Ашық сабақ Жай бөлшекитің негізгі қасиеттері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Жай бөлшекитің негізгі қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған "Жай бөлшектің негізгі қасиеті" тақырыбына ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №32 5 сынып

Бекітемін:

Бөлім:

Жай бөлшектер

Педагогтің аты-жөні:

Камалова Дана Кайратовна

Күні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектің негізгі қасиеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.14

жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану;

5.1.2.15

жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру;

Сабақтың мақсаты:

жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолданып есептер шығарады;

жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріп есептер шығарады.

Құндылықтарға баулу:

Тәуелсіздік және отаншылдық: Оқушыларға Қазақстанның тәуелсіздігі – ел дамуының негізгі құндылығы екенін түсіндіру, математикалық тапсырмаларды елдің жетістіктерімен байланыстыру (тәуелсіздік жылдарына қатысты сандар, еліміздің атаулы күндері, тарихи даталар арқылы есептер құрастыру).

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


10 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру

3.2 Жайбөлшектің негізгі қасиеті. Жай бөлшекті қысқарту

Егер бөлшектің алымын да, бөлімін де бірдей натурал санға көбейтсе немесе бөлсе, онда бастапқы бөлшекке тең бөлшек шығады.

Тең бөлшектер – бір санның әртүрлі жазылуы.

Бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді бөлшекті қысқарту деп атайды.

Бөлшектер алымы мен бөлімі өзара жай сандар болғанға дейін, яғни қысқартылмайтын бөлшек түріне келгенге дейін қысқартылады.

Сұрақ жауап әдісімен өткенді қайталап алу.

Үй жұмысын тексеру.

Сұрақтарға жауап береді;

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады; анықтамалар мен мысалдарды қарап тақырыпты түсінеді

Бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді бөлшекті қысқарту деп атайды.

Бөлшекті қысқарту үшін:

  1. Бөлшектердің әрқайсысының алымы да, бөлімі де бөлінетін натурал санды табыңдар.

  1. Табылған натурал санға бөлшектің алымын да, бөлімін де бөліңдер.

Сонда қысқартылған бөлшек жазылады.

Бөлшекті қысқартуға болатын ең үлкен сан — оның алымы мен бөлімінің ең үлкен ортақ бөлгіші.

Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды

Ауызша бағалау

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Интерактивті тақта

5-сыныбына арн. /А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова4-басылымы. - Алматы: Мектеп , 2017

Сабақтың

ортасы


25минут

Жеке тапсырма

Тапсырма:

1

Төртбұрыштың қандай бөлігі боялған, қандай бөлігі боялмаған? Бөлшектер қатарындағы артық санды көрсет:


Жауабы:( ) үштен бір бөлігі боялған, ( ) үштен екі бөлігі боялмаған. Артық сандар: төрттен үш ( ), екіден үш ( ), бестен төрт ( ) ,

Дескрипторлар:

- Боялған және боялмаған үлестерді санайды;

- Екеуін де бөлшекпен жазады;

- Берілген тізбектен артық бөлшекті анықтайды (ереже бойынша).


Жеке тапсырма 2

Кім зерек?» ойыны. Бөлшек түрінде жаз:

Shape1 Алымы


Бөлімі

5


19

35

35




53




86




Дескрипторлар:

- Кестедегі берілгендерден бөлшектерді құрастырады (берілген алым/бөліммен);

- Қажет болса қысқартады;

- Нәтижені жүйелі жазады

2

Төртбұрыш қанша бөлікке бөлінген? Оның қандай бөлігі боялған? Артық бөлшек сандарды ата:


Жауабы: 10-ға бөлінген, оннан жеті бөлігі боялған; Артық бөлшектер: (үштен

.

Дескрипторлар:

- Төртбұрыштың қанша бөлікке бөлінгенін анықтайды;

- Боялған үлесті бөлшекпен жазады;

- Артық бөлшектерді ереже бойынша табады.


Дескриптор:

-бөлшектерді қысқартады;

-белгісіз санды анықтайды,

ҚБ: дескриптор бойынша өзін-өзі бағалау

Интерактивті тақта

5-сыныбына арн. /А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова4-басылымы. - Алматы: Мектеп , 2017

Топтық жұмыс:

Тапсырмалар.

2021 жылы Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жыл толды. Осы 30 жылды 34 жылға бөлгенде, қанша бөлікке сәйкес келетінін​ бөлшек түрінде көрсетіңіз және оны қарапайым түрге қысқартуға бола ма?

Дескрипторлар:

- «бөлігі» ұғымын қолданады (бөлшекпен жазу: бөлігі/барлығы);

- Қажет болса бөлшекті қысқартады;

- Жауапты бөлшекпен жазады.


1.Бөлшектерді жаңа бөлімге келтіріңдер 
1)
¾ бөлшегінің бөлімін 8-ге, 20-ға, 100-ге, 1000-ға;

2)2/7 бөлшегінің бөлімін 14-ке, 21-ге, 35-ке, 140-қа;

3)5/8 бөлшегінің бөлімін 16-ға, 32-ге, 56-ға, 1000-ға.

ҚБ:бағдаршам әдісі

Слайд

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


ТShape3 Shape2 оптық жұмыс. «Гексагон» әдісі


Бөлшектерді қысқартыңдар:

, , ,



Дескрипторлар:

- Ортақ бөлгішті табады;

- Алым мен бөлімді бірдей санға бөледі;

- Ең ықшам түрге келтіреді

Дескриптор бойынша бағалау парақтарымен бағаланады


ҚБ : «сен мені, мен сені» жұптық бағалау

Слайд

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер







Жұптық жұмыс


1) ; 2) 3) бөлшегін қысқаратындай етіп, a әрпінің орнына қоюға болатын бөлімінің мәнінен кем а-ның барлық мәндерін жазыңдар.

2) = ; теңдігі тура болатындай x-тің орнына қандай натурал санды жазуға болады.


-Жай бөлшекпен жазады;

-бос орындарды толтырады;

-тең бөлшектерді анықтайды;

-Жауабын жазады.

ҚБ: көршіңді тексер

Интерактивті тақта

5-сыныбына арн. /А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова4-басылымы. - Алматы: Мектеп , 2017


Оқулықпен жұмыс

315

; ; ;



316

; ;

-Жай бөлшекпен жазады;

-Бөлшекті қысқартады;

-Жауабын жазады.

ҚБ: браслет әдісі

Интерактивті тақта

5-сыныбына арн. /А.Е.Әбілқасымова;З.Ә.Жұмағұлова4-басылымы. - Алматы: Мектеп , 2017

Сабақтың

соңы

5

минут

Қорытындылау.

Бүгінгі сабақта:

1.Жай бөлшектің негізгі қасиетін білді.

2.Жай бөлшекті қысқартуды білді

Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі

Бағалау парақтары бойына жинаған ұпаймен бағалану

ББҮ кестесі;

оқулық






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.10.2025
88
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі