|
Бөлім 5.1А. Сандарға амалдар қолдану |
Еңбекту ЖОББМ |
||||||||||||||||||
|
Мұғалім аты-жөні: Махмутова Ә.Б. |
|||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу
|
||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сілтеме: |
5.1.2.23 Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау; |
||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Жай бөлшекті жай бөлшекке
бөлу үшін 2. Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшек түрінде жазып алу керектігін біледі. |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өткен сабақтарда қарастырылған жай бөлшекті жай бөлшекке, аралас сандарды аралас санға қосу, азайту, көбейту тақырыптарымен бірге жаңа тақырыпқа бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушылардың өмірлік білім жолын қалыптастыруға үйрету, өзіне деген сенімділігін, ойын ашық жеткізе білуге үйрету. |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Оқыту ресурстары |
|||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі \ Сабақтың басы |
Мотивациялық кезеңі: а) Сәлемдесу; Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту деп? Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек. Ережені әріптермен жазсақ:
Мұндағы
Мысалдар:
Санды нөлге бөлуге болмайды. Себебі кез келген санды 0-ге көбейткенде көбейтінді 0-ге тең болады. Аралас санды аралас санға бөлу Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшек түрінде жазып алып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін қолдану керек.
Натурал санды бөлшекке бөлу және бөлшекті натурал санға бөлу Бөлінгіш немесе бөлгіш натурал сан болған жағдайда натурал сан бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазылып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі қолданылады.
«Есте сақта» Ұлы педагог Ушинский «Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды ескере түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау». Есте сақта!
|
в)Үй жұмыстарының тексерілуін қадағалайды; Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады. |
Өзін-өзі бағалау |
|
|||||||||||||||
|
Жеке жұмыс кезеңі (5 мин) |
Оқушыларға карточкалар беріледі, каточкалардағы тапсырмаларды достарының көмегінсіз өзі орындауы тиіс. (Карточка№1) |
|
|||||||||||||||||
|
|
Divide the rational numbers.
Practice Problems Divide the rational numbers.
Divide the rational numbers.
|
А3 парағы , түрлі-түсті маркерлер, Математика, 5 сынып, бөлім,Т.Алдамұратова, Е.Байшоланов, 2015 |
|||||||||||||||||
|
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалауды алу себебім оқушылардың оқу мақсатына жеткендігін білу үшін |
Қалыптастыр-ушы бағалау 1 |
|||||||||||||||||
|
Reflection |
Рефлексия Менің есіме түсті ……………………………….. Маған қиын болды …………….. Менің білгім келеді ………………………... Мен орындай алмадым ……………………………… Мен оындағым келеді ………………………….
|
|
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма (Homework) |
№1 Бөлуді орында:
№1108 Бөлуді орындаңдар:
а)
№3 Қадамының
ұзындығы
|
|
|||||||||||||||||
|
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейміз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексереміз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ құндылықтарымен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
Қабілетті төмен оқушыны сабаққа ынталандырып, сабақтың түсініксіз тұстарын түсіндіріп, өзінің сыныптасын абілімге баулиды өзі де тақырыпты қайталау арқылы білімін бекітеді. Сыныптағы барлық оқушыны назардан тыс қалдырмай белсенділігіне байланысты мақтаулар, мадақтаулар айту. |
Оқушының өзін-өзі бағалауға және сыныптаға белсенді оқушыны бағалап, әлі неге қол жеткізу керектігін ьағалау арқылы түсініп отырады. |
Ойлауды дамытатын материалдар. Оқушылардың өзара қарым-қатынаста өзін ұстау мәдениетін және қандай жағдай болмасын бірқалыпты болуға тәрбиелеу. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1.Қайталау арқылы еске түсіру 2. Қалыптастырушы бағалау Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Тапсырмаларды топта талқылау Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Топтағы оқушылардың тапсырманы орындауға толық қатысып отырғанына көңіл бөлу қажет |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Жай бөлшек және аралас сандарды бөлу
Ашық сабақ Жай бөлшек және аралас сандарды бөлу
|
Бөлім 5.1А. Сандарға амалдар қолдану |
Еңбекту ЖОББМ |
||||||||||||||||||
|
Мұғалім аты-жөні: Махмутова Ә.Б. |
|||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу
|
||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сілтеме: |
5.1.2.23 Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау; |
||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Жай бөлшекті жай бөлшекке
бөлу үшін 2. Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшек түрінде жазып алу керектігін біледі. |
||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өткен сабақтарда қарастырылған жай бөлшекті жай бөлшекке, аралас сандарды аралас санға қосу, азайту, көбейту тақырыптарымен бірге жаңа тақырыпқа бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушылардың өмірлік білім жолын қалыптастыруға үйрету, өзіне деген сенімділігін, ойын ашық жеткізе білуге үйрету. |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Оқыту ресурстары |
|||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі \ Сабақтың басы |
Мотивациялық кезеңі: а) Сәлемдесу; Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту деп? Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек. Ережені әріптермен жазсақ:
Мұндағы
Мысалдар:
Санды нөлге бөлуге болмайды. Себебі кез келген санды 0-ге көбейткенде көбейтінді 0-ге тең болады. Аралас санды аралас санға бөлу Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшек түрінде жазып алып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін қолдану керек.
Натурал санды бөлшекке бөлу және бөлшекті натурал санға бөлу Бөлінгіш немесе бөлгіш натурал сан болған жағдайда натурал сан бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазылып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі қолданылады.
«Есте сақта» Ұлы педагог Ушинский «Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды ескере түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау». Есте сақта!
|
в)Үй жұмыстарының тексерілуін қадағалайды; Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады. |
Өзін-өзі бағалау |
|
|||||||||||||||
|
Жеке жұмыс кезеңі (5 мин) |
Оқушыларға карточкалар беріледі, каточкалардағы тапсырмаларды достарының көмегінсіз өзі орындауы тиіс. (Карточка№1) |
|
|||||||||||||||||
|
|
Divide the rational numbers.
Practice Problems Divide the rational numbers.
Divide the rational numbers.
|
А3 парағы , түрлі-түсті маркерлер, Математика, 5 сынып, бөлім,Т.Алдамұратова, Е.Байшоланов, 2015 |
|||||||||||||||||
|
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалауды алу себебім оқушылардың оқу мақсатына жеткендігін білу үшін |
Қалыптастыр-ушы бағалау 1 |
|||||||||||||||||
|
Reflection |
Рефлексия Менің есіме түсті ……………………………….. Маған қиын болды …………….. Менің білгім келеді ………………………... Мен орындай алмадым ……………………………… Мен оындағым келеді ………………………….
|
|
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма (Homework) |
№1 Бөлуді орында:
№1108 Бөлуді орындаңдар:
а)
№3 Қадамының
ұзындығы
|
|
|||||||||||||||||
|
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейміз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексереміз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ құндылықтарымен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
Қабілетті төмен оқушыны сабаққа ынталандырып, сабақтың түсініксіз тұстарын түсіндіріп, өзінің сыныптасын абілімге баулиды өзі де тақырыпты қайталау арқылы білімін бекітеді. Сыныптағы барлық оқушыны назардан тыс қалдырмай белсенділігіне байланысты мақтаулар, мадақтаулар айту. |
Оқушының өзін-өзі бағалауға және сыныптаға белсенді оқушыны бағалап, әлі неге қол жеткізу керектігін ьағалау арқылы түсініп отырады. |
Ойлауды дамытатын материалдар. Оқушылардың өзара қарым-қатынаста өзін ұстау мәдениетін және қандай жағдай болмасын бірқалыпты болуға тәрбиелеу. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1.Қайталау арқылы еске түсіру 2. Қалыптастырушы бағалау Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Тапсырмаларды топта талқылау Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Топтағы оқушылардың тапсырманы орындауға толық қатысып отырғанына көңіл бөлу қажет |
||
шағым қалдыра аласыз
























