Материалдар / Ашық сабақ, "Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру", 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, "Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру", 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.2.16 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру; Барлық оқушылар: Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру ережесін білу. Оқушыларға тақырыпты меңгерту. Басым бөлігі: Аралас сандарды бүтін және бөлшек бөлігінің қосындысы түрінде және керісінше бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазып білу Кейбір оқушылар: Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі ойын элементі бар есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түседі, ептілікке үйренеді жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді, жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2 А

Күні: 7.11.2018 ж

Сынып: 5 «Б»

Мектеп: «№6 ЖОББМ» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Бисембаева А.Е

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жай бөлшектерді ор тақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.16

жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру ережесін білу. Оқушыларға тақырыпты меңгерту.
Басым бөлігі: Аралас сандарды бүтін және бөлшек бөлігінің қосындысы түрінде және керісінше бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазып білу

Кейбір оқушылар: Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі ойын элементі бар есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түседі, ептілікке үйренеді

Бағалау критерийі

жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді, жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстырады

Тілдік мақсаттар

Жай бөлшек, дұрыс және бұрыс бөлшектер, аралас сандар

Құндылықтарға баулу




Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім – оқушылардың топтық жұмыс жасауда бір-біріне қолдау көрсету арқылы

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті

Алдыңғы білім

Жай бөлшек ұғымын біледі


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру

Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Геометриялық фигуралардың түрлеріне байланысты топқа бірігеді Үй тапсырмасын «Көршіңді сына» әдісі арқылы жұптасып тексертемін.

ІІ. Қызығушылықты ояту

1.Бүкілсыныппен жұмыс «Айырмашылығы неде» тәсілі арқылы ширату жаттығуы орындалады.Оқушыларға екі түрлі сурет көрсетіледі. Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтау ұсынылады (Жауаптарын дәлелдеп отырулары керек)

  1. Сурет бойынша <, > немесе = белгілерін қойыңыз:

және

Дескриптор:

Сурет арқылы жай бөлшектерді салыстырады;

Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар,




Сабақтың ортасы


ІІ. Мағынаны тану

1.Бүкілсыныппен жұмыс. «Түртіп алу» (Саралау түрі – тапсырма)

ІІІ. Бекіту

БиС технологиясының есептері

Бағалау түрі – өзін-өзі бағалау

Оқулық


Сабақтың соңы


Рефлексия

Бүгінгі сабақтағы өз жұмысыңды төмендегі жауаптардың біреуін таңдау арқылы бағалаңыз.

Сабақтың күрделілігін бағала. Материалды меңгеру дәрежеңізді

Сізге сабақ... бағалаңыз:

-жеңіл - толық меңгердім

-қарапайым - бүгінгі сабақты жартылай түсіндім

-қиын - бүгінгі сабақты түсінбедім

Стикер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!