Сабақтың басы
7 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
3. Топқа бөлу: «Жұп немесе
тақ» әдісі арқылы оқушыларды екі топқа бөлу (оқушылар стикер таңдап
алады, стикерде жасырылған санның жұп немесе тақ екендігіне қарай
екі топқа бөлінеді).
І-топ «Алғырлар»
тобы;
ІІ-топ «Тапқырлар»
тобы.
4.Үйге берілген
тапсырманы тексеру.
а) Өткен сабақтағы
тақырып бойынша сұрақтар
қою:
1. Гиперсілтеме
дегеніміз не?
2. Гиперсілтеменің
неше түрі бар?
б) «Кім тапқыр?»
әдісі. Кестедегі әріптерді пайдаланып, тақырыпқа қатысты сөздер
құрастыру.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Стикер таңдап алу арқылы екі
топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Кестедегі әріптерді пайдаланып
сөздер құрастырады. Тапқан сөздерін оқып
береді.
|
Тапсырманы
орындаған оқушыны ауызша мадақтау толықтыру жасау,
бағыттау.
Топтар бір-бірін ауызша
мадақтау арқылы бағалайды, қателіктерін
түзейді.
|
Информатика оқулығы,
6-сынып
Интерактивті
тақта
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
8-15 мин
16-30 мин
31-40 мин
|
Жаңа
сабақ.
Жаңа сабақтың тақырыбы
мен мақсатын
таныстыру.
Тақырыптағы негізгі
ұғымдарды түсіндіру.
Тақырыпқа байланысты
бейнеролик көрсету.
Бейнероликті оқушармен
қысқаша талқылау.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс «Постер
қорғау».
Оқушылар бейнероликтегі
және оқулықтағы ақпаратты пайдаланып постер жасайды және оны келесі
топқа түсіндіреді.
«Алғырлар» тобы –
«Плагиат дегеніміз не және оның
түрлері»
«Тапқырлар тобы» -
«Авторлық құқық және оның
түрлері».
2-тапсырма. Жеке
жұмыс «Презентация
жасау».
Оқушылар жеке-жеке
«Плагиат» немесе «Авторлық құқық» ұғымдарына 2 беттен тұратын
презентация жасайды.
|
Оқушылар
бейнероликті мұқият қарап, өз ойларымен
бөліседі.
Дескриптор:
-
берілген
тақырып бойынша ақпарат
жинайды;
-
ақпаратты постерге
түсіреді;
-
өзге
топтарға тақырыпты
түсіндіреді.
Дескриптор:
-
«плагиат» немесе «авторлық құқық» ұғымдарына ақпарат
жинақтайды;
-
екі
беттен тұратын презентация
жасайды;
-
презентацияға анимация енгізеді.
|
Т оптар
бір-бірін
Жарайсың
Ж
ақсы
О
рташа
деп фигуралар арқылы
бағалайды.
Оқушыларды мадақтау
сөздер арқылы бағалау.
|
Ватман, стикерлер,
маркерлер, суреттер
Компьютер,
оқулық
|
Сабақтың соңы
41-43 мин
44-45
мин
Үйге тапсырма
|
Сабақты
бекіту.
«Себебін анықтайық»
әдісі.
1.Не себепті
пайдаланылған әдебиеттерді, сілтемелерді көрсету
керек?
2. Не себепті
ақпараттарды тарату, көшіру заңсыз болып
табылады?
Кері
байланыс:
& 26 оқу, оқулықтың
137-бетіндегі үй тапсырмасын дәптерге
орындау.
|
Оқушылар қойылған
сұрақтар бойынша жауаптарын
айтады.
Оқушы өзі дұрыс деп
тапқан жауаптардың тұсына «+» белгісін
қояды.
|
Сабақ соңында оқушылардың
сабаққа қатысу деңгейіне қарай 1-10 балл аралығында
бағалау.
|
Оқулық
|