Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
5
минут
Өткен білімді еске
түсіру
5
минут
Жаңа
білім
25
минут
Бекіту
5
минут
Кері байланыс
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткен тақырыпты
қайталау
«Қолшатырдағы тамшылар»
әдісі
«Қазақстан көлдері» тақырыбын
пысықтау
-
Қазақстандағы көлдерді атай
аласың ба?
-
Суының жартысы тұщы,жартысы
ащы қай көл?
-
Өзен, көлдер неге
ластанады?
-
Экологиялық мәселелер
шешілмесе не болады?
-
Табиғатты қалай сақтауға
болады?
-
Қз жеріміздегі су көздері
туралы не айта аласың?
Жаңа
тақырып.
«Достық»
Достық туралы ойларын
айту
«Адалдық»
Адалдық туралы ойларын
айту
«Қазына»
Қазына туралы ойларын
айту
-Оқушылар осы сөздер турлы не
айтуға болады? Бұлар қандай
сөздер?
-(оқушылардың
жауабы)
-Ия осы қасиеттерге ие біздің
төрт аяқты досымыз бар. Ол
не?-Ит.
-Олай болса, оқушылар бүгінгі
сабағымыз не туралы болмақ?
-Ит
туралы
Автормен
танысу

«Тыңдалым» айдары.
Оқылым
«Көшер кезде» мәтінін
тізбектей оқу
Мазмұнын
айту
Дәптермен жұмыс.
Жазылым
«Жаңа сөздер
сандығы»
Середей – сорайған,
ұзарған.
Басына күн туған – қиыншылыққа
тап болған.

Топтық
жұмыс
«Автор орындығы»
әдісі
«Бұл жауап болса, сұрағы
қандай» әдісі бойынша берілген сөздерге сұрақ
құрастыру.
1-топ
“Автор”
2-топ
“Майлыаяқ”
3-топ “Қоршаған
орта”
Қорытындылау
«Жеті , жеті, жеті»
ойыны



Үй
тапсырмасы
Ит туралы қызық оқиғаға эссе
жазып келу

|
Шаттық шеңберін
жасату
Қолшатырға
ілінген
тамшылардағы сұрақтарға жауап
береді
Өткен тақырыпты
пысықтау
Қз ойларын
айтады
Тақырыпты
ашады
Автормен
танысады
Оқулықпен, дәптермен жұмыс
жүргізеді
Сергіту сәтін
жасайды
Орындыққа отырып сұрақтарына
толық жауап береді
Сөздерге сұрақ
құрастырады
Парақтағы сөздің мағынасын
түсіндіреді
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мадақтау арқылы
бағалау
ҚБ:

Дескриптор:
Өткен тақырыпты
біледі-1Б
Сұрақтарға жауап
береді-1Б
ҚБ:
Керемет!

Дескриптор:
Берілген тақырыптарды
түсінеді-1Б
Тақырып мазмұнын
ашады-1Б
ҚБ:

Дескриптор:
Аңыз әңгімені
түсініп оқиды -1Б
Аңыз әңгіменің мазмұнын
айтады-1Б

Дескриптор:
Берілген сөздер жауабы
болатындай сұрақтар
құрастырады-1Б
Құраған сұрақтарына толық
жауап айтады-1Б
ҚБ:

«Білім гүлі»
әдісі
|

Суреттер

Слайд
Топтастыру
ға арналған
парақтар
Слайд
Суреттер
Дәптер
Оқулық
Слайд
Парақтар
Суреттер
Кері байланыс парағы
|