақ зиялыларының қалыптасуының маңыздылығын түсіндіріп,"Зар заман" әдеби ағымы өкілдері шығармаларының басты мәселелерін анықтайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Әл-Фараби атындағы BINOOM SHOOL мектеп лицейі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.3 Қазақстан Ресей империясының құрамында

Педагогтің аты-жөні:

Коркитова С.М

Күні:

07.03.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XIX ғасырдың екінші жартысындағы қазақ қоғамы.

Зерттеу сұрағы: “Зар заман” өкілдерінің қоғамдық-саяси көзқарастары қандай факторлардың әсерінен қалыптасты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.1.2 ұлттық құндылықтарға отаршылдық саясаттың кері әсерін талдау

7.1.2.2 қазақ зиялыларының қалыптасуының маңыздылығын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

«Зар заман» әдеби ағымы өкілдері шығармаларының басты мәселелерін анықтау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

«Киіз үй» әдісі арқылы топқа бөліну



Алдыңғы білімді платформада тапсырма орындау арқылы еске түсіру

https://learningapps.org/watch?v=pk9ijotha24


«Ой шақыру» әдісі арқылы жаңа білімге көшу

Бейнебаян, суреттер көрсетіледі.


Оқушылар жауабы жаңа сабақтың тақырыбымен байланыстырылып, таныстырылады және оқу мақсаттары оқушылармен бірге талқыланады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағы назар аударылады.Тарихи концепт:Дәлел

Мұғаліммен сәлемдесіп, топтарға бөлінеді.



Интерактивті тақтада алдыңғы білімді еске түсіру үшін тапсырмалар орындалады.




Суреттерге қарап өз ойларын білдіреді

Мұғалім оқушыларды ауызша мадақтайды .

Оқулық

Интерактивті тақта



Тақырыптық суреттер




Жаңа білім




Жаңа сабақты «Стоп кадр» әдісі арқылы түсіндіру.


Тақырыпты жақсы меңгергені үшін тапсырмалар орындау.


1-тапсырма:

1-топтың тапсырмасы:





2-топтың тапсырмасы:








3-топтың тапсырмасы:









2-тапсырма: жұптық жұмыс


2-жұптың тапсырмасы:


3-тапсырма:»Мәтінмен жұмыс» жеке жұмыс.



Оқушылар интерактивті тақтадан тақырыпқа байланысты бейне баянды қарап шығады, қажетті мәліметтерді дәптерлеріне түртіп алып отырады.



Топпен тапсырмаларды орындайды









Оқушылар «зар заман» ақындарының қалыптасуына әсер еткен факторларды анықтап, оларды кестеге топтастырады. Өз ойларын екі-үш сөйлеммен жазбаша түрде қорытындылайды.











Тапсырманы топпен орындайды





ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.







Мәтінді оқушылар жұппен орындайды. Бос орындарға қажетті сөздерді жазады

































Мәтінді оқып, берілген сұрақтарға жауап береді?


.







Дескриптор:

  1. Дәстүрлі қазақ қоғамының өзгеріске ұшырау себебін талдау; (1 балл)

  2. Қазақ қоғамындағы билерді анықтайды; (1 балл)

  3. Билер жұмысына талдау жасайды; (1 балл)

  4. Патша үкіметінің ислам дініне қатысты саясатына талдау жасайды. (1 балл)



Дескриптор:

  1. «Зар заман» ұғымының мағынасы мен көрнекті үш өкілін атайды; (1 балл)

  2. «Зар-заман» өкілдерінің қалыптасуына әсер еткен негізгі факторларды анықтайды; (1 балл)

  3. «Зар заман» кезеңінің шығармаларын анықтайды; (1 балл)

  4. Шығармаларының мазмұнын түсіндіреді. (1 балл)







Дескриптор:

  1. Қазақ қоғамындағы қоғамдық-саяси ойдың қалыптасуын анықтайды; (1 балл)

  2. Ұлт зиялыларын анықтайды; (1 балл)

  3. Қазақ зиялыларының негізгі мақсатын анықтайды; (1 балл)

  4. Ұлт зиялыларының қызметіне баға береді. (1 балл)



Дескриптор:

  1. Мәтінмен танысады; (1 балл)

  2. Оқулықтан мәтіннің үзіндісін анықтайды; (1 балл)

  3. Бос орындарға қажетті сөздерді жазады: (1 балл)







Дескриптор:

  1. Мәтінмен танысады; (1 балл)

  2. Оқулықтан мәтіннің үзіндісін анықтайды; (1 балл)

  3. Бос орындарға қажетті сөздерді жазады: (1 балл)


Дескриптор:

  1. 1867-1868 жж реформалар бойынша Қазақ Елінің Жаңа әкімшілік-территориялық бөлікке бөлінгенін реттілік бойынша тауып, атауларын атайды; (1 балл)

  2. Жаңа әкімшілік-территориялық бөліктердің басындағы билік иелерін атайды; (1 балл)

  3. Картадан көрсетеді: (1 балл)


Дескриптор:

  1. Мәтіннің авторын анықтайды: (1 балл)

  2. Мәтіндегі негігі ойды анықтайды; (1 балл)



Ақпараттық карточка


Оқулық


Бағалау парақшалары




















Ақпараттаық карточкалар

Оқулық

Интерактивті тақта

Бағалау парақшалары








Мәтіндер

Қима қағаздар

















Интерактивті тақта





Бекіту


Сабақты бекіту сұрақтары

  • Ұлттық құндылықтарға отаршылдық саясаттың қандай кері әсері болды?

  • «Зар заман» өкілдері шығармаларында көтерілген басты мәселелер?

  • «Зар заман» өкілдерінің қалыптасуына әсер еткен факторлар?

  • «Зар заман» өкілдері шығармаларының тарихи құндылығы?

Үйге тапсырма

«Бақташы қазақ өмірінің бір күні» деген тақырыпта шағын әңгіме құрастырыңдар

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»


Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан үйренген үш мәліметті, ұнаған екі мәліметті және бір сұрақты жазады

Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



Стикер , бағалау парақшалары




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
315
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі