Ашық сабақ Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем 4 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Құндылықтар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

16.10.2024ж

Сынып: 2 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

27 сабақ. Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем

Әдептілік, ар-ұят-адамдықтың белгісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру

4.3.7.1құлмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою

Сабақтың мақсаты

Каллиграфиялық нормаларды сақтан жазады

Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді ажыратыды

Құндылықтар

Ұлттық мүдде: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

5мин












Топқа бөлу















Өткен білімді еске түсіру

5 минут
































Жаңа білім

30 минут






Сергіту сәті


























Сабақты қорытындылау

3мин







Кері байланыс

3минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,

Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім

Қастерлейді ұл қызың мәңгі сені

Болашағым, бақытым дара тілім


Топқа бөлу: «Түстер» әдісі

Шарты: оқушылар түрлі-түсті сөздерді таңдап топтарға бөлінеді. Бір түс таңдаған оқушылар бір топқа бірігеді. Түстердегі сөздерді оқи отырып сөйлем құрайды. Құраған сөйлемін сөйлемнің қай түріне жататынын ажыратады.

.


1-топ: (қызыл) «Жай сөйлем»

2-топ: (жасыл) «Құрмалас сөйлем»



5 «Т» ережесін еске түсіру.

Сабақтағы бағалау түрлері.


Өткенді қайталау: «Жалғасын тап» ойыны

- Оқушылар интерактивті тақтада тұрған ұяшықтарды таңдап, ашады. Сөйлемді оқып, жалғасын табады. Үй тапсырмасын қайталайды. 58-жаттығу.


  1. Ол бүгін ерте келіп,

  2. Лезде аспанды бұлт торлап,

  3. Жаз ыстық болса,


Ой қозғау.

  • Бейнежазба тамашалау.

  • Кімді көріп тұрсыңдар

  • Бейнежазбада не туралы айтылған?

Дұрыс айтасыңдар, ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы

Әдептілік, ар-ұят-адамдықтың белгісі

Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем


Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.


Жаңа тақырып.

  • Бейнежазба тамашалау.(сөйлем)

  • Мұғалім түсіндірмесі.

  • Ережемен жұмыс.


59-жаттығу. Жұптық жұмыс. «Көршіңмен ақылдас» әдісі

  • Қай сөздердің тобы сөйлемді құрап тұр?

  • Сөйлемнің қай түріне жатады?

  • Өз жауабыңды дәлелде.



60-жаттығу. Дәптермен жұмыс. (тақтаға орындайды)

  • Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз.



Сергіту сәті: «Серпілген доп» әдісі



Топтық жұмыс.

1-топ: «Домино» әдісі

Сөйлемдерді құрастырып өз ойыңды дәлелде


2-топ: «Жұлдызқұрт» әдісі

62-жаттығу.

Мақалдарды жалғастырып, құрмалас сөйлем екенін дәлелде



«Таза тақта» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

  1. Сөйлем дегеніміз не?

  2. Сөйлемнің бірінші сөзі қандай әріптен басталып жазылады?

  3. Сөйлемнің соңына не қойылады?

  4. Ауызша сөйлеуде сөйлемдер бір-бірінен қалай ажыратылып айтылады?

  5. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?

  6. Құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін ата?

  7. Әдептілік туралы мақал айт

  8. Сыныпастарыңа жақсы сөз айт


Кері байланыс:«Түрлі-түсті шам» әдісі


  • Бүгінгі сабақта не үйрендің?

  • Сен үшін не қиын болды?

  • Саған қандай тапсырма қызықты болды?


Үй тапсырмасы

63-жаттығу.

Әдептілік, ар-ұят тақырыбында құрмалас сөйлемдерді қатыстырып мәтін жазу

Сабаққа дайындық жасайды



.





Топқа бірігеді.






Сөйлем құрайды

Топтың атын анықтайды.


Жұмыс ережесімен танысады.


Өткен тақырыпты пысықтайды



Үй тапсырмасын қайталайды



Сөйлемдердің жалғасын табады.










Бейнежазба тамашалайды


Сұрақтарға жауап береді.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.






Жұппен жұмыс жасайды.






Дәптермен жұмыс жасайды.




Серпілген доп арқылы сұрақтарғажауап беріп сергіту сәтін жасайды.






Топпен жұмыс жасайды.




Топпен жұмыс жасайды.




Сұрақтарға жауап береді.












Кері байланыс береді







Үй тапсырмасын жазып алады


Сабақтың өн бойында мұғалімнің мадақтау, қолдау сөздері.



Оқушылардың бір-бірін бағалауы: «Үш шапалақ» әдісі



Қ.Б: «Ми бағалауы» әдісі

(10 баллдық бағалау жүйесі)








Дескриптор:

-сөйлемдердің жалғасын табады


1балл











Дескриптор:

-Әдептілік туралы әңгімелейді.


1балл




Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді.


1балл








Дескриптор:

-Сөйлемді анықтап, қандай сөйлем екенін ажыратады

-Өз жауабын дәлелдейді

2 балл


Дескриптор:

-Сөйлемдерді құрмалс сөйлемге айналдырып, көркем жазады

2балл





Дескриптор:

- Сөйлемдерді құрастырып,өз ойыңды дәлелдейді

Мақалдың жалғасын тауып, ойын дәлелдейді


2балл





Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді.


1балл















Жалпы: 10балл.






Слайд






Таратпа қағаздар








Жұмыс ережесі



Wordwall бағдарламасы












Бейнежазба




Слайд







Оқулық

Дәптер

Қаламсап






Слайд











А4 маркер






Оқулық

Дәптер




Суреттер


А3

Маркер




















Кері байланыс парағы






Күнделік



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2024
122
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі