Материалдар / ашық сабақ. Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ. Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
129
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Есенова Жадыра Куатовна

Пән/Сынып:

5 сынып; Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

08.12.2023ж

Бөлім:

5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаттары:

-Жай бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;

-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады.


Сабақ барысы:

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

10 минут


Сәлеметсіздерме!

Алдымен стикерлерге жазылған дұрыс бөлшек және бұрыс бөлшек болып жазылған жай бөлшектерді тадап, екі топқа бөлінеді.

І топ - Дұрыс бөлшек

ІІ топ - Бұрыс бөлшек

«Миға шабуыл» стратегиясы.

Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау

1.Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз?

2. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз?

3. Аралас сандар қалай көбейтіледі?

4. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды?

5.Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз?

6.Аралас санды аралас санға бөлу қалай орындалады?







Көбейту

Бөлу

Ұқсастығы

Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру

Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру

Айырмашылығы

Көбейту кезінде алымы мен алымын, бөлімі мен бөлімін көбейтеміз

Бөлу кезінде бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек

Бөлуді орында:

= = = =45





Сабақ мақсатымен танысады.




Үй жұмысын айтады.









Сұрақтарға жауап береді



Ереже айтады.








2 ұпай










Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл


Жұптық жұмыс

10 мин






























Жеке жұмыс

(оқулықпен жұмыс)

20 мин

  1. Деңгейлік тапсырма

І деңгей


1. = =

2. = 6 =

3. =15 = 45


ІІ деңгей

1. =

2. Квадраттың қабырғасы см, оның периметрін табыңдар

Ж: 14 см


ІІI деңгей

Оқулықпен жұмыс.№617 /211 бет/

1)

2)


619 /212 бет/

1) Квадраттың периметрі . Квадраттың қабырғасы неше сантиметр?

2)Кубтың барлық қырларының қосындысы 69см. Кубтың қыры неше сантиметр?

Қосымша тапсырма орындау

1).Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу

х-ті тап Ж.:

Жай бөлшектерді жай бөлшекке, аралас сандарды бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу ережесін қолданып есептейді.

1. = =

2. = 6 =

3. = 15 =45


ІІ деңгей

1. =

  1. Ж: 14 см


ІІI деңгей

Оқулықпен жұмыс.№617 /211 бет/

1) = 2

2) = 5/21





Жекелеген оқушыларға тапсырмалар беріледі.







Тапсырманы орындайды


Дескриптор: - Жай бөлшектерді жай бөлшекке, аралас сандарды бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу ережесін қолданып есептейді.

-Тақырыпқа қатысты мәтін есептерді шығарады








Дескриптор:

- жай бөлшектерді, аралас сандарды бөлу ережесін қолданып есептерді орындайды.







Презентация








Интернет ресурстары









слайд










Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл



Сабақтың соңы

5 минут







Екі жақты күнделік

Кітаптағы ой


Менің қосарым




Сабақты қортындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Үйге тапсырма. №610 /1,2,3/, №612.

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Екі жақты күнделік

Кітаптағы ой

Менің қосарым



Сабақты қортындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады



Кері байланыс








Презентация






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!