Сабақ жоспары
|
Сабақ тақырыбы: Жапырақтың құрылысы мен қызметі |
Мектеп: 3 мектеп-лицей |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: Қасымғалиева А. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
7.1.2.1 - жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жапырақтың сыртқы құрылымдарының анықтауды үйренеді. Жай және күрделі жапырақты ажырата алады. Жапырақ жиегіне орай олардың түрлерін біледі. Жапырақтың негізгі қызметін біліп, қорытынды жасауды үйренеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жапырақтын құрылысын біледі, жапыраққа қарап құрылысын анықтайді, жай және күрделі жапырақты ажырата алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жапырақ жиегіне қарай олардың түрлерін ажырата алады. Күрделі жапырақтардың түрлерін біледі. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Жапырақтың қызметін біліп, оған талдау жасай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Жапырақ, сағақ, жай жапырақ, күрделі жапырақ, жапырақ тақтасы, жүйкелену, фотосинтез, транспирация, гербарий |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жануарлардың қан айналым жүйесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмір бойы оқу, ашықтық, топта жұмыс жасау арқылы өзіне және айналадағы құрмет, ынтымақтастық. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыстар |
Химия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақ қезіндегі іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І. Ұйымдастыру кезеңі 0-3 мин. |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушыларды жапырақтар түсі бойынша топқа бөлу. 1 топ: Жасыл жапырактар 2 топ: Сары жапырақтар 3 топ: Қызыл жапырақтар «Сергіту сәті» Бүгінгі күнге, сабаққа бірімізге сәттілік тілейміз. Қасындағы көршімізге сәттілік тілейміз. Бүгінгі сабақта тобымыздың достық шаңырағын құрайық. «Бәріміздің шаңырағымыз биік екен» РАХМЕТ! |
Сынып дайындығынаназар аудару |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ. Үй тапсырмасы 5 мин Ой шақыру 1 мин. |
«Алма» әдісі арқылы үй тапсырмасын қайталау. Сұрақтар қою, жауап алу.
Дескриптор:
Жануарлар организмінде зат тасымалдау қызметін не атқарады? Ал өсімдіктерде ше? Булану процесі өсімдіктердің қай мүшесінде болады? Алдымызда жапырақтар жатыр сол жапырақтардан нені байқап тұрмыз? Олар қандай болып келеді? Сонымен бүгінгі сабақ тақырыбы: Жапырақтың құрылысы мен қызметі |
Алма, Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІІ. Жаңа сабақ 20 мин. |
Дескриптор: 1. Оқушылар терминдермен танысады. 2. Сабақ барысында термин сөздерді қолданады.
ВИДЕО көрсетілім Топқа тапсырмалар беру.
Дескриптор:
Берілетін уақыт: 3 мин Топтық жұмыс
Дескриптор:
Берілетін уақыт: 3 мин Жұптық жұмыс Жапырақ түрлерін байланыстыру бойынша «Домино» ойыны.
Берілетін уақыт 1 мин Дескриптор: 1. Домино қағаздарының дұрыс жауаптарын бір-бірімен байланыстырады. 2. Жапырақ тақырыбына байланысты басты сұрақтарға жауап береді. |
Слайд Видео Гербарийлер, бөлме өсімдіктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
IV.Бекіту Кері байланыс 7 мин V Үйге тапсырма |
Сабақты бекіту. ТЕСТ сұрақтары қойылады. ПЛИКЕР ойыны Топ жетекшілері бағалайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















