Материалдар / Ашық сабақ Ілік септік 3 сынып

Ашық сабақ Ілік септік 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2021
690
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


53 жалпы білім беретін мектебі КММ

Табеева Асел

САБАҚ: Қазақтілі

ТАҚЫРЫБЫ:72-сабақ. Ілік септік

Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабаққа негізделген оқу мақсаты


4.2.3.1 – мəтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру.

Сабақ мақсаттары:

Бaрлық оқушылар:

Мәтіннен шешім табуға бағытталған сұрақтарды құрастырады және жауап береді

Ілік септік жалғауларын біледі

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

Мəтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтарды құрастырып, оған жауап беpе алады. Ілік септік жалғауларын біледі

Құндылықтарды дарыту

Адамгершілік, еңбекқорлық.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдылары

Электронды тапсырмалар.

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Зат есімнің септелуі. Септік жалғаулары

Жоспар

Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

2 мин







3 мин

Раппорт (сенім)орнату. Шеңбер бойында есімдеріне байланысты сын есім айтады

Топқа біріктіру. Септік атаулары бойынша 6 топқа бірігу

Өткен сабаққа шолу.

(Shape1 Shape2 Ұ) «Ассоциация құру» тәсілі бойынша кесте бойынша сұрақ қойып, келесі оқушы жауап береді


Shape4 Shape3

Септік

тер


Shape5


Shape7 Shape6

Shape8

ҚБ: Мадақтау

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау


Оқушыларды топтарға бөлуге арналған қима

қағаздар

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, то

лықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Ортасы

10 мин





















2 мин


7 мин














2 мин


Сергіту сәті

2 мин












5мин


2 мин

36-жаттығу.(Т)Мəтінді оқу. Мәтінмен жұмыс

Тапсырма: Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру.

Сел апаты жағдайында шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдау.

Бұл сөздердегі қосымша қай септіктің жалғауы екендігін анықтау

Сел қалай пайда болады?

Тасқынның жылдамдығы туралы не айта аласыңдар?

Сел тасқыны салдарынан не болады? Ойыңмен бөліс.

Сел тасқынының қандай қаупі бар?

Сел апатынан қорғану үшін не істеу керек?

Дескриптор

-мәтін бойынша шешім шығаруға бағытталған сұрақ құрастырады;

-сұраққа дәлелді жауап береді


Қарамен жазылған сөздерді (мұздықтардың, тасқынның, селдің) сөз құрамына талдап, сөздердің қосымшалары қай септікте тұрғанын анықтау

. Дескрипторлар

-қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды;

-қосымшалардың қай септікте тұрғанын анықтайды

ҚБ: Жетістік > түзету > кедергі

Жаңa aқпаpат.

Ілік септіктегі зат есімдеp кімнің?ненің?кімдердің?нелердің?деген сұраққа жауап береді. Ілік септігі aтау септіктегі сөзге -ның,-нің,-дың,-дің,-тың,-тің жалғаулары жалғану aрқылы жaсaлады. Бұл жалғауларды ілік септік жалғаулары деп атайды.

38-жаттығу. Өзіндік ж. Берілген сөздерді ілік септікте тұратындай сөйлемдер құрап жазу.

Жаңбыр,сел, тасқын сөздерін пайдаланып, бірнеше сөйлемдер құрастыру

Дескриптор

-сөздерді қатыстырып сөйлем жазады

-сөздерге ілік септігінің жалғауын қосады

Сызбаны пайдаланып, пікіpін дәлелдеу

Тасқын – қар мен мұздықтың тез еруінен және мол нөсер жаңбырдан өзен деңгейінің қысқа мерзімде күрт көтерілуін айтады.


ҚБ: Жетістік > түзету > кедергі

Ой қозғау

40-жаттығу.(Ө;Қ )Жұмбақты oқып, шешуін табу.

Аспанның жүзі жарқ етті,

Ақ найза жеpге саpт етті

Шешуі: найзағай.

Дескриптор:

-Ілік септіктегі сөзді табады

-қай сөзбен байланысып тұрғанын көрсете алады

ҚБ: Жетістік > түзету > кедергі

Көп нүктенің орнына ілік септік жалғауларын қойып,мақалдарды оқы

  1. Егеменді ел.... еңсесі биік.

2. Еріншек... ертеңі таусылмас

3. Адалдық – ар.... ісі.

4. Жартыны бөліп жеген – татулық.... белгісі.

Жұптық жұмыс. Зат есімнің септелуіне байланысты берілген тапсырмалaрды орындaу.


ҚБ: Жетістік > түзету > кедергі




Аяқтaлуы

5 мин

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс

Альтернативтік тест

1) Кімнің? ненің? шығыс септігінің сұрақтары ма?

Ия Жоқ

2) Атау септігінің жалғаулары: -ға, -ге,-қа,-ке

Ия Жоқ

3) Кіммен?немен? көмектес септігінің сұрақтары мa?

Ия Жоқ

4) Ілік септігінің сұрақтаpы кімнің?ненің?

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!