Ұжымдық
жұмыс
Сабақ мақсаты мен бағалау
критерийлерін
таныстыру;
АКТны қолдана отырып, бекіту
тапсырмаларын
орындату
|
Бірлескен
жұмыс
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы
үйрету;
Бекітуге арналған
тапсырмаларды
орындату;
Тапсырмалардың жауаптарын
жазу.
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Ұйымдастыру
8
мин.
5
мин.
5
мин.
10
мин.
2
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Топқа
бөлу:
Оюлар арқылы 4 топқа
бөлемін.
1-топ
2-
топ
3-топ
4-топ
«Барабан» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосфера
қалыптастыру.
Сілтеме:https://wordwall.net/ru/resource/47411920/%d1%82%d0%be%d0%bf%d1%82%d0%b0%d1%80-5%d0%b1

Үй тапсырмасын
тексеру. №510(т),130 бет.
«Көршіме сенемін» әдісі арқылы
үй тапсырмасын
тексеру.
1-тапсырма. Графикалық
диктант
-
Өзара кері сандардың
көбейтіндісі ... тең. / 1-ге/
-
15 минут сағаттың ... бөлігі
болады. /төрттен бір/
-
санына кері сан ….
/ /
-
санына кері сан ….
/ /
-
санына кері сан ….
/ /
2-тапсырма. Семантикалық
қарта
тапсырманы орындап, жасырылған
сөзді табу. (Жұппен
Жұмыс)

3-тапсырма. (Оқулықпен
жұмыс)
№513(т), 130
бет.
Сергіту
сәті
«Қазақша оюды қимылмен
жаса»
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады.
Топқа
бөлінеді.

«Барабан» әдісі арқылы сабаққа жақсы көңіл-күй
сыйлау үшін әр топтан 1 оқушы түскен сөздер бойынша бүгінгі сабаққа
тілек айтады.
Көршілес екі оқушы дәптерлерін
алмастырып, бір-бірін
тексереді.
«Графикалық диктант» әдісі
арқылы өткен сабақты
қайталайды.
Оқушылар тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар оқулықпен жұмыс
жасайды.
|
Мақсаты: оқушылардың қозғалыс,есту
дағдыларына
бағытталады.
Тиімділігі: көңіл-күйлері көтеріліп,
сабаққа деген белсенділігі
артады.
ҚБ:



«Мадақтау» әдісі
арқылы
Дескриптор:
- жай бөлшектерді, аралас
сандарды көбейту ережесін қолданады.
1б
-көбейтіндінің мәнін
табады. 1б
Дескриптор:
- жай бөлшектерді, аралас
сандарды көбейту ережесін қолданады.
1б
-көбейтіндінің мәнін
табады. 1б
|
Презентация
wordwall.net
платформасы

презентация
Карточкалар,
презентация
Карточкалар,
презентация
Оқулық,
тақта
|
5
мин.

5
мин
|
4-тапсырма. Пазл
құрастыру



5
тапсырма. Сабақты қорытындылау
мақсатында docs.google.com
платформасы арқылы сабақты бекітуге тест
жұмысын жасаймын және оқушыларға ватцап желісі арқылы сілемесін
жіберемін. Барлық оқушының жауап бергендігі және де дұрыс, қатесін
бірден анықтап отырады. Сілтеме:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdBBefgmQgWR-N8fzdmsf3h582Hrfdk0d_7_SXJrfL8vBKq9A/viewform?usp=header

|
Топ ережесін сақтай отырып,
топпен жұмыс жасайды.
docs.google.com платформасы арқылы тақырыпты
бекітеді.
Оқушылар берілген
тапсырмаларды орындай отырып, дұрыс жауапты таңдап жауап
береді.
|
Дескриптор:
- жай бөлшектерді, аралас
сандарды көбейту ережесін қолданады.
1б
-көбейтіндінің мәнін
табады. 1б
- берілген бөлшекке кері санды
табады. 1б
Дескриптор:
- жай бөлшектерді, аралас
сандарды көбейту ережесін қолданады.
1б
-көбейтіндінің мәнін
табады. 1б
- берілген бөлшекке кері санды
табады. 1б
Жалпы: 10б
|
Карточкалар,
суреттер
docs.google.com платформасы

|
Кері
байланыс
5 мин.
|
«Білім қоржыны»-на асықтарды
салу арқылы оқушылар бүгінгі өткен сабаққа кері байланыс
жасайды. 
Үйге
тапсырма. №513(ж), 130 бет.
Күнделі
кз-ке ФБ балл қойылады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай кері байланыс
жасайды
|
Әрбір оқушы өзін «Домбыра»
әдісімен бағалайды.

|
«Білім
қоржыны»
|