«Бейнеу ауданының әкімдігінің «Қарақұм орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектепішілік десант сабақ тақырыбы:
Жай бөлшектерді косу және
азайту
Өткізген: математика пәні мұғалімі Анбабаева Нургул
2018 – 2019 оқу жылы
|
Жай бөлшектерді косу және азайту |
Мектеп: «Қарақұм орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 09.11.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Андабаева Нургул |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, тұрмыста қолдана алу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Жай бөлшектерді косу және азайту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті. Сыныпта «Көңіл күйің қандай?» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату. «Гүлмен тілек» әдісі арқылы психалогиялық ахуалды арттыру және топқа бөлу.Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сандар арқылы топқа бөлінеді.(Натурал сан:1,2,3,4,.аралас сандар..,,жай бөлшек-1/2, 3/4,8/9,.) Үй жұмысын тексеру; «Көршіңмен қалайсың?» әдісі арқылы тексеремін Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» Шешесі мен қызының жасын қосқанда 28 жас. Шешесі қызынан 22 жас үлкен. Қызының жасы нешеде 28-22=6 Жауабы: қызының жасы 6 да |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 5 минут |
«Фишбоун» әдісі
Жауаптары: 1.Бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосқанда олардың алымдарын қосып, алым етіп, сол бөлімнің өзін
қалдыру керек. 2.Бөлімдері бірдей бөлшектерді
азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым
етіп, сол бөлімнің өзін қалдыру керек.
3.Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек.Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек. 4.Жай бөлшектің екі түрі бар: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек. 5.Жай бөлшектерді салыстыру: Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен (кіші) болса, сол бөлшек үлкен (кіші). Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші (үлкен) болса, сол бөлшек үлкен (кіші). Бөлімдері әр түрлі болса, бөлімінің ең кіші ортақ бөлімін тауып алып салыстырамыз. 6.Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топпен жұмыс 20 минут |
«Ракета ұшыру» әдісі 508 есеп
509 есеп
Сергіту сәті (ауаға сан жазамыз) «Пазл» әдісі бойынша 510 есеп Оқушылар тобы түрлі бөліктерге бөлінген парақшаны алып, оның артқы жағында жазылған тапсырмаларды орындай отырып, парақшаны тұтастай жинайды. Пазл жиналғаннан кейін әр топтың оқушысы тапсырманың орындалуын түсіндіреді. «Пазл» тәсілі мәліметтерді жинау мен талдау біліктерін қалыптастыруды көздейді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 минут |
Қалыптастырушы бағалау 5.2АБөлім: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» Оқу мақсаты 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау Бағалау критерийі Білім алушы • Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосындысын табады • Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтады Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Есептеңіз:
Дескриптор: Білім алушы
Өрнектің мәнін табыңыз:
Дескриптор: Білім алушы
жай бөлшектерді азайтады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жай бөлшектерді косу және азайту" 5 сынып
Ашық сабақ "Жай бөлшектерді косу және азайту" 5 сынып
«Бейнеу ауданының әкімдігінің «Қарақұм орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектепішілік десант сабақ тақырыбы:
Жай бөлшектерді косу және
азайту
Өткізген: математика пәні мұғалімі Анбабаева Нургул
2018 – 2019 оқу жылы
|
Жай бөлшектерді косу және азайту |
Мектеп: «Қарақұм орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 09.11.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Андабаева Нургул |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, тұрмыста қолдана алу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Жай бөлшектерді косу және азайту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті. Сыныпта «Көңіл күйің қандай?» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату. «Гүлмен тілек» әдісі арқылы психалогиялық ахуалды арттыру және топқа бөлу.Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сандар арқылы топқа бөлінеді.(Натурал сан:1,2,3,4,.аралас сандар..,,жай бөлшек-1/2, 3/4,8/9,.) Үй жұмысын тексеру; «Көршіңмен қалайсың?» әдісі арқылы тексеремін Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» Шешесі мен қызының жасын қосқанда 28 жас. Шешесі қызынан 22 жас үлкен. Қызының жасы нешеде 28-22=6 Жауабы: қызының жасы 6 да |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 5 минут |
«Фишбоун» әдісі
Жауаптары: 1.Бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосқанда олардың алымдарын қосып, алым етіп, сол бөлімнің өзін
қалдыру керек. 2.Бөлімдері бірдей бөлшектерді
азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым
етіп, сол бөлімнің өзін қалдыру керек.
3.Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек.Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек. 4.Жай бөлшектің екі түрі бар: дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек. 5.Жай бөлшектерді салыстыру: Бөлімдері бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы үлкен (кіші) болса, сол бөлшек үлкен (кіші). Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші (үлкен) болса, сол бөлшек үлкен (кіші). Бөлімдері әр түрлі болса, бөлімінің ең кіші ортақ бөлімін тауып алып салыстырамыз. 6.Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топпен жұмыс 20 минут |
«Ракета ұшыру» әдісі 508 есеп
509 есеп
Сергіту сәті (ауаға сан жазамыз) «Пазл» әдісі бойынша 510 есеп Оқушылар тобы түрлі бөліктерге бөлінген парақшаны алып, оның артқы жағында жазылған тапсырмаларды орындай отырып, парақшаны тұтастай жинайды. Пазл жиналғаннан кейін әр топтың оқушысы тапсырманың орындалуын түсіндіреді. «Пазл» тәсілі мәліметтерді жинау мен талдау біліктерін қалыптастыруды көздейді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 минут |
Қалыптастырушы бағалау 5.2АБөлім: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» Оқу мақсаты 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау Бағалау критерийі Білім алушы • Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосындысын табады • Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтады Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Есептеңіз:
Дескриптор: Білім алушы
Өрнектің мәнін табыңыз:
Дескриптор: Білім алушы
жай бөлшектерді азайтады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз





























