Сабақтың
басы
3
минут
5
минут
5
минут
|
Ұйымдастыру.
Оқушылармен
амандасу.
Психологиялық ахуал
тудыру.
Үй жұмысын
тексеру.
№639
Амалдарды
орындаңдар
1) 
2) 
3) 
4) 
5) 
6) 
Үй жұмысын
қорытындылау.
Сұрақ-жауап
«D-ID» сайтында
Қазақстандандық математик ғалым Асқар Жұмаділдаев оқушыларға
сұрақтар қояды
1) Қандай сандарды
өзара кері сандар деп
атайды?
2) Жай бөлшекті жай
бөлшекке қалай бөлеміз?
3) Аралас санды
аралас санға қалай бөлеміз?
4) Натурал санды бөлшекке
қалай бөлеміз?
5) Бөлшекті натурал санға
қалай бөлеміз?
|
Оқушылар Wordwall сайтында үй
тапсырмасын жауаптарымен сәйкестендіру арқылы дұрыс шешімін
тексереді
№639
1) 
2) 
3) 
4) 
5) 
6) 
Оқушылар сұрақтарға қол
көтеріп жауап береді.
|
«Ақша» әдісі арқылы
бағалау
«Ақша» әдісі арқылы
бағалау
|
Презентация
https://wordwall.net/ru/resource/53150075
Видео-презентация
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
2
минут
10
минут
7
минут
|
Оқулықпен
жұмыс.
Оқулықтан №640(тақтары),
№641(1\2\3) тақтада орындалады.
№640
1) 
3) 
5) 
№641
1) 
2) 
3) 
Сергіту
сәті.
«Нейро жаттығу» әдісі арқылы
сергіту сәті жүргізіледі. Оқушыларға нейро жаттығу бейнеленген
парақ таратылады.
Топтық
жұмыс
1-топ
«Қоянның сәбізін тап» әдісімен
аралассандарды қосу және азайтуға есептер
беріледі.
2-топ
«Әуе шарлары» әдісі арқылы жай
бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуге есептер
беріледі.
3-топ
«Домино» әдісі арқылы жай
бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер
беріледі.
Сабақты
қорытындылау.
«Educaplay» әдісі арқылы тест
тапсырмалары алынады.
1.Суреттің боялған
бөлігін бөлшек түрінде жазылғанын
тап.
А) 
В) 
С) 
2. Бөлшекті
қысқартыңыз: 
А) 
В) 
С) 
3. Бұрыс бөлшекті
тап:
А) 
В)
С) 
4. .
А) 
В) 
С) 
5. 
А) 
В)
5
С) 
6. 3-ке кері
сан
А) 
В)
3
С) 
7.
А) 
В) 6
С) 12
8. =?
А) 
В) 
С) 
9.
А) 
В) 
С) 
10. 
А) 
В) 
С) 
|
№640
1) 
3) 
5) 
№641
1) 
2) 
3) 
Оқушылар жеке берілген
парақтағы нейро жаттығуды орындап, бойларын
сергітеді.
Әр топ өздеріне берілген
тапсырмаларды орындайды, тақтаға бір оқушы шығып тапсырманы
түсіндіреді.
Тест
тапсырмалары «Educaplay» платформасы арқылы
тақтада көрсетіліп тұрады. Әрбір топтан оқушы шығып бақаны жылжыту
арқылы тестті орындайды. Тесттің дұрыс шешімдерін тапқан әрбір
топқа бағалау қағазы беріледі.
|
«Ақша» әдісі арқылы
бағалау
«Мадақтау» арқылы
бағалау
«Ақша» әдісі арқылы
бағалау
Есепті дұрыс шығарған топтың
әрбір оқушысы бағаланады
«Ақша» әдісі арқылы
бағалау
|
Оқулық тақта,
бор
Плакат
Маркер
Нейро жаттығу
парақтары
А3
формат
маркер
https://www.educaplay.com/learning-resources/21867829-learning_resource.html
|
Соңы
2
минут
1
минут
|
Бағалау
Рефлексия
«m&m’s» әдісі арқылы рефлексия
жүргізіледі.
Үй жұмысын
беру
Оқулықтан№640(жұптары), №641(4/5/6)есеп үйге
беріледі
|
Оқушыларға m&m’s
карточкалары беріледі,
өздерінің бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып тақтаға
жабыстырады.
|
|
Плакат
m&m’s сурет
карточкалар
|