Ақтөбе қаласы
ЖШС «Бопай» бб
Тәрбиеші: Төлепова Айгүл Ақылбекқызы
Күні: 28 .04.2021жыл.
Тобы: «Бәйтерек» мектепалды даярлық тобы.
Бала саны: 18 бала.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: Ж дыбысы және әрпі
Мақсаты: Дыбысының айтылуы, дыбысталу артикуляциясымен таныстыру.Ж дыбысын басқа дыбыстардың ішінен айыра білуге, сөзге дыбыстық талдау жасауға, сөзді буынға дұрыс бөлуге үйрету.Сурет арқылы заттың атауын білу,ойлау қабілеттерін арттыру,штрихтауға қолдарын жаттықтыру.
Қолданылатын көрнекіліктер: Интерактивті тақта,тақырыпқа байланысты суреттер,слайдтар, дыбыстық фишкалар, қаңқызыл қоңызы суреті , сергіту сәті, ойындар.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті |
|
Мотива - циялық қозғау-шылық |
Жағымды жағдай орнату, шаттық шеңберін құру: Амансың ба, алтын күн! Амансың ба, Жер ана! Амансың ба, Достарым, Сендерді көрсем қуанам. Сәттілік біздер тілейік, Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік. *Артикуляциялық жаттығу: «Ине». *Тыныс алу жаттығуы: сендер шаршап қалған боларсыңдар қане терең тыныс дем ала кеудемізді ауаға толтырып демімізді бөліп – бөліп шығарайық. -Балалар,өткен іс-әрекетімізде қандай дыбыспен таныстық? -Дұрыс айтасыңдар, олай болса, дыбыс дегеніміз не? -Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дыбыстарды қандай үйшіктерге орналастырамыз? -Дыбыстар тағы қалай айтылады? |
Балалар шаттық шеңберін құрады. Балалар қызығушылықпен жасайды. -Ы дыбысы -дыбысты естиміз,айтамыз. -дыбыстар екіге бөлінеді. -Қызыл және көк түсті үйшікке -Жуан жіңішке. Барлығы бірге дыбыстайды. |
|
Ұйым дасты рушы лық ізденістік |
Қанқызыл қоңызының аудио дыбысын қосу. -Ой балалар, менім алдыма не ұшып келді? -Бұл не болды ? -Ия, бұл жәндік,қараңдаршы өте әдемі. Қаңқызыл қоңызы туралы тақпақты бірге айтайықшы. -Жа-жа жа Қоңыз шықты далаға Алды артына қарады. Таба алмай ешкімді, быжылдауды бастады.Ж-ж-ж-ж -Жоғарғы,астыңғы тістерімізді қосып,ернімізді тигізбей жасаймыз.ЖЖЖ. -Балалар, қаңқызыл қоңызы қалай дыбыстайды екен? -Сендер қандай дыбысты естіп тұрсыңдар? Олай болса бүгін Ж дыбысы және әрпімен танысатын боламыз. Ал қанқызыл қоңызы сендерден көмек сұрап келген тәрізді.Ол қонатын гүлін іздеп жүр.Көмектесеміз бе? Ол үшін тапсырмаларды мұқият тыңдап дұрыс орындайық. -Барлығымыз тақтаға (ИАТ) назар аударайық - Суретте нені көріп тұрсыңдар? -Ия, дұрыс, қандай дыбыс естіліп тұр бірінші? Дұрыс айтасыңдар.Олай болса бүгінгі танысатын жаңа дыбыс Ж, Ж дыбысы сөздің басында,ортасында,соңында кездеседі. Ж дыбысы қалай айтылып тұр? -Онда қандай үйшікке орналастырамыз? -Сөздер айтайықшы. Жапалақ-неше буын бар? -Жаз сөзі, неше буынға бөлініп тұр? -Сөздің қай жерінде естіліп тұр? -Ия, дұрыс айтасыңдар.Енді сөздерді талдайық. -Ждыбысының таңбасы қандай жәндікке ұқсайды? Қане ауаға Ж дыбысының әріп таңбасын жазып жаттығып алайық. Жұмбақ жасыру. Күндіз бәрі қашады, Түнде аспанды басады (жұлдыз) Сергіту сәті. Арам сам-сам Тақтамен жұмыс. Жұлдыз сөзіне дыбыстық талдау жасау. Стол үстінде фишкалармен ожау, тәж сөзіне дыбыстық талдау жасату. Суретпен жұмыс: Триз-технологиясы.Ж дыбысы бар суреттерді табу. Заттарды ортақ белгілеріне қарай атау . Құстар.Жемістер.Жануарлар. |
-Қаңқа қыз. -Жәндік Қайталайды. ЖЖЖЖЖ –Дыбыстайды. Жжжжжжжж Жылан,жұмыртқа,жаз,жуа,әже,жастық Жжжж Тез айтылады Көк үйшікке Үш буын бар Бір буын Басында -Көбелекке |
|
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті нің қор-тындысы |
Дәптермен жұмыс: 1.Ж дыбысының әріп таңбасын жазу. Дидактикалық ойын. Ж дыбысын естідің бе? Шарты: ж дыбысынан басталатын немесе сөзде естілетін сөздерге көк түсті фишканы көтеру. Жастық, тасбақа, жаз, әже, орман,жұмыртқа, құс,жануар,жем, жаға.... Ойын.Пазлдардан көктем, жаңбыр,қолшатыр бейнелерін құрастыру. Сөздерден сөйлем құрау дағдыларын қалыптастыру. Қорытынды. Сонымен балалар бүгін біз қандай дыбыспен таныстық? Ж дыбысы қандай дыбыс? Неліктен дауыссыз?Ж дыбысының әріп таңбасы қандай жәндікке ұқсайды екен? Жарайсыңдар балалар,демек сендер қанқызыл қоңыздың гүлге қонуына көмектестіңдер.Сабақтың қай тұсы ұнады, бүгін барлықтарың сабаққа белсене қатысып отырдыңдар.Қанқызыл қоңыздың сендерге сыйлығы бар екен.Сабақ аяқталды, қонақтарымызға сау болыңыз дейміз. |
й |




Күтілетін нәтиже
Біледі: Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады.
Игереді: Сұрақтарға толық, жауап беруге үйренуді.
Меңгереді: Ж дыбысы туралы білімді меңгереді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ж дыбысы және әрпі" даярлық топ
Ашық сабақ "Ж дыбысы және әрпі" даярлық топ
Ақтөбе қаласы
ЖШС «Бопай» бб
Тәрбиеші: Төлепова Айгүл Ақылбекқызы
Күні: 28 .04.2021жыл.
Тобы: «Бәйтерек» мектепалды даярлық тобы.
Бала саны: 18 бала.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: Ж дыбысы және әрпі
Мақсаты: Дыбысының айтылуы, дыбысталу артикуляциясымен таныстыру.Ж дыбысын басқа дыбыстардың ішінен айыра білуге, сөзге дыбыстық талдау жасауға, сөзді буынға дұрыс бөлуге үйрету.Сурет арқылы заттың атауын білу,ойлау қабілеттерін арттыру,штрихтауға қолдарын жаттықтыру.
Қолданылатын көрнекіліктер: Интерактивті тақта,тақырыпқа байланысты суреттер,слайдтар, дыбыстық фишкалар, қаңқызыл қоңызы суреті , сергіту сәті, ойындар.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті |
|
Мотива - циялық қозғау-шылық |
Жағымды жағдай орнату, шаттық шеңберін құру: Амансың ба, алтын күн! Амансың ба, Жер ана! Амансың ба, Достарым, Сендерді көрсем қуанам. Сәттілік біздер тілейік, Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік. *Артикуляциялық жаттығу: «Ине». *Тыныс алу жаттығуы: сендер шаршап қалған боларсыңдар қане терең тыныс дем ала кеудемізді ауаға толтырып демімізді бөліп – бөліп шығарайық. -Балалар,өткен іс-әрекетімізде қандай дыбыспен таныстық? -Дұрыс айтасыңдар, олай болса, дыбыс дегеніміз не? -Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дыбыстарды қандай үйшіктерге орналастырамыз? -Дыбыстар тағы қалай айтылады? |
Балалар шаттық шеңберін құрады. Балалар қызығушылықпен жасайды. -Ы дыбысы -дыбысты естиміз,айтамыз. -дыбыстар екіге бөлінеді. -Қызыл және көк түсті үйшікке -Жуан жіңішке. Барлығы бірге дыбыстайды. |
|
Ұйым дасты рушы лық ізденістік |
Қанқызыл қоңызының аудио дыбысын қосу. -Ой балалар, менім алдыма не ұшып келді? -Бұл не болды ? -Ия, бұл жәндік,қараңдаршы өте әдемі. Қаңқызыл қоңызы туралы тақпақты бірге айтайықшы. -Жа-жа жа Қоңыз шықты далаға Алды артына қарады. Таба алмай ешкімді, быжылдауды бастады.Ж-ж-ж-ж -Жоғарғы,астыңғы тістерімізді қосып,ернімізді тигізбей жасаймыз.ЖЖЖ. -Балалар, қаңқызыл қоңызы қалай дыбыстайды екен? -Сендер қандай дыбысты естіп тұрсыңдар? Олай болса бүгін Ж дыбысы және әрпімен танысатын боламыз. Ал қанқызыл қоңызы сендерден көмек сұрап келген тәрізді.Ол қонатын гүлін іздеп жүр.Көмектесеміз бе? Ол үшін тапсырмаларды мұқият тыңдап дұрыс орындайық. -Барлығымыз тақтаға (ИАТ) назар аударайық - Суретте нені көріп тұрсыңдар? -Ия, дұрыс, қандай дыбыс естіліп тұр бірінші? Дұрыс айтасыңдар.Олай болса бүгінгі танысатын жаңа дыбыс Ж, Ж дыбысы сөздің басында,ортасында,соңында кездеседі. Ж дыбысы қалай айтылып тұр? -Онда қандай үйшікке орналастырамыз? -Сөздер айтайықшы. Жапалақ-неше буын бар? -Жаз сөзі, неше буынға бөлініп тұр? -Сөздің қай жерінде естіліп тұр? -Ия, дұрыс айтасыңдар.Енді сөздерді талдайық. -Ждыбысының таңбасы қандай жәндікке ұқсайды? Қане ауаға Ж дыбысының әріп таңбасын жазып жаттығып алайық. Жұмбақ жасыру. Күндіз бәрі қашады, Түнде аспанды басады (жұлдыз) Сергіту сәті. Арам сам-сам Тақтамен жұмыс. Жұлдыз сөзіне дыбыстық талдау жасау. Стол үстінде фишкалармен ожау, тәж сөзіне дыбыстық талдау жасату. Суретпен жұмыс: Триз-технологиясы.Ж дыбысы бар суреттерді табу. Заттарды ортақ белгілеріне қарай атау . Құстар.Жемістер.Жануарлар. |
-Қаңқа қыз. -Жәндік Қайталайды. ЖЖЖЖЖ –Дыбыстайды. Жжжжжжжж Жылан,жұмыртқа,жаз,жуа,әже,жастық Жжжж Тез айтылады Көк үйшікке Үш буын бар Бір буын Басында -Көбелекке |
|
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті нің қор-тындысы |
Дәптермен жұмыс: 1.Ж дыбысының әріп таңбасын жазу. Дидактикалық ойын. Ж дыбысын естідің бе? Шарты: ж дыбысынан басталатын немесе сөзде естілетін сөздерге көк түсті фишканы көтеру. Жастық, тасбақа, жаз, әже, орман,жұмыртқа, құс,жануар,жем, жаға.... Ойын.Пазлдардан көктем, жаңбыр,қолшатыр бейнелерін құрастыру. Сөздерден сөйлем құрау дағдыларын қалыптастыру. Қорытынды. Сонымен балалар бүгін біз қандай дыбыспен таныстық? Ж дыбысы қандай дыбыс? Неліктен дауыссыз?Ж дыбысының әріп таңбасы қандай жәндікке ұқсайды екен? Жарайсыңдар балалар,демек сендер қанқызыл қоңыздың гүлге қонуына көмектестіңдер.Сабақтың қай тұсы ұнады, бүгін барлықтарың сабаққа белсене қатысып отырдыңдар.Қанқызыл қоңыздың сендерге сыйлығы бар екен.Сабақ аяқталды, қонақтарымызға сау болыңыз дейміз. |
й |




Күтілетін нәтиже
Біледі: Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады.
Игереді: Сұрақтарға толық, жауап беруге үйренуді.
Меңгереді: Ж дыбысы туралы білімді меңгереді.
шағым қалдыра аласыз













