Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу.
Оқушыларды
түгендеу.Күнделік кз платформасы.
|
Пән
мұғалімімен амандасады;
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін
арттыратын ынталандыру сөздер:
|
Күнделік.кз
|
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Күлімсіреу» әдісі арқылы шаттық
шеңберін жасайды . Оқушыларды «Шаттық
шеңбер» бойымен тұрғызып бүгінгі сабаққа бір-біріне өздерінің
есімдерінің бас əрпінен басталатын жақсы жылы тілектер
айтқызамын.
Топқа
бөліну:
Classtools платформасында топқа
бөлінеді
Бағалау парағымен
таныстырады(мұғалім өзі
бағалайды)
|
Әр оқушы сол немесе оң
жағындағы оқушыға күлімсірейді немесе мақтау
айтады.
|
|
Интерактивті
тақта
Classtools платформ.
|
5
минут
|
|
Өткен сабақты
пысықтау:
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Гиперсілтемелер және оны
практикалық тұрғыдан қолдану»
Umapalata.com
платформасын қолдану
https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=108053&mygames=s&tk=b21f90d49a98572c5061c5de7f55e1c2bd175626d729fb2f5791aa6f7d750099&lv=
Әр оқушыға бір сұрақтан
беріледі, дұрыс жауап берген оқушы 1
балл алып
отырады.
|
Дескриптор:
Тақырып
бойынша меңгергендерін толық айтады
1
ұпай
|
Әр оқушының дұрыс
жауабын бағалау парағына (1 макс балл) арқылы
бағалайды.
|
https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=108053&mygames=s&tk=b21f90d49a98572c5061c5de7f55e1c2bd175626d729fb2f5791aa6f7d750099&lv=
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Видео
көрсету
https://www.youtube.com/watch?v=-L60-aQyI5k
Дескриптор:
Тақырып бойыша негізгі
ұғымдармен танысады.
|
Видеоны көреді,сабақтың
тақырыбын дәптерге жазады.
|
Мұғалім:
Оқулықтағы 115 беттегі
тақырыпты дәптерге жазу ұсынылады.
|
Оқулық
Интерактивті
тақта
https://www.youtube.com/watch?v=-L60-aQyI5k
|
|
Практикалық
бөлім
10
минут
|
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқулықты
пайдаланып постер қорғау.
1-топ
«Авторлық құқық» ұғымына түсініктеме жазу
2-топ
«Плагиат» ұғымына түсініктеме жазу.
Дескриптор:
1-топ
Авторлық құқық дегеніміз не,авторлық құқықпен
қорғалатын туындыларды біледі тізімін жазады.Авторлық құқықтың
қорғалу жолдарын айтады
5 ұпай
2-топ
Плагиат ұғымын біледі,авторлық құқықты бұзу
туралы ҚР заңнамасын біледі.Плагиат қолданбаудың жолдарын
көрсетеді
5
ұпай
|
Топ болып постер
қорғайды.
|
Оқушының
белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
Жарайсыздар
Әр тапсырманың
дескрипторына сай оқушыны бағалау парағына
бағалайды
|
Презентация
|
7
минут
|
2-тапсырма
Жеке
жұмыс ЖЖ (компьютерде жұмыс)
Компьютерде жұмыс
Жеке
жұмыс
1. Әр
оқушыға интернет желісінен түрлі тақырыптар бойынша қысқа өлең
жолдарын word программасына жазып авторына сілтеме көрсету
ұсынылады.
Дискриптор:
Интернет желісінен
ақпарат іздеудің жолын біледі,дереккөз алынған сайттқа сілтеме
көрсетеді.
2
ұпай
Авторлық құқықты
сақтаудың дұрыс жолын ұйымдастырады.
2
ұпай
|
|
Әр тапсырманың
дескрипторына сай оқушыны бағалау парағына
бағалайды.
Оқушылардың жұмысын
плагиатқа тексереді онлайн
платформа
арқылы
https://killer-antiplagiat.ru/order/getcheckunique?uid=6626a2c60c1ee
https://textovod.com/unique
|
Презентация,
компьютер
|
|
|
Қосымша мәлімет
оқушыларға:
(слайд)
|
|
|
|
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Бекіту
кезеңі:
1.Плагиат деген не?
2. Авторлық құқық деген
не?
3. Авторлық құқықтың
неше түрі бар?
4. Интернеттен
ақпараттарды жүктеп алғанда қалай пайдалану
керек?
5. Авторлық
құқықбұзушылықтың ең көп тараған түрлері қандай?
6. Өзгенің туындысын
қалай пайдалануға болады?
|
|
Сұраққа дұрыс жауап
бергенін платформа анықтап береді
Бағалау парағына
қортынды ұпайлары шығарылып,күнделікке қойылады.
|
https://spinthewheel.io/
|
|
Кері
байланыс:
«Livecloud.online» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс
жасайды
https://wordwall.net/tr/resource/25484923/авторлық-құқықплагиат-ұғымдары
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды
|
|
https://livecloud.online/fr/poll
|
|
Үй
тапсырмасы 117-бет Тақырып бойынша
4-бетік презентация жасап келу.
|
|
|
|