Материалдар / Ашық сабақ. Информатика 6 сынып. Авторлық құқық және плагиат ұғымдары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Информатика 6 сынып. Авторлық құқық және плагиат ұғымдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2023
918
25 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар ДОІЖО: Турсунов Е.

Бөлімі:

Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау

Педагогтың аты-жөні:

Каримбердиева Б.Р.

Күні:

04.05.2022 ж.

Сынып: 6

Қатыспағандар: Қатысқандар:

Сабақтың тақырыбы:

Авторлық құқық және плагиат ұғымдары.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.4.2.2- «авторлық құқық», «плагиат» ұғымдарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: «авторлық құқық» және «плагиат» ұғымдарын біледі;

Көптеген оқушылар: авторлық құқықпен қорғалатын туындыларды біледі;

Кейбір оқушылар: авторлық құқық жүрмейтін туындыларды біледі.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин


1.Оқушылармен амандасу.

2.Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

3. Топқа бөлу: «Жұп немесе тақ» әдісі арқылы оқушыларды екі топқа бөлу (оқушылар стикер таңдап алады, стикерде жасырылған санның жұп немесе тақ екендігіне қарай екі топқа бөлінеді).

І-топ «Алғырлар» тобы;

ІІ-топ «Тапқырлар» тобы.


4.Үйге берілген тапсырманы тексеру.

а) Өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қою:

1. Гиперсілтеме дегеніміз не?

2. Гиперсілтеменің неше түрі бар?





б) «Кім тапқыр?» әдісі. Кестедегі әріптерді пайдаланып, тақырыпқа қатысты сөздер құрастыру.


Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Стикер таңдап алу арқылы екі топқа бөлінеді.







Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді.








Кестедегі әріптерді пайдаланып сөздер құрастырады. Тапқан сөздерін оқып береді.












Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау толықтыру жасау, бағыттау.






Топтар бір-бірін ауызша мадақтау арқылы бағалайды, қателіктерін түзейді.

Информатика оқулығы, 6-сынып


Интерактивті тақта


Презентация


Сабақтың ортасы

8-15 мин






16-30 мин









31-40 мин


Жаңа сабақ.

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Тақырыптағы негізгі ұғымдарды түсіндіру.

Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсету.

Бейнероликті оқушармен қысқаша талқылау.


1-тапсырма. Топтық жұмыс «Постер қорғау».

Оқушылар бейнероликтегі және оқулықтағы ақпаратты пайдаланып постер жасайды және оны келесі топқа түсіндіреді.

«Алғырлар» тобы – «Плагиат дегеніміз не және оның түрлері»

«Тапқырлар тобы» - «Авторлық құқық және оның түрлері».


2-тапсырма. Жеке жұмыс «Презентация жасау».

Оқушылар жеке-жеке «Плагиат» немесе «Авторлық құқық» ұғымдарына 2 беттен тұратын презентация жасайды.











Оқушылар бейнероликті мұқият қарап, өз ойларымен бөліседі.


Дескриптор:

  • берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды;

  • ақпаратты постерге түсіреді;

  • өзге топтарға тақырыпты түсіндіреді.




Дескриптор:

  • «плагиат» немесе «авторлық құқық» ұғымдарына ақпарат жинақтайды;

  • екі беттен тұратын презентация жасайды;

  • презентацияға анимация енгізеді.










ТОвал 1 оптар бір-бірін

Жарайсың

ЖСкругленный прямоугольник 1 ақсы

ОРавнобедренный треугольник 1 рташа

деп фигуралар арқылы бағалайды.





Оқушыларды мадақтау сөздер арқылы бағалау.











Ватман, стикерлер, маркерлер, суреттер







Компьютер, оқулық


Сабақтың соңы

41-43 мин






44-45 мин








Үйге тапсырма

Сабақты бекіту.

«Себебін анықтайық» әдісі.

1.Не себепті пайдаланылған әдебиеттерді, сілтемелерді көрсету керек?

2. Не себепті ақпараттарды тарату, көшіру заңсыз болып табылады?


Кері байланыс:


& 26 оқу, оқулықтың 137-бетіндегі үй тапсырмасын дәптерге орындау.




Оқушылар қойылған сұрақтар бойынша жауаптарын айтады.




Оқушы өзі дұрыс деп тапқан жауаптардың тұсына «+» белгісін қояды.



Сабақ соңында оқушылардың сабаққа қатысу деңгейіне қарай 1-10 балл аралығында бағалау.


Оқулық







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!