Ашық сабақ "Хлор" 9 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Хлор" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал хлордың қасиеттері, химиялық реакциялары және қолданылуы туралы түсінік береді. Ол оқушыларға хлордың металдармен, сутекпен және галогенидтермен әрекеттесуін үйренуге көмектеседі. Негізгі ой – хлордың жоғары реакциялық қабілеті мен оның күнделікті өмірдегі маңыздылығын көрсету. Материал интерактивті тапсырмалар, топтық және жеке жұмыстар арқылы түсіндіріледі. Бұл формат оқушылардың қызығушылығын арттырып, білімді бекітуге ықпал етеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бекітемін: А. Жарылғаған

_______ Хлор_________

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV)-топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Жарылгасова Г.Т.

Күні:

15.01.25

Сынып: 9 а,ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Хлор

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.1.9 хлордың химиялық қасиеттерін сипаттау: металдармен, сутекпен және галогенидтермен әрекеттесуі

Сабақтың мақсаты

Хлордың химиялық қасиеттерін ( металдармен, сутекпен және галогенидтермен әрекеттесуі) сипаттайды және әрекеттесу реакцияларын жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(7 мин)





Ұйымдастыру кезеңі.

- Оқушыларды түгендеу

- Бір-біріне жақсы тілек айту арқылы ортада жағымды ахуал туғызу.

«Online Stopwatch» қосымшасы арқылы топқа бөлу.



3. Үй тапсырмасын тексеру үшін Wordwall платформасын қолдану арқылы интерактивті викторина ұйымдастыру.




Біздің бүгінгі сабақ химиялық қосылыстардың құрамында таныс элемент туралы. Ол әр түрлі адамдардың қолында бола отырып, жақсылық пен жамандықты өзімен бірге алып жүреді.

Тақтада жазылған сипаттамаларға сәйкес сіз қандай химиялық элемент туралы айтып отырғаныңызды анықтаңыз.

1. Химиялық элемент ретінде - жағымсыз иісі бар улы газ.

2. Атауы грек тілінен аударғанда «chloros» - сары-жасыл.

2. Ағын судан оның иісі шығады.

3. Сорпаны немен тұздаймыз? Тамақты қорыту үшін асқазанда не бар?

Осылайша, біз бүгін сабақта қандай элементпен танысамыз?

Мұғалім оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырады.

Оқушылар сабаққа дайын екенін байқатады (оқу-құралдарын дайындайды).


О қушылар « Online Stopwatch» қосымшасы арқылы 3 топқа бөлінеді.






Wordwall тапсырмасына белсенді қатысады, жауап береді.


https://wordwall.net/play/85298/497/835






Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жауабы: Хлор










Оқушылар тақырыпты дәптерлеріне жазады.









Оқушының жауаптарының дәлдігіне қарай ауызша мақтау.

1 балл




ҚБ: Мадақтау: Жақсы, жарайсыңдар , тамаша




Интерактивті тақта

https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/



Интерактивті тақта, Wordwall


https://wordwall.net/play/85298/497/835





Презентация










Жұмыс дәптері


Сабақтың ортасы Мағынаны тану кезеңі

23 мин

Жеке жұмыс

Сабақты бейнені көруден бастайық.

Мұқият қараңыз.


1-тапсырма ХЭПЖ орны бойынша хлор элементтіне сипаттама беріңдер.


ЕБҚ тапсырмасы

Синквейн әдісі «Хлор»

Бірінші жолда бір сөз - зат есім жазылады. Бұл қадам синквейн тақырыбы болып табылады.

Екінші жолда синквейн тақырыбын ашатын екі сын есім жазылады.

Үшінші жолда синквейн тақырыбына қатысты әрекеттерді сипаттайтын үш етістік жазылады.

Төртінші жолда - бірнеше сөзден тұратын сөйлем, тұтас сөйлем, ол арқылы бала тақырыпты толығымен сипаттайды, тақырыпқа өзінің көзқарасын білдіреді.

Бесінші жолда - тақырыптың жаңа түсініктемесін ашатын сөз жиынтығы, сөз бірлестігі, баланың тақырыпқа жеке көзқарасын білдіреді.


Топтық жұмыс

1-топ «Металдармен әрекеттесу»,

2-топ «Сутекпен әрекеттесу»,

3-топ «Галогенидтермен әрекеттесу».

Әр топқа хлордың химиялық қасиеттерін зерттеу бойынша тапсырма береді:

1-топ

Келесі бейне көрініс «Хлордың калиймен әрекеттесуі»

Тәжірибе нәтижесінде не байқадыңыз?

Реакция теңдеуін жазыңыз.


2-топ

Бейнені қарау. Мұқият қараңыз.

«Хлордың сутегімен әрекеттесуі»

Тәжірибе нәтижесінде не байқадыңыз?

Реакция теңдеуін жазыңыз.


3-топ

Хлордың галогенидтермен әрекеттесуі.

Тәжірибе нәтижесінде не байқадыңыз?

Реакция теңдеуін жазыңыз.


ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету.


















Тапсырманы орындайды.


Группа 1






Жауабы:

1.Хлор

2. Улы, сары жасыл

3. Бұзады, ағартады, реакцияға түседі

4. Күнделікті өмірде кеңінен қолданылады

5. Галоген






Берілген тапсырмалар бойынша әр топ постер

қорғайды.


Хлордың химиялық белсенділігі жоғары. Ол бейметалдармен белсенді әрекеттеседі. Біз сутекті Кипп аппаратында аламыз. Құрылғының газ шүмегін ашайық. Құрылғының жоғарғы резервуарынан қышқыл төменгі резервуарға түседі және мырышпен жанасқанда сутегі бөлінеді. Сутектің тазалығын тексерейік. Ол үшін түтікті сутегімен толтырыңыз. Біз пробиркадағы сутекті жағамыз. Біз жанып тұрған сутегі бар түтікті газ құбырына әкелеміз. Түтіктен шыққан сутегі жанады. Біз жанып тұрған сутегі бар газ құбырын хлормен толтырылған цилиндрге түсіреміз. Сутегі хлорда жануды жалғастырады. Хлордың түсі біртіндеп жоғалады: хлор күйіп кетеді. Бұл жағдайда хлорсутек газы түзіледі:

H2 + Cl2 → 2HCl

Цилиндрге дымқыл көк лакмус қағазын әкелейік. Ол қызылға айналады: суда ерігенде хлорсутек тұз қышқылын түзеді.


2K + Cl2 → 2KCl

калий хлоридінің ақ түтіні пайда болады.



Cl2 + 2NaBr → Br2 + 2NaCl

Натрий бромидінің түссіз ерітіндісі бөлінетін бромға байланысты сары түске ие болады


2 NaI + Cl2 = 2NaCl + I2

х лор натрий йодидімен әрекеттескенде реакция белгісі өте тез көрінеді, қарапайым зат - қара қоңыр түсті йод ерітіндісі.



Натрий йодиді бар сынауықта йод бөлінді, натрий бромиді бар сынауықта – бром натрий хлориді бар сынауық, әрине, ешқандай өзгеріс болған жоқ. Біз хлордың йод пен бромды олардың тұздарынан ығыстыратынына көз жеткіздік.


ҚБ: Мадақтау: Жақсы, жарайсыңдар , тамаша



Дескриптор:

1. хлор элементтіне сипаттама береді 1балл

2. «Хлор» сөзіне бес жол өлен құрастырады 1балл














Топ жұмысын дескрипторлар арқылы бағалау:

Дескриптор: 3балл

*Тәжірибе нәтижесінде не байқағаның атайды.

*Реакция теңдеулерін дұрыс жазады

Оқулық

§29

https://youtu.be/00SnKPeByyI

Жұмыс дәптері,

ХЭПЖ




Интерактивті тақта












https://youtu.be/vlpK-i-7-Bk

Флипча́рт,

маркерлер

















https://youtu.be/GpKuKU2Cfrc



https://youtube.com/playlist?list=PLtQqrP6X6Mr0_aVE0r2Mbe-vjE4Sf8bcq



https://youtu.be/4rIJY7GTvPQ

https://youtu.be/zaj0i6d9hOw







Сабақтың соңы

15 мин

Жұптық жұмыс

Тапсырма:

Хлордың химиялық қасиеттерін сипаттап, кестені толтырыңыз.

Хлор (Cl2)

Реакция теңдеуі

Реакцияның сипаттамасы

Si


Cu


H2O


C


ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету.


Жеке жұмыс

Алған білімді тексеру үшін quizizz платформасын қолдану арқылы интерактивті викторина ұйымдастыру.


Қорытынды

Рефлексия. «Таңдау әдісі»

1. Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: үйрендім
көп нәрсені , үйренгенім аз болды.
3. Мен басқаларды
мұқият , зейінсіз тыңдадым.
4. Мен пікір сайыстарға
жиі , сирек қатыстым.

5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын,риза емеспін.


Үйге тапсырма:§29, №6 жаттығу 12 бет


Жұптық жұмысты орындайды.


Жауабы:

2Cl2+Si=SiCl4

Cu + Cl2 = CuCl2

Cl2+H2O HCl + HclO

2Cl2+ 2H2O 4HCl + O2

 2Cl2(графит)=CCl4





Quizizz тапсырмасына белсенді қатысады, жауап береді.

https://quizizz.com/join/quiz/61ed0da5c4ac5f001eae84bc/start?studentShare=true




Сабақ барысында не үйренгенін және қалған сұрақтарын айтады.








Үй тапсырмасын жазып алады.


Жауабы:

2NH4Cl + Ca(OH)2 → 2NH3 ↑ + CaCl2 + 2H2O.

2NaCl + CaCO3 → Na2CO3 + CaCl2


Дескриптор: 4 балл

* Хлордың химиялық қасиеттерін сипаттайды, кестені толтырады..









Оқушының жауаптарының дәлдігіне қарай ауызша мақтау.


1 балл


Қорытынды баға береді, ауызша кері байланыс ұсынады.


Барлығы: 10 балл.

Интерактивті тақта

Жұмыс дәптері










Интерактивті тақта,

https://quizizz.com/join/quiz/61ed0da5c4ac5f001eae84bc/start?studentShare=true





Стикерлер








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
254
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі