Ашық сабақ. Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерген ______________

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту.

Бөлім:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

7.12.2022

Сынып: 5 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жай бөлшектерді көбейту және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау

Сабақтың мақсаты

Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру, жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту ережелерін біле отырып, есептерді шешуге қолдану.

Сабақ барысы

Сабақты

кезең і/

уақыты


Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурс

Сабақтың басы.



3 минут


Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, оқушылардың көңіл күйін сұрау; Оқушыларды түгендеу. Бағалау парағын тарату.

Үй тапсырмасын тексеру, қиындық туғызған тапсырманы талқылау.

597 есеп


Оқушылардан кері байланыс



Дұрыс жауабы:




Оқушылардың көңіл күйін және сабаққа дайындығына қалыптастырушы баға беру: «Жарайсыздар», т.б.с.с






Слайд1

Оқулық

дәптер





Сабақтың басы

3 минут




Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.

Миға шабуыл

1.Бөлшекті бөлшекке көбейту ережесі.

2.Бөлшекті натурал санға көбейту ережесі.

3. Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру.

3.Аралас сандарды көбейту ережесі

4.Санның квадратын қалай табамыз.

5.Санның кубын қалай табамыз.

Оқушылардан кері байланыс

Қалыптастырушы бағалаудың мадақтау түрі:


Жарайсың !



Дұрыс жауап -1 балл


Слайд2




Слайд 3-4


Сабақтың ортасы


5 мин












4 мин









10 мин





















3 мин









5 мин







10 мин

1-тапсырма

Ауызша есеп шығару.

https://learningapps.org/view22715456 платормасында берілген есепті интербелсенді тақтада шығару.

2-тапсырма:


; ;



2) ;


. .


3-тапсырма. Жеке жұмыс

Есептің жауабын тауып, берілген мәліметтерді сәйкестендір.

1.В.Егер тік төртбұрыштың ені см, ал ұзындығы 400 см болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз?

2.В. Бір орамда кг кәмпит бар. Осындай 30 орамда неше кг кәмпит бар?

3. С. Тіктөртбұрышты қоршаудың ені 14 м, ұзындығы -8 Квадраттың ауданын табыңыз.

4. С. Машина 24 км/сағ жылдамдықпен сағ және 33 км/сағ жылдамдықпен сағ жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті?


Сергіту сәті

«Қадам жаса» әдісі

1. Екінің көбейту кестесі

2. Үштің еселіктері

3. Төрттің көбейту кестесі

4. Бестің еселіктері

5. Жетінің көбейту кестесі

6. Тоғыздың еселіктері.


Оқулықпен жұмыс

595 есеп

Есептеңдер:


4 тапсырма.

Plickers.com платормасы арқылы тест жұмысын орындау.

Оқушылар интербелсенді тақтада платформасымен тапсырманы орындайды. Дұрыс жауабы

Оқушылар кезекпен тақтаға шығып бос орындарға сандарды қояды. Жауаптары:

;

;

.

.



Оқушылар тақтаға есепті шығарып, жауабымен мәліметтерді сәйкестердіреді.

1) 220- Қазақтың соңғы ханы Кенесарының туғанына 220 жыл.

2 ) 25-Республика күні-25 қазан

3) 125 -Мұхтар Әуезовтің туғанына 125 жыл

4) 31- Тәуелсіздікке — 31 жыл





Оқушылар қадам жасай отырып, сұрақтардың жауабын айтады.


Дұрыс жауабы




Дұрыс жауабы:


1. B

2. D

3. C

4. D

5. A

Дескриптор

-жай бөлшек-терді көбейтеді

-бөлшекті қысқартады.

Жалпы – 2 балл






Дескриптор:

бос орындарға санды қояды;

Жалпы -1 балл





Дескриптор:

есептер шартына сәйкес санды өрнектер құрастырады;

бөлшектерге амалдар қолданады;

әр есептің жауабын мәліметпен сәйкестен- ді .

Жалпы -2 балл









Дұрыс жауаптар айтылса 1 балл алу мүмкіндігі бар.





Дескриптор:

санның квадратын есептейді;

бөлшектерді көбейтеді;

Жалпы -2 балл


Дескриптор:

Бөлшектерді көбейтіп, дұрыс нұсқаны таңдайды;

Жалпы -1 балл

https://learningapps.org/view22715456 платформасы

Слайд 5









Слайд 6-2 тапсыр-ма жазыл ған









Слайд 7,8

Мәліметтер жазылған парақтар


















Слайд9











Слайд 10











Слайд11









Сабақтың соңы

2 мин



Сабақты қорытындылау.

Бағалау

Рефлексия:

ҚҚҚ әдісі

Құнды

Қызық

Қиын





Үйге тапсырма: №595 есеп

/3, 5, 6, 7, 8, 9 /



Кері байланыс береді

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын қорытындылап айтады.


Сабақ барысында оқушының жиналған 1-10 баллы айтылады.

Слайд 12
















































1.В.Егер тік төртбұрыштың ені см, ал ұзындығы 400 см болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз?

2.В. Бір орамда кг кәмпит бар. Осындай 30 орамда неше кг кәмпит бар?

3. С. Тіктөртбұрышты қоршаудың ені 14 м, ұзындығы -8 Квадраттың ауданын табыңыз.

4. С. Машина 24 км/сағ жылдамдықпен сағ және 33 км/сағ жылдамдықпен сағ жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті?


1.В.Егер тік төртбұрыштың ені см, ал ұзындығы 400 см болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз?

2.В. Бір орамда кг кәмпит бар. Осындай 30 орамда неше кг кәмпит бар?

3. С. Тіктөртбұрышты қоршаудың ені 14 м, ұзындығы -8 Квадраттың ауданын табыңыз.

4. С. Машина 24 км/сағ жылдамдықпен сағ және 33 км/сағ жылдамдықпен сағ жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті?


1.В.Егер тік төртбұрыштың ені см, ал ұзындығы 400 см болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз?

2.В. Бір орамда кг кәмпит бар. Осындай 30 орамда неше кг кәмпит бар?

3. С. Тіктөртбұрышты қоршаудың ені 14 м, ұзындығы -8 Квадраттың ауданын табыңыз.

4. С. Машина 24 км/сағ жылдамдықпен сағ және 33 км/сағ жылдамдықпен сағ жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті?


1.В.Егер тік төртбұрыштың ені см, ал ұзындығы 400 см болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз?

2.В. Бір орамда кг кәмпит бар. Осындай 30 орамда неше кг кәмпит бар?

3. С. Тіктөртбұрышты қоршаудың ені 14 м, ұзындығы -8 Квадраттың ауданын табыңыз.

4. С. Машина 24 км/сағ жылдамдықпен сағ және 33 км/сағ жылдамдықпен сағ жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті?



1.В.Егер тік төртбұрыштың ені см, ал ұзындығы 400 см болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз?

2.В. Бір орамда кг кәмпит бар. Осындай 30 орамда неше кг кәмпит бар?

3. С. Тіктөртбұрышты қоршаудың ені 14 м, ұзындығы -8 Квадраттың ауданын табыңыз.

4. С. Машина 24 км/сағ жылдамдықпен сағ және 33 км/сағ жылдамдықпен сағ жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті?




Қазақтың соңғы ханы Кенесарының туғанына 220 жыл.

Республика күні-25 қазан

Мұхтар Әуезовтің туғанына 125 жыл

Тәуелсіздікке — 31 жыл








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2024
235
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі